نوشته شده توسط : امامی

در گذشته برای طراحی سایت باید تیم های حرفه ای برنامه نویسی کار کدنویسی را انجام می دادند و طراحی سایت با زبان های سخت برنامه نویسی توسط طراحان سایت کدنویسی می شد.البته امروزه نیز کدنویسی با زبان های برنامه نویسی توسط شرکت های طراحی سایت انجام می شود چرا که بسیاری از مالکان سایت تمایل دارند یک سایت تخصصی مطابق با سلیقه فردی خودشان باشد که در آن صورت مالکان سایت خواسته های خود را مطرح می کنند و شرکت طراحی سایت حرفه ای در تهران و دیگر شهرها سلیقه مشتری و مالک سایت را با رعایت اصول و نکات فنی پیاده سازی می کند.

قابل ذکر است که اگر چه طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا (cms) دارای امنیت بالا هست ولی خب نمی شود تخصصی بودن و امنیت و قابلیت خصوصی سازیطراحی سایت با استفاده از کدنویسی را در نظر نگرفت چرا که سرعت سایت هایی که کدنویسی شده اند سرعت بارگزاری بالاتری نسبت به طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا (cms) دارند و همچنین از نظر موتورهای جستجو نظیر گوگل نیز دوست داشتنی ترند و اگر شما سایت وردپرسی دارید یا سایت شما با سیستم های مدیریت محتوا طراحی شده است و می خواهید همانند سایت های اختصاصی برای موتورهای جستجو دوست داشتنی باشید و رتبه بالاتری داشته باشید می بایست با سئو و بهینه سازی سایت وردپرس نیز آشنا باشید.

 

مزایای طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا (cms) وردپرس


طراحی سایت در تهران نسبت به دیگر شهرها از رونق بیشتری برخوردار است و بیشتر مالکان سایت امروزه بیشتر تمایل دارند که سایت وردپرسی طراحی کنند چرا که طراحی سایت شرکتی با وردپرس در تهران و همه شهرها دارای مزایای می باشد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • صرفه جویی در هزینه و زمان

مخصوصا در شهر های بزرگ مثل تهران برای پیدا کردن شرکت های طراحی سایت در تهران و تیم های متخصص طراحی سایت در تهران باید تحقیقات جامعی کرد تا شرکت مورد نظر یافت شود و همچنین هزینه ها درتهران بالاتر از شهر های دیگر است. استفاده از وردپرس برای طراحی سایت می تواند حتی بدون هیچ هزینه ای باشد.

  • پشتیبانی سایت های طراحی شده با سیستم های مدیریت محتوا (cms) وردپرس

در سایت های کدنویسی شده بعد از طراحی سایت می بایست جهت پشتیبانی سایت با شرکت طراحی سایت در ارتباط باشین ولی سایت هایی که با وردپرس و یا سیستم های مدیریت محتوا طراحی شده اند به می توانند خیلی راحت توسط خود شخص پشتیبانی شود.

 

  • ریسپانسیو و یا واکنش گرا بودن سایت های طراحی شده با وردپرس

سایت هایی که با قالب وردپرس طراحی می شوند، طراحی سایت واکنش گرا و یا ریسپانسیو یکی از مزایای قالب وردپرس می باشد و در تهران و سراسر جهان به منظور طراحی سایت به کار گرفته می شود.این خصوصیت یعنی واکنش گرا بودن سایت های وردپرس از نظر سئو نیز بسیار تاثیر گزار است و باعث بهینه سازی سایت می شود.

  • طراحی سایت رایگان با وردپرس

بسیاری از سایت های جهان امروزه با وردپرس طراحی شده اند و جزو سایت های حرفه ای نیز می باشند. طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه و ارزان است و طراحی سایت ارزان با نوپرداز یکی از خدمات نوپرداز است که می تواند شما را صاحب سایت حرفه ای ارزان کند. ادامه موضوع



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()