نوشته شده توسط : امامی

مزایای فروشگاه اینترنتی:

  1. فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان است.
  2. فروشگاه اینترنتی محدودیت مکانی ندارد و مشتریان می توانند از هر کجای می تواند خرید اینترنتی می کند.
  3. خریدار می تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسی اجناس از قبیل فیلم ، ترانه ،موبایل ،کتاب و موارد دیگر باشد.
  4. فروشگاه اینترنتی هیچ محدویتی برای تعداد مشتریان ندارد.
  5. فروشگاه اینترنتی حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرارمی دهد.
  6. ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات شما
  7. کاهش هزینه های جانبی نظیر اجاره محل,هزینه ویترین و انبار,فروشنده,خواب سرمایه و غیره در یک فروشگاه سنتی و سودآوری بیشتر
  8. تحویل کالای خریداری شده درب منزل,بیمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل
  9. عدم برخورد با ترافیک و کاهش آلودگی هوا

افزایش چشمگیر قدرت خریدار:

امروزه تنها با یک کلیک، خریداران می توانند رقبا و محصولاتشان را با هم مقایسه کرده و پاسخ های خود را در کسری از ثانیه دریافت کنند. دیگر نیازی به رانندگی تا فروشگاه و پارک، انتظار در صف اتوبوس و جر و بحث با فروشندگان نیست.
حتی در مواردی می توانند قیمت های درخواستی خود را تعیین کنند (مثلادر مورد هتل و بلیت هواپیما) تا عرضه کنندگانی که می توانند شرایط خریدار را فراهم کنند با او تماس بگیرند، به عبارتی به یک مناقصه دست بزنند. خریداران می توانند با دست به دست دادن به دیگران و افزودن حجم خریدشان، از تخفیف بیش تری بهره مند شود.

دسترسی به انواع بیش تری از کالاها و خدمات:

امروزه خریداران می توانند تقریبا هر آنچه را که می خواهند از طریق اینترنت سفارش دهند (در کشور خودمان هم مسیر توسعه تجارت و کسب و کار اینترنتی به این هدف تمایل دارد) مانند اثاثیه منزل، ماشین های شست وشو، مشاوره مدیریتی و حقوقی و دارویی.
به عنوان مثال آمازون دات کام  خود را بزرگ ترین فروشگاه کتاب با بیش از سه میلیون جلد کتاب معرفی می کند; شرایطی بوجو آورده که هیچ فروشگاه کتاب فیزیکی نمی تواند از پس آن برآید. به علاوه، خریداران قادرند این کالاها را از سرتاسر جهان سفارش دهند که این امر برای مردم کشورهایی که با قیمت های بالاسروکار دارند، موقعیتی ویژه به حساب می آید. به این معنا که خریداران در کشورهای با هزینه و قیمت بالامی توانند با سفارش کالاها و خدمات مورد نیاز به کشورهای ارزا ن تر از میزان هزینه های خود بکاهند.

سهولت بیش تر در سفارش دادن، روابط متقابل و تحویل گرفتن سفارش:

مشتریان امروزی می توانند از خانه، دفتر کار و حتی از طریق تلفن همراه، به صورت 24 ساعته و در تمامی هفت روز هفته سفارشات خود را ارایه بدهند و در ضمن این محصولات در کم ترین زمان به دست آن ها می رسد.

منبع : سایت http://tshopmaker.com/post/why-internet-shopping 



:: برچسب‌ها: مزایای فروشگاه های اینترنتی,بررسی مزایای فروشگاه اینترنتی,فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

 

نویسنده: کربلایی
تاریخ: 2018-03-11
دسته بندی: توسعه وب سایت
10 فناوری مدرن در طراحی وب سایت4از 5براساس 6 رای
 

در طول سال های گذشته فناوری های مختلفی به بازار عرضه شده است. چشم انداز طراحی وب سایت ها بسیار تغییر کرده است و به سمت طراحی سایت های بسیار ساده تر و فنی تر پیش می رود. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 فناوری مدرن در طراحی وب سایت بپردازیم:

کامپوننت های وب

شما ممکن است این اصطلاح را شنیده باشید اما آیا واقعا به جزئیات توجه کرده اید! کامپوننت های وب سبک جدیدی از عناصر برای HTML5 هستند که تحت حمایت کمیته استاندارد W3C کار می کنند. با استفاده از این کامپوننت ها می توانید عناصر مورد نظر خود را برای قسمت های مختلف صفحات پویا وب سایتتان مانند ویدجت ها، اسلایدر ها و منو های کشویی سفارشی سازی کنید. من فکر می کنم همه توسعه دهندگان وب حداقل باید خود را با اجزای وب آشنا کنند تا بتوانند به خوبی از آن ها استفاده کنند، زیرا این مشخصات به صورت کامل توسط W3C به تصویب رسیده است.

کامپوننت های وب 

پلیمر

وقتی که شما با کامپوننت های وب آشنا باشید ممکن است بخواهید از یک کتابخانه مانند پلیمر در پروژه های خود استفاده نمایید. این پروژه توسط گوگل هدایت می شود و یک تکنولوژی منبع باز برای طراحی سایتهای استاندارد است. با استفاده از پلیمر شما می توانید عناصر از پیش ساخته شده ای برای فیلم ها و ویدجت های Google Maps دریافت کنید.

هدف پلیمر مدولاسیون است. به همین دلیل است که شما حتی می توانید ویدجت های خود را بر اساس ای پی آی ها ایجاد کنید. به این ترتیب شما می توانید ویدجت های متعدد را به همان صفحه بدون نوشتن همان بلوک کد اضافه کنید.

پلیمر 

AMP

گوگل همواره در تلاش است تا تجربه کاربری بهتری را به وجود بیاورد و کار با وب سایت ها را برای کاربران ساده تر نماید. پروژه AMP به گوگل اجازه می دهد هر صفحه وب را به یک قالب استاندارد در دستگاه های تلفن همراه تبدیل کند که صفحه خاصی را برای خواندن فرآهم می کند. اگر سایت شما با AMP طراحی شده باشد شما فقط کمی کد را در صفحه خود اضافه می کنید و بقیه را به Google خواهید سپرد.

اگر سایت شما با AMP بهینه سازی شده باشد، تصاویر و فیلم ها سریعتر بارگیری می شوند و تجربه خواندن را ساده تر می کند، بنابراین بیشتر شبیه یک برنامه بومی خواهد بود.

amp 

Gulp

با استفاده از Gulp می توانید بسیاری از کار های آزار دهنده را به صورت خودکار انجام دهید و تا بتوانید بیشتر بر روی طراحی یک وب سایت عالی تمرکز داشته باشید. این ابزار به شما کمک می کند تا به راحتی کد های Sass خود را به css تبدیل نمایید، از قالب های مورد علاقه خود استفاده کنید و به صورت خودکار وب سایت خود را پس از انجام تغییرات در کدهای آن مشاهده نمایید. 

البته این ها فقط قسمتی از کارکرد های این فناوری است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توایند به مستندات مربوط به آن مراجعه نمایید.

طراحی وب 

TypeScript

AngularJS به تازگی TypeScript را به عنوان زبان برنامه نویسی مورد نظر خود به کار برده است. این باعث می شود که TS بیشتر جذابیت داشته باشد ،زیرا می تواند زمان نوشتن اسکریپت های اساسی برای وب و انگولار را کاهش دهد. TypeScript در واقع یک زبان جدید نیست، بلکه یک سوپرست از جاوا اسکریپت است. پس اگر شما قبلا با جاوا اسکریپت کار کرده باشید می توانید به راحتی TS را هم یاد بگیرید. این به شما در نحوه کار با اکما اسکریپت 6 هم کمک خواهد نمود. در واقع اگر شما دنبال مرحله بعدی جاوا اسکریپت هستید، باید به TypeScript بپردازید.

وب سایت 

Three.js

اگر از گرافیک های WebGL، دو بعدی و سه بعدی  اطلاعاتی داشته باشید باید بیشتر درباره Three.js بدانید. Three.js یک موتور قدرتمند مبتنی بر JS است که شما می توانید برای گرافیک وب سایت های خود استفاده کنید. درست است که وب سایت های بسیار کمی از گرافیک های دو بعدی و سه بعدی استفاده می کنند اما این یک ابزار بسیار خوب و در حال رشد در این زمینه است.

گرافیک وب سایت 

Docker

با استفاده از پلتفرم Docker می توانید وب سایت های خود را به راحتی به سرورهای مختلف انتقال دهید. Docker یکی از چندین پلتفرم هایی است که واقعا می تواند کل چرخه توسعه شما را تغییر دهد. Docker یک تکنولوژی در حال رشد در صنعت آی تی است که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن به مستندات مربوط به آن مراجعه نمایید.

DOCKER 

فریم ورک Ionic

هدف از طراحی این فریم ورک کمک به توسعه دهندگان وب سایت است که قصد دارند اپلیکیشن های موبایل طراحی کنند تا بتوانند برنامه های بومی با تکنولوژی وب (HTML / CSS / JS) ایجاد کنند. Ionic یک فریم ورک اوپن سورس رایگان برای توسعه برنامه های تلفن همراه بومی برای دستگاه های iOS و اندروید است. تاکنون Ionic حمایت های زیادی را از سوی جامعه وب دریافت کرده است و به نظر می رسد آینده روشنی را در پیش رو خواهد داشت.

فریم ورک طراحی اپلیکیشن 

کتابخانه Zurb 

کتابخانه Zurb به واسطه بهره گیری از فریم ورک قدرتمند فاندیشن طرفداران زیادی پیدا کرده است. این ابزار در حال حاضر دارای اتوماسیون و قالب برای توسعه ایمیل است. همچنین شما می توانید انیمیشن ها زیبایی را با استفاده از ابزار وب آنلاین Zurb بسازید. همه ابزار های اوپن سورس Zurb فوق العاده هستند و تیم آنها دائما در حال پیشرفت است.

ZURB 

Google Web Starter Kit

تیم گوگل پر از منابع مفید برای توسعه دهندگان است و یکی از ابزارهای شناخته شده آن Web Starter Kit است. این یک ابزار خاص نیست، بلکه یک کتابخانه از منابع مفید برای طراحی وب سایت های واکنش گرا، Sass / CSS، سرور های HTTP محلی و دارای قابلیت سفارشی کردن کد ها است. web starter kit شامل تمام ابزار هایی است که برای طراحی یک سایت عالی نیاز دارید.

ابزار توسعه وب سایت گوگل

 



:: برچسب‌ها: 10 فناوری مدرن طراحی سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طبق تحقیقاتی که کارشناسان انجام داده اند، پیش بینی می شود تا سال 2021، فروش جهانی فروشگاه های اینترنتی به بیش از 4.48 تریلیون دلار افزایش یابد که بیشتر از دو برابر میزان سال 2017 می باشد. هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی اگر به یک سری قوانین و استراتژی های UX و UI توجه داشته باشید، این امر می تواند فروش بیشتر محصولات شما را در پی داشته باشد. درصورتیکه روند خرید کاربر از فروشگاه اینترنتی شما به درستی اجرا گردد، سبب خرید بیشتر از فروشگاه خواهد شد.

روند کلی کشف و خرید کالا از وب سایت شما شامل مراحل زیر است: 

  • کشف وب سایت
  • جستجوی محصولات
  • صفحه محصول
  • سبد خرید
  • وارسی محصولات
  • تایید سفارش

در این مقاله به این نکات مهم می پردازیم و به نحوه طراحی یک فروشگاه اینترنتی ساده، لذت بخش و بی درد سر خواهیم پرداخت.

کشف وب سایت 

برند باید به وضوح قابل مشاهده باشد

جالب است بدانید که اولین تصورات از وب سایت شما در ذهن بازدید کنندگان تنها در طی 50 میلی ثانیه ایجاد می شود. یک فروشگاه اینترنتی نیاز به جلب توجه کاربران زیادی دارد و نمایش و دسترسی سریع محصولات از مهم ترین عوامل رشد آن ها در این زمینه خواهد بود.

برند فروشگاه اینترنتی 

اطلاعات CTA

CTA مخفف عبارت Call To Action می باشد که برای تشویق و جذب کاربران برای انجام عمل خاصی است. هنگامی که بازدید کنندگان به صفحه اصلی وب سایت شما وارد می شوند، با استفاده از محتوایی به موقع به آن ها احترام بگذارید و از اطلاعات CTA جای درست استفاده کنید. بعنوان مثال با استفاده از بنر های بزرگ برای یک رویداد خاص همراه با یک CTA مناسب می توانید کاربران را به مرحله بعدی در فرآیند خرید منتقل نمایید. هنگام ایجاد CTA ها، عبارات عمومی مانند «شروع کنید» که به آن ها اطلاعاتی درباره مرحله بعد نمی دهد را حذف کنید.

به عنوان مثال وب سایت زیر از یک CTA شامل عبارت «هدایای فروشگاه» استفاده کرد که به کاربران پیشنهاداتی برای خرید هدایا می دهد.

CTA در طراحی فروشگاه اینترنتی 

استفاده از صفحات فرود برای سئو

با پیوند دادن عبارات مورد جستجو کاربران در جستجوگر گوگل به صفحات فرود وب سایت فروشگاه اینترنتی، شما می توانید کاربران را به سمت یک محصول ویژه جذب نمایید. وقتی کاربری در حال جستجو یک محصول است به احتمال زیاد قصد خرید آن را دارد و ایجاد یک صفحه سفارشی برای خرید محصول مورد نظر کاربر می تواند شانس شما را برای فروش محصول و افزایش مشتری بیشتر کند. 

سئو فروشگاه اینترنتی 

جستجوی محصولات

جستجوعمومی در صفحات سایت

در حالی که استفاده از جستجو های عمومی در وب سایت های فروشگاهی بسیار ضروری است اما هنوز هم سایت هایی را مشاهده می کنیم که از این ابزار استفاده نمی کنند و یا اگر هم استفاده می کنند ابزار جستجو آن ها به درستی بهینه سازی نشده است. اکثر مردم می دانند به دنبال چه محصولی هستند و با وارد کردن اطلاعاتی مانند نام، شماره مدل و... در قسمت جستجو سایت آن را با سرعت بیشتری پیدا می کنند.

جستجو محصول 

افزایش تمایل به خرید در بازدید کنندگان

بسیاری از فروشندگان یک محصول خاصی را برای پیشنهاد دادن به کاربران در ذهن دارند. بسیار از افراد هستند که در وب سایت شما جستجو می کنند. این افراد اغلب به دنبال چیز خاصی نیستند ولی به آرامی وب سایت شما را بررسی می کنند تا ببیند چیز جالبی در آن وجود دارد یا خیر!

فروشگاه های اینترنتی می توانند با نشان دادن جدید ترین و بهترین محصولات خود به آن ها اجازه دهند تا به راحتی و به سرعت آن دسته از محصولات را مشاهده نمایند.

خرید از فروشگاه اینترنتی 

استفاده از فیلتر ها

هنگام ایجاد فیلتر، به جای محدود کردن گزینه ها به معیارهای عمومی مانند اندازه، رنگ یا قیمت، فیلتر های مناسبی را برای دسته های خاصی که برای محصولات فروخته شده وجود دارند، اضافه کنید. هنگامی که کاربر فیلتری را اعمال می کند بلافاصله باید شاهد تغییرات آن در UI و ظاهر سایت باشد. همچنین کاربر باید بتواند برخی فیلتر ها را به راحتی حذف نماید. 

در تصویر زیر مشاهده می کنید که سایت Asos طیف دقیقی از فیلترها را برای هر دسته نشان می دهد و به وضوح نشان می دهد که کدام فیلترها استفاده شده است.

فیلتر های فروشگاه اینترنتی 

صفحه محصول

اقدامات مهم را واضح نمایش دهید

کاربر نباید هنگام انجام یک کار مهم مانند افزودن یک محصول به سبد خرید، تعجب کند. نمایش اقداماتی مهم مانند «افزودن به سبد خرید» به عنوان دکمه و قرار دادن آن ها در مکان برجسته روی صفحه از جمله مهم ترین این عوامل است. 

نمایش واضح اقدامات مهم 

ارائه اطلاعات دقیق محصول

از عکس های با کیفیت بالا و حرفه ای برای نمایش محصولات استفاده کنید و شرحی مفصل از محصول را برای کاربران ارائه دهید. ابتدا مهم ترین اطلاعات را به آن ها ارائه دهید و سپس در پایین صفحه اطلاعات دیگر را اضافه کنید.

اطلاعات محصول 

کسب اعتماد مشتریان

در مورد گزینه های حمل و نقل، در دسترس بودن محصول و سیاست های بازگشت پول مشتریان از ایجاد حدس منفی در مشتریان جلوگیری کنید. به آن ها اطمینان بدهید که تمام این اطلاعات به راحتی در دسترس است و چگونه می توانند پول خود را پس بگیرند. 

کسب اعتماد مشتری 

ایجاد اثبات اجتماعی

تحقیقات دانشمندان نشان داده است که با استفاده از اثبات اجتماعی افراد تحت تاثیر رفتار دیگران قرار می گیرند. صاحبان فروشگاه های اینترنتی می توانند با اضافه کردن رتبه بندی های مشتریان، بررسی ها و نظرات آن ها خود را به بازدید کنندگان اثبات کنند.

اثبات اجتماعی 

سبد خرید

نمایش خلاصه سفارش

قبل از آن که مشتری خرید خود را به پایان برساند یک خلاصه از دستورالعمل های تعیین شده که شامل اقلام خریداری شده، مقدار و قیمت هر یک از اقلام و کل سفارش است، به آنها نشان دهید. همچنین به کاربران اجازه دهید برای ویرایش یا حذف موارد دلخواه خود از این قسمت استفاده کنند.

نمایش فروشگاه اینترنتی 

وارسی محصول

دسترسی دادن به کاربران مهمان 

اجازه دهید کاربران به عنوان مهمان وارسی محصول مورد نظر خود را انجام دهند. موانع اضافی مانند ایجاد یک حساب کاربری یا گزینه ورود را حذف کنید. 

دسترسی کاربران 

بازخورد در طول فرایند پرداخت

استفاده از یک نوار پیشرفت به مشتریان کمک خواهد کرد تا بدانند چقدر از فرآیند خرید آن ها تکمیل شده است. مثلا وب سایت اپل از یک پروگرس بار برای نشان دادن مقدار پیشرفت فرآیند خرید مشتریان استفاده می کند.

نمایش پیشرفت مراحل سفارش 

استفاده از روش های پرداخت متداول

سعی کنید از روش های پرداخت متداولی که برای کاربران محبوب تر و قابل اعتماد تر است استفاده کنید. به عنوان مثال PayPal برای کاربرانی که نمی خواهند اطلاعات کارت اعتباری خود را تحویل شما دهند مناسب است.

خرید از فروشگاه اینترنتی 

تایید سفارش

نمایش تأیید سفارش دقیق پس از خرید

هنگامی که مشتری خرید را تکمیل می کند، تأییدیه ای را که شامل پردازش پرداخت های موفق و جزئیات تحویل مانند آدرس، روش تحویل و تاریخ تحویل است، به آنها ارائه دهید.

تایید سفارش محصول 

ارسال سفارش و به روز رسانی مراحل از طریق ایمیل

علاوه بر صفحه تایید سفارش، ارسال ایمیل به کاربر به اطلاع یافتن وی از وضعیت خرید محصول کمک می کند. تمام مشتریان باید ایمیل تأیید را دریافت کنند، این به ویژه در مواردی است که کاربران به عنوان مهمانان سفارش خود را ثبت کرده اند و در وب سایت فروشگاه حساب ندارند تا سفارشات گذشته خود را بررسی کنند.

فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال رشد هستند و کسانی که اهمیت UX را تشخیص می دهند، بهترین روش ها را دنبال خواهند نمود و می توانند در رقابت باقی بمانند.

ترجمه از سایت toptal



:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اغلب قریب به اتفاق افراد، شرکت ها و کسب و کارهایی که سراغ طراحی سایت می روند،

علت روشنی دارند. آن ها سفارش طراحی وب سایت را به این علت به یک طراح میدهند که قصد دارند

با استفاده از وب سایت طراحی شده در رتبه های بالاتر گوگل جای گرفته و کسب و کارشان را متحول نمایند.

اما آیا همه پروژه های طراحی وب سایت به این هدف مهم نایل خواهند شد؟

 

صفحه اول گوگل برای هر  کدام ازکلمات کلیدی ۱۰ جایگاه بیشتر ندارد،

بنا بر این جواب سوال بالا مشخص است. شمار زیادی از افرادی که به این دلیل سراغ طراحی سایت می روند

هیچ گاه به هدف خود نمی رسند. اما آیا به این علت نباید به قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل امیدوارد بود؟

برعکس! صحیح است که صفحه اول گوگل تنها برای ده وب سایت جا دارد

اما بایستی به نکته های بسیاری توجه کرد:

نکات مهم در طراحی سایت

۱-    رقابت شدید، تغییرات سریع رتبه بندی

هیچ کس تضمین ننموده است که وب سایت هایی که امروز در صفحه اول گوگل می باشند

فردا یا هفته بعد هم همان جا هستند.

نتایج جستجوهای گوگل به شدت پویا می باشند؛

بنا بر این وب سایتی که همین امروز طراحی شده است

هم قادر است امیدوار به این موضوع  باشد

که در آینده ای نه چندان دور به جایگاه های خوبی دست پیدا نماید.

نکات مهم در طراحی سایت

۲-    تغییرات الگوریتم های گوگل

الگوریتم های موتورهای جستجو به علت دانش بنیان بودن و پیشرفت هر روزه دانش در این حوزه،

اگر بیان نکنیم هر روز و هر هفته، اما به شدت متغیر و رو به پیشرفت می باشد

امکان دارد مواردی که امروز گوگل بر اساس آن ها وب سایت را در رتبه های بالایی نشات میدهد

فردا به ضد خود تبدیل شوند و وب سایت مذکور را تنزل درجه و جایگاه دهد.

سایت های تازه طراحی شده با مطالعه تغییرات الگوریتم های گوگل خواهند توانست

از این فرصت ها بیشترین بهره برداری را داشته باشند.

 

نکات مهم در طراحی سایت

۳-    دست بالای دست زیاد است

اگر در بخش یک کلمه کلیدی پر کاربرد و پر رقابت،

به نظر می آید رقیب شما رتبه یک گوگل را قبضه نموده است،

شاید به این دلیل است که یک سئو کار با تجربه در حال راهبری پروژه سئو این وب سایت می باشد.

اما این دلیل خوبی نیست که شما یک سئو کار با تجربه تر پیدا ننمایید!

کسی در این رقابت برنده می باشد که علمی تر کارکرده باشد

و به روز تر و بهتر باشد. در زمینه سئو دست بالای دست زیاد است.

شما هم پروژه خود را به یک سئو کار با تجربه که نمونه کارهای مشخص و معلومی را دارا می باشد بدهید.

نکات مهم در طراحی سایت

۴-    شاید سایت شما ایراد داشته باشد!

اگر هیچکدام از کارهایی که انجام داده اید جواب درستی نمیدهد

شاید وب سایت شما ایراد دارد!

بخش بزرگی از سئو تحت عنوان on page SEO به نوع پیاده سازی و طراحی وب سایت شما ارتباط خواهد داشت.

گاهی اوقات طراحی  وب سایت به شکل غیر استاندارد نه تنها اثری بر بهبود رتبه شما نخواهد داشت بلکه بلعکس خواهد توانست ب

اعث سقوط شدید رتبه وب سایت شما و بی اثر کردن کوشش هایتان شود.

البته تشخیص این موضوع ممکن است کار مشکلی باشد و شما قادر نباشید

آن را تشخیص بدهید، اما استفاده کردن

از مشاوره یک متخصص سئو با تجربه خواهد توانست در این موضوع راهگشا باشد.

۵-    زمین بازی را عوض نمایید!

در مباحث مرتبط با فروش، اصل مهمی است به اسم اصل اقیانوس آبی.

این اصل عنوان می دارد که یک اقیانوس تا زمانی برای ماهیان آن اقیانوس مکان مناسبی است

که شمار ماهیان رقیب برای شکار طعمه کم باشد.

همین که شمار ماهیان شکارچی افزایش پیدا کرد

جنگ بین ماهی ها صورت می پذیرد و اقیانوس به علت نزاع ماهی ها از رنگ آبی به قرمز تغییر رنگ میدهد.

بنا بر این اگر در اقیانوس کلمه کلیدی مد نظر شما به دلیل شدت

رقابت و جنگ خون و خونریزی شده باشد تلاش کنید

یک اقیانوس آبی پیدا نمایید. کلمات کلیدی کم رقیب تر را جایگزین نمایید.

به عنوان  ذکر مثال اگر کلمه کلیدی مبلمان کلمه پر رقابتی باشد روی دو کلمه کلیدی مبلمان راحتی یا مبلمان استیل تمرکز نمایید.

سایت منبع



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

بمنظور اینکه طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین شما موثر و موفق باشد می بایست نکته های بنیادی را در طراحی فروشگاه اینترنتی خود مد نظر قرار دهید. در مجموع در طراحی فروشگاه آنلاین به هر شیوه ای می بایست تعادلی در زیبایی گرافیک فروشگاه، ایجاد مطالـب با کیفیت و دسترسی ساده برقرار باشد. بمنظور ایجاد این تعادل در سایتهایی که با مقصود فروش اینترنتی راه اندازی می گردند از سایر وب سایت ها پرارزش تر می باشد چون که این فروشگاه ها اهداف بیشتری از معرفی یا تبلیغات دارند. در این مقاله به نکات مهمی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین مطرح می نمائیم.

از آخرین تکنولوژی های طراحی سایت در طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین خود بهره ببرید.

تا به حال تصور کرده اید راه اندازی نرم افزار تلفن همراه می تواند خیلی موثر تر از طراحی فروشگاه آنلاینی باشد که تنها برای مرورگرهای وب راه اندازی گردیده؟ همواره فراموش نکنید که طراحی فروشگاه آنلاین برای جذب خریدار و دسترسی سهل به محصول مد نظر آن ها می باشد. درنتیجه از روشی بهره بگیرید که بیشترین سود را برای بازدیدکننده داشته باشد. وقتی که خریدار قادر باشد به آسانی به وب سایت ، محصولات و خدمات شما دست یابد ، آمار ترافیک وب سایت تان نیز خود به خود افزایش خواهد یافت. ارتقاء آمار ترافیک یعنی ارتقاء خریدار و بالابردن خریدار، توسعه تجارت و کسب درآمد بیشتر را به دنبال خواهد داشت. ایده آل هر شخصی توسعه کار و تجارت و رسیدن به موفقیت می باشد.

قبل از طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین، بازار هدف خود را شناسایی نمائید

تا وقتی که شما از علایق و سلیقه و خریدار مقصود خود اطـلاعـات مکفی را به دست نیاورید نمی توانید یک وبسایت موفق به هدف فروش محصول یا عرضه و خدماتی ویژه داشته باشید.به عبارتی فروشگاه اینترنتی موفق نخواهید داشت.به همین سبب می بایست ابتدا در مورد و کاری خود تسلط مکفی را کسب نمایید و به دنبال آن محتوایی را تولید نمائید که مد نظر خریدار می باشد. در نتیجه با در نظر گرفتن شرایط کاری و الویت قرار دادن احتیاج خریدار در طراحی فروشگاه آنلاین ، قادرید برترین وب سایت تجارت الکترونیکی را به خود اختصاص دهید.

امکان دسترسی سهل و آسان مشتری را در طراحی فروشگاه اینترنتی مد نظر قرار دهید

مقصود اساسی طراحی فروشگاه آنلاین ، عرضه و فروش محصول یا خدمات می باشد. پس می بایست مطالب فروشگاه شامل هر کدام از این موارد یا دسته ای از آن ها باشد. بمنظور اینکه کاربر در وب سایت تان ماندگار شود می بایست در طراحی سایت فروشگاهی دسترسی به قسمت های متفاوت وب سایت برای وی سهل شود. شما قادرید با ایجاد منوی مناسب و ناوبری صحیح در بخش بالا یا پایینی سایت تان این قابلیت را در اختیار کاربر قرار دهید. در نتیجه او را به دریافت نوشته بیشتر از سایت تان تشویق می نمایید.

در طراحی فروشگاه آنلاین از سرصفحه جذاب و زیبا استفاده کنید

از آنجایی که سرصفحه اولین چیزی می باشد که ترافیک کننده آن را می بیند می بایست برترین طراحی را داشته باشد. درنتیجه فراموش نکنید که پیشانی فروشگاه خود را به شکل حرفه ای راه اندازی نمایید. لازم به ذکر است که اولین نمایی که خریدار با آن برخورد دارد می بایست برترین معرف زمینه کاری شما باشد. درنتیجه به یاد داشته باشید که توضیحات مورد نیاز را در خصوص زمینه و کاری خود در هدر بگنجانید.

توضیحات و شرح محصولات و خدمات باید مفید و مختصر باشد

کاربر برای شناخت محصولات شما احتیاج به اطـلاعـات دارد ، پس تلاش نمایید تا جای امکان اطـلاعـات مورد نیاز را در اختیار وی قرار دهید. هر چقدر خریدار از جزئیات محصول مطلع تر باشد امکان خرید بیشتر خواهد بود. با شرح مناسب در زمینه محصول خود فروش اینترنتی خود را ارتقاء دهید. اطمینان حاصل کنید کاربر با مشاهده وب سایت تان اطـلاعـات درست و کاملی از خدمات ، محصولات و زمینه کاری شما دریافت خواهد کرد. در عین حال در راه اندازی سایت تان نکته هایی مثل رنگبندی وب سایت را به روشی رعایت نمائید که به خوبی بیان کننده برند شما باشد. درصورتی که خودتان در این مورد اطلاعاتی ندارید از کارشناس های طراحی فروشگاه آنلاین کمک بگیرید.

پیشنهادهای ویژه و تخفیف های مناسبتی برای مشتریان خود ایجاد نمائید

درصورتی که توانایی عرضه محصول رایگان دارید حتما آن را پیشنهاد نمائید. ارسال رایگان نیز یکی از مواردی می باشد که اشخاص را به سمت خرید آنلاین ترغیب می نماید. برای مشتریانی که خریدهای اساسی خود را از وب سایت تان انجام خواهند داد محصولات تبلیغاتی خود را بعنوان اشانتیون در نظر بگیرید. در نتیجه وب سایت تان بعنوان یکی از وب سایت های ویژه فروشگاهی شناخته و اشخاص بیشتری از آن خرید خواهند کرد.
از تصاویر با کیفیت و جذاب برای محصولات خود استفاده کنید.

سایت منبع



:: برچسب‌ها: نکات طراحی فروشگاه اینترنتی,طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

استفاده درست از ابزار های طراحی وب سایت سبب می شود تا شما کارآمد تر و سریع تر کار کنید. در ادامه به بررسی درخشان ترین ابزار های طراحی وب سایت در سال 2018 می پردازیم.

Sketch

Sketch به سرعت ابزار فتوشاپ را به عنوان ابزار طراحی UI جایگزین می کند. اجازه دهید کمی واضح تر بگویم: بله، ما می دانیم که همه ابزار طراحی Vector UI Sketch را شنیده اید، اما به نظر می رسد هنوز بسیاری از طراحان وب سایت از فتوشاپ برای طراحی UI استفاده می کنند.

روری بری، مدیر خلاق در Superrb اعتقاد دارد استفاده از فتوشاپ برای طراحی سایت اشتباه است. او مدت ده سال از فتوشاپ استفاده می کرد و اعتقاد داشت یاد گرفتن چیز های جدید و انجام تغییرات سایت به سختی انجام می شد. از جمله دلایل او این بود که Sketch در مقایسه با فتوشاپ، تمام اسناد شما را که مرتب کرده و انجام تغییرات در Sketch بسیار ساده تر است. همچنین سیستم داخلی ساخته شده در Sketch بزرگ است و باعث طراحی رابط کاربری بسیار ساده تر می شود. امروزه جامعه Sketch صدها پلاگین را ارائه می دهد تا جریان کار طراحان را ساده تر و روان تر کند.

ابزار طراحی سایت 

Adobe XD

ادوبی امروزه ابزار های اختصاصی طراحی برداری و ابزار wireframing خود را دارد که جدیدا نسخه بتا آن را هم منتشر کرده است. Adobe XD شامل ابزارهایی است که شما را قادر می سازد تا تعاملات غیر استاتیک، پیش نمایش های تلفن همراه و دسکتاپ را تعریف کنید و از ابزارهای به اشتراک گذاری برای دریافت بازخورد در طرح ها استفاده نمایید. 

الیس راجرز، طراح گرافیک در Receptional می گوید: "هنگامی که طراحی اولیه کامل می شود، ادوبی XD به شما امکان می دهد تا به سرعت به انتخاب عناصر و ایجاد تغییرات در صفحه بپردازید که این صفحه می تواند از طریق یک لینک به اشتراک گذاشته شود. از این لینک برای دریافت بازخورد استفاده می شود. بنابراین مشتری همیشه می تواند آخرین نسخه را مشاهده نماید."

وب سایت 

Figma

Figma یک ابزار طراحی رابط کاربری وب سایت است که به طراحان این اجازه را می دهد تا چند نفر به طور همزمان کار کنند. این ابزار در مرورگر یا در ویندوز، مک یا لینوکس در دسترس است و بسته به نیاز خود می توانید از نسخه رایگان یا پولی آن استفاده کنید.

Figma دارای یک USP مشابه با Sketch است و روند استفاده از آن بسیار ساده و روان می باشد. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید گرافیک را با دیگران به اشتراک بگذارید. 

figma 

Affinity Designer

دان ادواردز، مدیر No Divide، می گوید: "اولین برداشت من این است که برنامه فوق العاده خوب طراحی شده و احساس می کنم که این برنامه شامل ابزار های طراحی وب سایت و گرافیکی اختصاص یافته است." از جمله ویژگی های مهم Affinity Designer این است که شما می توانید تصاویر و یا بردارها را بدون وارد شدن صدمه ای به آن ها تنظیم کنید. زوم 1،000،000،000 درصد نیز از جمله مزایای فوق العاده این ابزار طراحی سایت می باشد. به نظر می رسد Affinity یکی از رقبای جدی فتوشاپ خواهد بود.

طراحی وب سایت 

Anime

با استفاده از موتور انیمیشن Anime می توانید برنامه های خود را ویرایش کنید. اگر چه استفاده از انیمیشن ها در طراحی وب سایت اغلب اوقات مناسب نیست ولی توسعه دهندگان همیشه به دنبال راه هایی برای ساده تر شدن کارها هستند. استفاده از انیمیشن های css خوب است، اما تعاملات پیچیده تر اغلب نیاز به یک کتابخانه دارند. Anime ابزار جدیدی است که می توانید از آن برای ایجاد انیمیشن های جذاب در وب سایت خود استفاده نمایید که یک نمونه کد آن را در زیر قرار داده ایم:

var myAnimation = anime({
targets: ['.box1', '.box2'],
translateX: '5rem',
rotate: 180,
duration: 3000,
loop: true
});

این API به شما اجازه می دهد که عناصر را با استفاده از انتخابگرهای CSS، عناصر DOM یا حتی اشیاء جاوا اسکریپت استفاده کنید.

انیمیشن 

Avocode

Avocode باعث می شود توسعه دهندگان رابط کاربری برای کد کردن وب سایت ها یا برنامه ها راحت تر باشند. Avocode به سرعت و به طور خودکار فایل PSD یا Sketch را تجزیه و تحلیل می کند و یک UI زیبا به شما تحویل می دهد. شما همچنین می توانید بر روی عناصر در طراحی کلیک کنید و کد آن را به یک ویرایش گر متنی دلخواه ارسال نمایید. وو هوانگ آنه، یکی از بنیانگذاران Avocode، می گوید:"بهترین چیزی که این برنامه ارائه می دهد این است که توسعه دهندگان هرگز به Photoshop یا Sketch نیاز نخواهند داشت."

طراحی سایت 

Vivaldi

گاهی اوقات بهترین ابزار می تواند یک مرورگر جدید باشد. Vivaldi یک مرورگر وب سریع، قدرتمند و قابل تنظیم برای کاربران است که توسط برخی از افرادی است که Opera را شروع کرده بودند ساخته شده است. Vivaldi قابل تنظیم ترین مرورگر وب است و همچنین ویژگی های دیگری مانند کنترل خط فرمان، پانل برای گرفتن یادداشت ها، جمع آوری و مرتب سازی بروشور و پانل های وب را فرآهم می کند که شما را قادر می سازد تمام سایت های مورد علاقه خود را برای دسترسی آسان در یک مکان قرار دهید.

طراحی 

CodePen

CodePen در سال 2012 توسط Alex Vazquez تاسیس گردید از بزرگترین و شایسته ترین جوامع وب برای تست و نمایش کد های HTML، CSS و jаvascript می باشد. طی پنج سال گذشته، این برنامه دارای دو ویرایشگر کد آنلاین و یک محیط آموزشی مجازی با قابلیت اجرا بوده است که توسعه دهندگان می توانند از طریق آن بازخورد های مهمی را دریافت کنند. به تازگی CodePen یک جهش بزرگ دیگر را با راه اندازی IDE خود انجام داده است، که به شما اجازه می دهد وب سایت های خود را در مرورگر خود، ایجاد کنید. با استفاده از این ابزار شما می توانید سایت خود را قبل از ساختن آن پیش نمایش دهید.

codepen 

بوت استرپ 

بوت استرپ قطعا یک ابزار جدید نیست ولی نسخه جدید محبوب ترین فریم ورک طراحی رابط کاربری سایت در جهان شامل تغییراتی بوده که در زیر ذکر کرده ایم:

  • کاهش پشتیبانی از IE8 و iOS6
  • حرکت فایل های CSS از Less به Sass
  • واحد های اندازه گیری اصلی از px به rem تغییر کرده است.
  • پشتیبانی از Flexbox در گرید ها
  • استفاده از یک کامپوننت جدید برای جایگزینی اجزای قدیمی تر

بوت استرپ پیشرفت های انقلابی کرده است و بدون شک این فریم ورک همچنان نیز برای طراحی وب سایت ها استفاده خواهد شد.

بوت استرپ 

کویل

کویل به عنوان یک ویرایشگر WYSIWYG متن باز برای طراحی سایت های مدرن به حساب می آید. این ویرایشگر بسیاری از زمینه های مختلف برنامه های کاربردی را شامل می شود، بنابراین جای تعجب نیست Quill از زمان عرضه نسخه 1.0 بتا در اواسط سال 2016 محبوبیت زیادی نداشته است.

اما قدرتمند ترین ویژگی های کویل انعطاف پذیری و قابلیت توسعه آن با استفاده از ماژول ها و یک API قدرتمند است. کویل تم ها و ماژول هایی ارائه می دهد که حاوی نوار ابزار، صفحه کلید، کلیپ بورد و تاریخ است. شما می توانید بسیاری از این ویژگی ها را در کویل تست کنید.

کویل 

SVGito 

SVGito یک برنامه وب رایگان است که فایل های SVG شما را پاک می کند تا شما را از ویرایش دستی آن ها نجات دهد. با استفاده از این ابزار به طور خودکار SVG های خود را با لمس یک دکمه بهینه می کنید و معمولا اندازه و پیچیدگی آن ها را بدون تغییر آنچه که در واقع بر روی صفحه نمایش است، کاهش می دهد.

svg 



:: برچسب‌ها: معرفی ابزار های طراحی وب سایت,طراحی وب سایت,ابزار طراحی وب سایت,ابزار طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()