نوشته شده توسط : امامی


:: برچسب‌ها: بررسی اصول طراحی وب سایت,اصول طراحی وب سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

برخی اشتباهات در طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی می تواند فروش را تحت تاثیر قرار دهد و آثار سوئی به همراه داشته باشد.

رعایت دو مورد می تواند به تولید یک وب سایت تجارت الکترونیک محبوب منجر شود:

  •  نگران موارد کم اهمیت نباشید.
  •  درک بالائی از روانشناسی افراد کسب کنید.

چگونه افراد وب سایت شما را مشاهده و جستجو می کنند و آن را مورد استفاده قرارمی دهند؟ شما می توانید با چک کردن وب سایت، راجع به اینکه همه چیز به خوبی در وبسایت شما کار می کند، اظهار نظر کنید. به علاوه، بررسی ها در ارتباط با تبدیل یک بازدید کننده به مشتری، می تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی وب سایت شما باشد.

در این مقاله به شرح پنج اشتباه در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خواهیم پرداخت که معمولا در وب سایت های فروشگاهی به چشم می خورند.

اگر وب سایت شما شامل این اشتباهات است، می توانید گزینه های زیر را یادداشت کرده و با پیاده سازی آزمون A/B وب سایت خود را تصحیح و نتیجه را مقایسه کنید. با این روش می توانید تغییر قابل توجهی را در وب سایت خود ببینید.

1. کمبود توضیحات مورد نیاز در ارتباط با خدمات یا کالاها

"Peep Laja" یکی از متخصصین تبدیل بازدید کننده به مشتری در فروشگاه های آنلاین Markitekt، اظهار نظر جالبی در ارتباط با ارائه خصوصیات کالاها به بازدید کنندگان وب سایت دارد:

"بیان واضحی از خصوصیات محصولات، گزینه ای تعیین کننده به شمار می آید که به واسطه آن افراد یا به خواندن ادامه مطلب در ارتباط با محصولات شما می پردازند و یا تمایل دارند با استفاده از دکمه back  به صفحه قبلی مراجعه کنند. اگر بخواهم تنها یک راهکار در ارتباط با تبدیل بازدید کننده به مشتری به شما ارائه کنم، نحوه ارائه محصولات و خدمات در وب سایت  را تست کنید."

بیان واضحی از کارائی کالاها و یا خدمات موجود دروب سایت شما می تواند تا حد زیادی مشتریان را قانع کند که با وجود قیمت های رقابتی، باز هم از شما خرید کنند. این موضوع اهمیت بسیار زیادی در تجارت الکترونیک دارد، چرا که به واسطه یک توضیح کارامد و به جا می توانید بازدید کنندگان وب سایت را مُجاب کنید از فروشگاه آنلاین شما خرید کنند. آن هم در هنگامی که می توانند از سایت های رقیب ، خریدشان را انجام دهند. متاسفانه، نه تنها وب سایت های تجارت الکترونیک زیادی از بیان واضح خصوصیات و ارزش محصولات برخوردار نیستند، بلکه بسیاری از وب سایت ها در برقراری ارتباط با کاربران نیز دچار مشکل اند و نمی توان به راحتی متوجه شد چه کالائی در وب سایت خود می فروشند. برای مثال نسخه قبلی وب سایت Yummy Tummy یکی از گیج کننده ترین صفحات معرفی محصولات را شامل می شد:

همانطور که مشاهده می کنید خرید از این وب سایت کمی پیچیده به نظر می رسد و به همین دلیل بازدید کنندگان تمایل بیشتری به ترک این صفحه داشتند. در اصلاحات جدید وب سایت شاهد تغییرات مثبت و اثربخشی هستیم:

 

 

  نسخه اولیه Tummy Yummy  را با وب سایت خوب Wolverine Boots  مقایسه می کنیم:  

همچنین نگاهی به وب سایت Luxy Hair بیاندازید:

هر دو وب سایت برای ارائه محصولات خود، استفاده گسترده ای از تصاویردارند. اگرچه برای هر وب سایت وضوح و اختصار از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است، اما نباید این نکته را فراموش کرد که هر تصویر قصه ای در ارتباط با یک محصول در دل خود دارد. مشاور تبلیغاتی مشهور"Claude Hopkins" در این باره می گوید:

" از تصاویر برای جذب افرادی استفاده کنید که می توانند منفعتی برای شما داشته باشند. هنگامی از تصاویر استفاده کنید که ارائه منظور شما در فضای موجود در وب سایت با استفاده از تصاویر، تاثیر بیشتری نسبت به متن داشته باشد. "

موارد اساسی برای ارائه توضیحات راجع به محصولات، گزینه های زیر را در بر می گیرد:

عنوان و زیر عنوان ها (Headlines) : استفاده از زبان ساده و واضح در عنوان ها مشخص می کند که چرا یک کالا ارزش خرید را دارد. این عنوان یک شعار نیست بلکه تعهد کیفیت است. برای مثال در سایت Bidsketch از عبارت " ایجاد طرح های حرفه ای برای مشتریان تنها در چند دقیقه" استفاده شده است.

مجموعه توضیحات در ارتباط با یک محصول (در قالب بنر و ...) دلیل خرید از وب سایت شما را تعیین می کند.همچنین این توضیحات مشخص می کند چرا خرید از شما بهترین انتخاب ممکن است. می توانید دلیل تمایز خدمات و محصولات را بیان کنید و به وضوح شرح دهید چرا کالای شما متفاوت است.

مزایای اضافه و گواهینامه ها ( گزینه هائی مانند حمل و نقل رایگان کالا و گارانتی)

تصاویری که کالا را در هنگام استفاده نمایش می دهند و موجب ایجاد اشتیاق برای خرید می شوند.

هنگامی که افراد متوجه می شوند که در حال خرید چه کالائی هستند و چرا می بایست این کالا را از وب سایت شما تهیه کنند، می توانید مطمئن باشید که با ایجاد اصلاحات در طراحی ، آمار خرید از وبسایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. افراد معمولا نمی دانند که ممکن است به کالاهای شما احتیاج پیدا کنند پس لازم است این موضوع را به آن ها بگوئید. برای مثال: " جدیدترین محصولات ما مورد علاقه شما خواهند بود ، زیرا..."  بنابراین از شفاف سازی و واضح گوئی نهراسید.

2. درج توضیحات گمراه کننده برای محصولات

همه ما میدانیم که توضیحات یک محصول اهمیت زیادی دارد اما گاهی اوقات صاحبان فروشگاه های آنلاین با درج یا حذف غیر حرفه ای این گزینه ، موجب می شوند کاربران وب سایت را ترک کنند.

چنان که مشخص شده است وقتی که شما به فروش کالاهای متفاوتی اقدام می کنید، این توضیحات نیز معانی مختلفی را در بر می گیرند. مطالعات انجام شده توسط گروه "Nielsen"  را می توانید  در زیرملاحظه کنید:

نتیجه مطالعات بدین شرح است: تصاویر بند انگشتی یا همان Thumbnail ها ، به تفصیل مورد بررسی قرار گرفتند. تصاویر بند انگشتی از تلویزیون های flat عمدتاً نادیده گرفته می شوند. در حقیقت، در یک صفحه از آمازون تنها 18% از زمان بازدید به مشاهده تصاویر اختصاص داده شده است. درحالیکه 82% زمان به خواندن متن ها سپری شده است.

همانطور که مشاهده می کنید مقایسه بین قفسه های کتاب در وبسایت Pottery Barn    و فهرست تلویزیون ها در Amazon انجام شده است. به وضوح تفاوت های میان قفسه کتاب و دستگاه تلویزیون مشخص است. افراد در هنگام خرید قفسه های کتاب به تناسب قفسه و اتاق خود می اندیشند. همچنین در هنگام خرید تلویزیون نیز به این نکته توجه می کنند که این وسیله در اتاق چگونه به نظر می رسد. اما نکته مهم تر مشخصات و ویژگی های این دستگاه تلویزیون است.( سایز دستگاه، پلاسما یا ال سی دی بودن، اسمارت یا معمولی بودن و ...)

همانطور که گروه "Nielson" اشاره کرده است:

تصاویر تلویزیون ها هیچ کمکی به مشتری برای تصمیم گیری نمی کند. هر تصویری هم که درون این تلویزیون ها نمایش داده شود تفاوتی نخواهد داشت.برای مثال تصاویر قایق رانی و یا تصویر یک فوتبالیست در قاب تلویزیون تغییری در تصمیم شما ایجاد نخواهد کرد.

این موضوع نسبت به قفسه کتاب کاملا متفاوت است. چرا که رنگ آلبالوئی و یا بلوطی برای یک قفسه کتاب اهمیت زیادی دارد و در تصمیم گیری شما نقش خواهد داشت. شما می توانید از این اطلاعات برای مدیریت مشخصات محصولات خود استفاده کنید. لازمه این کار فکر کردن راجع به محصولات و چگونگی خرید مشتریانتان است. آیا آن ها غالبا به ظاهر کالای شما توجه می کنند و یا قابلیت های یک کالا برای آن ها مهم است؟ تصاویر کالاها و توضیحات محصولات را بر این اساس آماده کنید و مطمئن باشید مشتریان آگاه و راضی تری خواهید داشت.

3. عدم وجود تصاویر با کیفیت

اگر قصد فروش محصولاتی دارید که ظاهر آن ها برای مشتری بسیار مهم است ( مانند مثال قفسه های کتاب در بالا) ، در این صورت تصاویر کالاها از اهمیت به سزائی برخوردارند.

در حقیقت، یک بررسی از بهینه سازی تصویری وب سایت (Visual Website Optimizer) مشخص کرد که چگونه افزایش سایز تصاویر می تواند به میزان زیادی به بهبود وب سایت کمک کند و بازدید کنندگان را به مشتریان وب سایت تبدیل کند:

نسخه دوم با تصاویر بزرگ و توضیحات محصول قابل مشاهده (در هنگامی که ماوس بر روی تصاویر برده می شود)، برنده این رقابت به شمار می آید. این گزینه به افزایش فروش 9.46 درصدی منجر شد (  شانس96% درصدی برای مغلوب کردن نسخه اُریجینال)

در تستی دیگر که اولین بار توسط "Peep Laja" عنوان شد، یک فروشگاه آنلاین هنگامی توانست کاربران را به خرید تشویق کند که  در سرچ سایت، تمامی محصولات به همراه یک تصویر قرار گرفته است. (مانند تصویر زیر)

 

همچنین مسئله کیفیت تصاویر در اینجا مطرح است. همانطور که در این پژوهش عنوان شده است یکی از بهترین روش هائی که می توان یک کالای فیزیکی را فروخت، نمایش کالا بر روی بدن مشتری است. از آنجائیکه نمی توان این گزینه را به صورت آنلاین نمایش داد بهتر است طوری کالا را نمایش دهید که نمایش کالا در هنگام استفاده ، به خوبی متصور شود.

با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا می توان به این مهم دست یافت.

Kith NYC همواره از تصاویر عالی برای محصولات خود استفاده می کند. برای مثال، هنگامی که شما یک جفت نیم بُت مردانه به قیمت 500 دلار را می فروشید، تصاویر می تواند تصوراتی از کالا را برای مشتری تداعی کند:

همانطور که قابل تصور است، تصاویر کالاهای مرتبط با مُد و فشن و کالاهائی که به زیبائی مرتبط اند، به عنوان یک نقطه فروش بزرگ عمل می کند.

به کامنت هائی که افراد در Reddit راجع به ساعت Victorinox گذاشته اند دقت کنید:  (این ساعت در سایت آمازون فروخته شده است)

"این یک تصویر واقعا عالی از این ساعت است. این تصویر بسیار بهتر از تصویری که در آمازون به نمایش گذاشته شده بود به نظر می آید. من تمایلی به گذراندن وقت در سایت آمازون ندارم..."

فراموش نکنید که تصاویر نقش بزرگ و تاثیر گذاری در صنایع مختلف ایفا می کنند. بنابراین، اگر محصولات خود را در خانه تهیه و تولید می کنید و یا کالا را مستقیماً از فروشنده دریافت می کنید و بدون ذخیره سازی در انبار خود به مشتریان تحویل می دهید، می توانید بر روی تصاویر سرمایه گذاری کنید.

4. عدم استفاده از سلسله مراتب بصری یا عدم توجه به قانون Fitt

برای درک مفاهیم سلسله مراتب بصری ، الزاماً نباید طراح وب سایت باشید. یک نمونه از تصاویر خوبی که نحوه کار این گزینه را به وضوح نشان می دهد از مطالعات  Josh Byers of StudioPress اخذ شده است:

هنگامی که سلسله مراتب بصری در جای مناسب خود باشد، مکان یابی یا navigation در وبسایت بسیار آسان خواهد بود. چرا که بر طبق طراحی وب سایت تمامی فعالیت ها قابل تشخیص و ملموس می باشند. با این روش تمامی لینک ها با رنگ خاص خود و قابل کلیک می باشند و باقی تکست ها قابل کلیک نیستند.

یک بخش از این سلسله مراتب بصری ، قانون Fitt نام دارد. در اصل ، این قانون نشان می دهد که چشم انسان تمایل بیشتری برای دیدن آیتم های بزرگتر دارد و امکان کلیک کردن این آیتم ها بیشتر است. بنابراین می بایست گزینه های مهم تر را بزرگتر از باقی المان های صفحه طراحی کرد.  

از تاکید رنگ ها نیز می توان در اینجا استفاده کرد. ( استفاده از رنگ های زنده و گرم بر روی زمینه روشن) . برای نمونه سایتMailChimp برای جبران پس زمینه آبی رنگ خود ، یک دکمه قرمز در پائین صفحه تعبیه کرده است.

دلیل اهمیت قانون Fitt چیست؟

با نگاهی به مطالعات TechWyse در می بابیم افراد چگونه به یک صفحه از وبسایت می نگرند:

سایت Truckers قبل از اعمال اصلاحات

 

نحوه مشاهده صفحه توسط کاربران

همانطور که ملاحظه می کنید، دکمه بزرگ و بدون لینک “NO FEES” بیشترین میزان توجه را به خود جلب کرده است. مشکل اینجاست که این قسمت از وب سایت به فروش از طریق سایت هیچ کمکی نمی کند...

تغییرات به سرعت بر روی سایت اعمال شد:

 

سایت Truckers بعد از اعمال اصلاحات

 

نحوه مشاهده صفحه توسط کاربران

واضح است که تغییر وب سایت موجب بهبود آن شده است. الگو مشاهده صفحه به طور خود کار معادل با فروش بیشتر نخواهد بود، اما حداقل افراد بیشتری می توانند شماره تماس شرکت را ببینند.

این قضیه در رابطه با وب سایت شما به چه صورت است؟

وب سایت خود را بازنگری کنید و چک کنید که آیا یک گزینه بزرگ و گیرا در صفحه موجود است و آیا این گزینه به فروش مستقیم منجر می شود یا خیر؟

نحوه مشخص کردن گزینه های مهم در وب سایت از اهمیت بالائی برخورداراست. برای اصلاح الگو مشاهده صفحه، سعی کنید مهمترین گزینه ها را به بهترین نحو مشخص کنید و آن ها را با گزینه ها و اطلاعاتی که اهمیت کمتری دارند ترکیب کنید.

5. وب سایت قابل اطمینان به نظر نمی رسد.

با بررسی بزرگان تجارت الکترونیک در می یابیم که نام تجاری آن ها به رسمیت شناخته می شود و نیازی به اثبات قابل اعتماد بودن برندهای بزرگ به افراد نیست.

به این نکته توجه کنید که اگر شما فرد قابل اعتمادی هستید، لزوماً به معنای آن نیست که مشتریان شما را باور خواهند کرد.

وب سایت شما می بایست اشتیاق، توانائی ها و خوش قولی شما را بازتاب دهد. "Derek Halpern" برای اولین باز نتایج مطالعات جالبی در ارتباط با وب سایت های قابل اعتماد را منتشر کرد. بر طبق این مطالعات می توان گفت طراحی وب سایت نسبت به محتوای آن ، نقش مهم تری را ایفا می کند.

چگونه یک وب سایت قابل اعتماد به نظر خواهد آمد؟ بدین منظور به رویکردی مشتری محور نیاز خواهید داشت. شرکت های بسیار زیادی به دنبال ارائه گواهینامه ها برای اثبات مورد اعتماد بودن خود هستند، درحالیکه روانشناسی این قضیه بسیار مهم است و باید بررسی شود که چرا یک مشتری بالقوه در هنگام خرید از فروشگاه آنلاینی که قبلا از آن خرید نکرده، دچار نگرانی خواهد شد؟

به نگرانی هائی که ممکن است مشتریان در هنگام خرید از یک فروشگاه آنلاین ناشناس داشته باشند فکر کنید، به دنبال جمع آوری مدارک و رضایت نامه در این زمینه ها باشید. در اینجا چند مورد برای تجهیز وب سایت شما پیشنهاد می شود:

رضایت نامه مشتریان:

مشتریان خوشنام بهترین منابع دریافت رضایت نامه ها هستند. همچنین فراموش نکنید که مشتریان نمایانگر نحوه برخورد شما می باشند و می توانند به خوبی طرز رفتار شما را به دیگران انتقال دهند. 

به عبارت دیگر، منبع توصیفات به اندازه ی خود توصیفات مهم است. بنابراین تعریفاتی که دریافت خواهید کرد منجر به پیشرفت شما خواهد شد و باعث دلگرمی مشتریان نیز می شود.

جراید قابل توجه:

جراید نقش قابل توجهی در صنایع مختلف دارند ( برای مثال Forbes در حوزه تجارت، GQ در حوزه مد و ..) اگر شما در این زمینه فعالیت داشته باشید ، برای کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود. درج شدن نام در مطبوعات مستلزم پیمودن راهی طولانی است. با استفاده از این روش به مشتریان اثبات می شود کسب و کار شما واقعی است. برای نمونه وب سایت Pebble Watch نامی که در مطبوعات منتشر می شود را در صفحه نخست وب سایت خود قرار داده است:

اطلاعات جالب درباره کسب و کار شما:

چگونه مشتریان شما می توانند اطمینان یابند که پس از خرید شما را خواهند یافت و شما حتی برای مدت کمی در دسترس خواهید بود؟ یکی از بهترین روش هائی که نشان می دهد که شما قصد ادامه فعالیت دارید، به اشتراک گذاری برخی اطلاعات جالب است. این اطلاعات می تواند درباره فعالیت های شرکت شما باشد. در Help Scout تعداد ایمیل هائی که در ماه گذشته رد و بدل شده است را در وب سایت نمایش داده است:

 

طراحی به روز

برای راه اندازی کسب و کار تجارت الکترونیک به استخدام کردن یک طراح در سطح جهانی نیاز نخواهید داشت، توجه به همین نکته کافیست که افراد از طریق جلد یک کتاب جذب آن می شوند و به واسطه طراحی وب سایت شما، به اظهار نظر راجع به کسب و کار شما خواهند پرداخت. از تغییر بر اساس مُد و بنا بر گرایشات مختلف بپرهیزید. اما لازم است مطمئن شوید که وب سایت شما به روز است و به خوبی طراحی شده است.

همیشه در حال آزمودن  باشید.

آخرین توصیه ای که در این مقاله به شما ارائه می شود این است: هنگامی که طراحی فروشگاه اینترتتی شما به حد قابل قبولی رسید، تست کردن می بایست به یک فرایند مستمر تبدیل شود.

می توانید همیشه موارد غیر معمولی را کشف کنید. این موارد اغلب در تضاد با آیتم های خوبی است که کاربران در سایت های دیگر می جویند.

به مطالعات Body Ecology  که در زیر آمده است توجه کنید. این بررسی یافته های جالبی را نشان می دهد: هنگامی که منوی drop-down از ناوبری حذف و به جای آن صفحات category با توضیحات مختصر قرار گرفت، وب سایت تا حد زیادی بهبود پیدا کرد و مراجعات کاربران به خرید کالا منجر شد. 

تغییر در طراحی جزئی و نتایج به دست آمده نسبتا شدید است. همانطور که در نتایج به وضوح دیده می شود، میانگین درامد هر بازدید که منجر به خرید شده است، با افزایش 43دلاری رو به رو است و درامد نیز میزان 56.43% افزایش داشته است.

به یاد داشته باشید که بهترین راهکارها، یک نقطه شروع به حساب می آیند. بنابراین دیدگاه " همیشه در حال تست بودن" به شما کمک فراوانی می کند و باعث می شود در تله شیوه های نامناسبی که به وب سایت شما آسیب می رساند، گرفتار نشوید.

سایت منبع



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت,طراحی فروشگاه اینترنتی,اشتباه طراحی فروشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

وب سایت اصطلاحا به مکانی در اینترنت گفته می شود که یک صفحه یا تعداد بیشتری از صفحات را در خود جا داده است. به بیان دیگر به مجموعه ای از صفحات در اینترنت که متعلق به مکان خاصی هستند، اصطلاحا وب سایت گفته می شود.

محتویات وب سایت ها عموما بر روی کامپیوتری به نام سرور قرار دارد و مجموعه ای از سرورها، شبکه جهانی وب را تشکیل می دهند. هر سرور می تواند یک یا تعداد بیشتری از سایت ها را درون خود جای دهد.

همانند دنیای واقعی که هر انسانی برای خود یک نام منحصر بفردی دارد، در دنیای مجازی یا اینترنت نیز اوضاع به همین منوال است. هر سرور ( یا کامپیوتر) برای آنکه از سرورهای دیگر متمایز شود و نیز هر وب سایت برای آنکه از وب سایت های دیگر متمایز شود، توسط یک شماره شناسایی منحصر بفرد یا IP مشخصی می شود.

  • سرور چیست؟

همانطور که گفته شد، یک سایت، از چندین صفحه تشکیل می شود. تنها سوالی که در اینجا مجهول است آنست که یک صفحه، از چه چیزی تشکیل می شود و چطور می توان آن را ساخت؟

در حالت عمومی، یک صفحه اینترنتی، چیزی فراتر از یک فایل کامپیوتری که در کامپیوتر سرور قرار گرفته است، نمی باشد. این فایل برای آنکه به درستی روی مرورگر شما نشان داده شود، نیاز دارد تا از قوانینی تبعیت کند. و آن قوانین، همان کدهای HTML می باشند. کدهای HTML، سنگ بنای هر صفحه اینترنتی می باشد و سوای از اینکه واقعا از چه زبانی برای برنامه نویسی و طراحی صفحه صفحه اینترنتی استفاده شده باشد، بر ماهیت وجودی و محوری زبان HTML تاثیری نمی گذارد.

منبع: سایت نویا سیستم



:: برچسب‌ها: تعریف وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که طراحی سایت اینترنتی چه مزیت هایی دارد ؟

وب سایت ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آنها به شرح زیرند:

 

تاثیر سایت در اطلاع رسانی:

داشتن یک سایت مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه است اما برای طراحی یک سایت داینامیک فقط کافیست هزینه ای اولیه برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن شما می توانید بینهایت صفحه ایجاد کنید که  هزاران و یا میلیونها کاربر از جاهای مختلف جهان می توانند بارها و بارها از آن ها بازدید کنند.

 

تاثیر سایت در بازاریابی:

موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود 50 نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.

 

در دسترس بودن:

سایت شما با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.

منبع



:: برچسب‌ها: مزایای طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در وجود انسان ها تمایل به زیبایی و هنر به صورت مطلق وجود دارد. اگر شما قصد طراحی فروشگاه اینترنتی را دارید بهتر است کمی بیشتر روی این مبحث تحقیق کنید.

فرض کنید شما قصد خرید یک کتاب را دارید. آیا پوشش و جلد کتاب روی شما تاثیری نمی گذارد؟

البته که تاثیر زیادی خواهد گذاشت. انسان زیبایی های طبیعی را دوست دارد. اگر جایی یک چشمه آب زلال یا یک دریا یا منظره زیبایی از طبیعت را ببیند، لذت می برد.

در نتیجه چه شما یک محصول از رستورانی کوچک و چه جدید ترین محصول اپل را ارائه دهید، در هر صورت مردم چیز هایی که زیبا طراحی شده اند را دوست دارند. این قضیه برای وب سایت و فروشگاه اینترنتی شما نیز صادق است. اگر شما برای بازدید کنندگان خود یک وب سایت زیبا طراحی نکنید، در حقیقت ممکن است پول و سرمایه خود را دور ریخته باشید. طراحی سایت به صورت جذاب همیشه در بازاریابی آنلاین نقش کلیدی ایفا نموده است. دلیل آن هم این است که درک مشتریان از محصولات شما بیشتر خواهد شد و کسب و کار شما اعتماد بیشتری پیدا می کند. اگر شما در حال طراحی فروشگاه اینترنتی هستید و یا قصد تغییر یا طراحی مجدد سایت خود را دارید، لیست زیر که شامل نمونه سایت های زیبا و خلاقانه است می تواند الگوی خوبی برای طراحی های شما باشد:

Pencil by 53

 نمونه کار طراحی فروشگاه اینترنتی 

Fred Jourdain

 طراحی فروشگاه 

Wrightwood Furniture

 طراحی سایت 

Kutoa

 نمونه کار سایت 

Dodocase

 نمونه کار سایت کتابخانه 

Au Lit Fine Linens

 نمونه وب سایت 

JM & Sons

 نمونه کار سایت موسیقی 

Tessemae's All Natural

 نمونه سایت بهداشتی 

Best Made Co

نمونه کار فروشگاه اینترنتی زیبا 

Longboard Living

طراحی سایت خلاقانه 

  منبع: سایت shopify



:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه های اینترنتی زیبا و خلاق ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

پیشینه شکوفایی تهران به سال ۱۷۸۸ میلادی بر می گردد. زمانی که آقامحمدخان قاجار آن را به عنوان پایتخت انتخاب کرد. در زمان رضاشاه پهلوی سریع تر گسترش یافت و افراد زیادی را از استان‌های  اطرافش به خود جذب کرد. ساکنان اصلی تهران، گروه‌های فارسی‌زبان بودند، اکنون اقوام مختلفی در این شهر ساکن اند. اکثر مردم در این شهر، زبان فارسی با لهجه تهرانی دارند. دیگر گروه‌های ساکن در تهران عبارتند از کرد، لر، آذربایجانی، گیلک،  مازندرانی، ارمنی و عرب. تراکم جمعیت در تهران بین ده‌ هزار و هفتصد تا بیش از یازده هزار نفر در هر کیلومتر مربع می باشد. که بر اساس آمار، بیستمین شهر پرتراکم جهان است. شهر تهران در شمال ایران، در کوهپایه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز در حد فاصل طول جغرافیایی ۵۱ درجه و ۲ دقیقهٔ شرقی تا ۵۱ درجه و ۳۶ دقیقهٔ شرقی، به طول تقریبی ۵۰ کیلومتر و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۳۴ دقیقهٔ شمالی تا ۳۵ درجه و ۵۰ دقیقهٔ شمالی به عرض تقریبی ۳۰ کیلومتر گسترده شده‌است. ارتفاع شهر در بلندترین نقاط شمال به حدود ۲۰۰۰ متر و در جنوبی‌ترین نقاط به ۱۰۵۰ متر از سطح دریا می‌رسد. تهران از شمال به نواحی کوهستانی، و از جنوب به نواحی کویری منتهی شده، در نتیجه در جنوب و شمال دارای آب و هوایی متفاوت است. نواحی شمالی آب و هوای سرد و خشک و نواحی جنوبی آب و هوای گرم و خشک دارند.

وضعیت اقتصادی استان تهران

تهران به عنوان مهم ترین شهر اقتصادی کشور محسوب می شود. قیمت زمین ها در برخی مناطق این استان بسیار بالا بوده و جزء گران قیمت ترین زمین های دنیا نیز به حساب می آید. تهران به دلیل این که پایتخت ایران است زودتر از شهر های دیگر با معماری مدرن جهان آشنا گردید و از این نظر نیز پیشرفت زیادی داشته است. در این استان کاخ های متعددی وجود دارند که اغلب آن ها در زمان قاجار و ناصرالدین شاه ساخته شده اند. در استان تهران شرکت های بزرگی در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند و زمینه کاری برای شاغلان در رشته های مختلف از جمله IT در این شهر بسیار مناسب می باشد.

اهمیت طراحی سایت استان تهران

با توجه به اینکه تهران پایتخت کشور ایران است، دارای جمعیت زیادی می باشد. مردم این شهر در زمینه های مختلفی مشغول کسب و کار هستند که استفاده از نرم افزار های فروشگاه اینترنتی و وب سایت اینترنتی می تواند به آن ها کمک بسیاری نماید.
بسیاری از مردم قبل از مسافرت کردن به تهران قصد دارند از مراکز توریستی و تفریحی و مراکز خرید شهر تهران اطلاعاتی کسب کنند و یا می خواهند برای سکونت خود هتل یا سوئت رزرو کنند و یا قصد سفارش آنلاین غذا دارند؛ بنابراین طراحی وب سایت مناسب می تواند به آن ها کمک زیادی نماید. بسیاری از افراد با استفاده از وب سایت برای کسب و کار خود توانسته اند کار خود را گسترش دهند. هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز آموزشی، مراکز توریستی و گردشگری و مراکز فروش از جمله مهم ترین مراکزی هستند که می توانند برای افزایش مشتریان خود از یک وب سایت اختصاصی بهره گیرند. این نکته را به خاطر داشته باشید که موفقیت وب سایت شما در گرو استفاده از تیمی متخصص و تلاش خواهد بود.

چرا طراحی سایت واکنش گرا؟

امروزه چیزی که کاملا مشخص است، استفاده بسیار بالای مردم از تلفن های هوشمند و تبلت ها می باشد. نتایج تحقیقات اخیر مشخص نموده است که اغلب مردم تمایل به استفاده از تلفن های همراه به جای کامپیوتر ها برای وب گردی و انجام کار های اینترنتی خود دارند. حال تصور کنید شما یک وب سایتی طراحی کرده اید که واکنش گرا نیست. چه روی خواهد داد؟ 

طبق بررسی های اخیر متخصصان مشخص شده است که سایت هایی که ریسپانسیو یا واکنش گرا نیستند و از رابط کاربری خوبی در این زمینه برخوردار نیستند در حدود نیمی از بازدید کنندگان خود را از دست داده اند که این موضوع به خوبی اهمیت بالای طراحی سایت های واکنش گرا را نشان می دهد.

شرکت طراحی سایت تهران

شهر تهران به واسطه این که پایتخت کشور محسوب می شود و اغلب سرمایه داران بزرگ کشور در این شهر در حال رفت و وامد هستند و همچنین از نظر تکنولوژی نیز نسبت به استان های دیگر پیشرفت بیشتری داشته، در آن زمینه سرمایه گزاری و کار برای بسیاری از شرکت های طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی فرآهم آمده است. توجه به سوابق کاری شرکت و بهره گیری از متخصصان در زمینه طراحی سایت از جمله موارد مهمی است که مشتریان بایستی به آن توجه داشته باشند. شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره بردن از کادری مجرب و حرفه ای آماده  ارائه خدمات ویژه و تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در استان تهران می باشد.

تهران 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت تهران,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

امروزه با توجه به توسعه اینترنت در دنیا، استفاده از یک وب سایت مناسب برای اغلب شرکت ها و ادارات اجتناب ناپذیر شده است. طراحی وب سایت اداری برای ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی اهمیت زیادی دارد. دلیل آن هم این است که اگر نهادی فاقد یک وبسایت مناسب باشد، این موضوع از دید بسیاری از کاربران و مخاطبان آن ها خوب نخواهد بود. این ادارات می توانند از این طریق بسیاری از خدمات مشترکین خود را به صورت اینترنتی و از راه دور انجام دهند.

طراحی سایت اداری مستلزم توجه داشتن به برخی نکات است. از این رو توصیه می شود که جهت طراحی سایت برای اداره یا نهاد مورد نظر خود حتما با شرکت های حرفه ای و با سابقه وارد مذاکرات شوید و مشاوره های کافی را نیز دریافت نمایید.

ویژگی های طراحی وب سایت اداری

  • بخش مدیریت وب سایت
    • استفاده از سی پنل حرفه ای شامل تمامی امکانات
    • امکان تنظیمات و تعریف عنوان نشریه – لوگو
    • امکان تعریف مدیر و کاربر با دسترسی های پیشرفته (تحریریه)
    • امکان مدیریت کاربران و مدیران سایت
    • امکان ایجاد و مدیریت شمارگان نشریه همراه با تاریخ چاپ و تصویر
    • امکان ارسال و مدیریت اخبار
    • امکان گزارش گیری و جستجو بین اخبار ارسال شده
    • امکان گرفتن خروجی RSS
    • ایجاد و مدیریت بنرها و تبلیغات
    • ایجاد و مدیریت پیوندها
    • ایجاد و مدیریت منوها
  • سایت و نمایش
    • ظاهر واکنشگرا امکان نمایش در تمام دستگاه های تبلت – لپتاپ و گوشی های موبایل
    • امکان جستجو و نمایش بر اساس شماره نشریه و تاریخ انتشار
    • نمایش آرشیو نشریه بر اساس تاریخ
    • استفاده از تکنولوژی Ajax برای نمایش بهتر صفحات و مطالب
    • امکان ارسال خودکار صفحات به کانال های تلگرام
    • امکان فرستادن اخبار بصورت خودکار در کانال های تلگرام

 

نوشتن نظر



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی سایت با جاوا 
جاوا از زبان های قدرتمند برنامه نویسی تحت وب می باشد که امکانات متعددی را در بستر طراحی سایت میسر می نماید. شرکت های طراحی سایت اغلب به منظور افزودن قابلیت های مختلف به طراحی سایت از زبان جاوا java استفاده می نمایند. طراحی سایت با جاوا به شما قدرت تعاملی بیشتر را با طراحی سایت خود می دهد که میتوانید افکت های زیبا و متحرک سازی های زیبا را در بستر طراحی سایت خود ایجاد نمایید.

طراحی وب سایت با جاوا

طراحی وب سایت با جاوا به واسط کدنویسی های زبان جاوا امکان ایجا نمودن منوهای متحرک زیبا ، باکس های کشویی و متحرک زیبا و دیگر امکاناتی که می تواند در جهت زیبایی بیشتر طراحی سایت شما باشد را فراهم می نماید. زیبایی طراحی سایت از عامل هایی می باشد که می تواند طراحی سایت شما را حرفه ای تر نمایش می نماید. JAVA جاوا زبان گسترده ای می باشد که امکانات و افکت های بسیاری را برای شما فراهم می آورد.

طراحی سایت جاوا و امکانات آن

زبان جاوا JAVA در جهت زیبایی بیشتر طراحی سایت اجرا می نماید و پنهان نمودن باکس ها و منوها و نیز نمایش آن به واسط کلیک امکانی می باشد که به واسط زبان جاوا می تواند اجرا گردد. نمایش آیکن ها و افکت هایی که به واسط قرار گرفتن موس بر روی موقعیت مکانی خاص بر روی طراحی سایت شما انجام می گردد. زبان جاوا می تواند بر نمایش حرفه ای تر طراحی سایت شما بیفزاید و بر جذابیت طراحی سایت شما می افزاید که می تواند خواسته مطلوب افراد بسیاری باشد.

منبع: sitecode



:: برچسب‌ها: طراحی سایت با جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در این مقاله قصد داریم برخی اصول درست در طراحی اپلیکیشن موبایل را خدمتتان ارائه نماییم، البته ما نمی خواهیم به شما دستورالعملی بدهیم یا بگوییم چگونه طراحی کنید اما این جا یک نقطه شروع خوب برای دستیابی به یک طرح مناسب خواهد بود.

اصول طراحی اپلیکیشن موبایل 

اصول کلی

احترام به پلتفرم

ما الگو ها و اجزای سیستم عامل های اندروید و IOS را که برنامه های ما در آن ها وجود دارند را مستند کردیم. هنگام طراحی این مدل اپلیکیشن ها ابتدا لازم است که به راهنمایی ها و دستورالعمل های سیستم عامل ها مراجعه نمایید تا بتوانید طرحی با کیفیت را پیاده سازی نمایید. به خاطر داشته باشید که دستورالعمل های این سیستم عامل ها به صورت مداوم در حال تکامل بوده و سعی کنید هر از چند گاهی با مطالعه دستورالعمل های تازه اطلاعات هود را به روز رسانی کنید.

دستورالعمل رابط کاربری اپل: https://developer.apple.com/ios/human-interface-guidelines

دستورالعمل متریال دیزاین گوگل: https://material.io/guidelines

سود بردن مشتریان

همیشه اولین عامل طراحی خود را سود.و مزیت مشتریان قرار دهید. از ابزار های مشابه استفاده نکنید، هر چند در برخی از موارد استثنا هایی برای استفاده از آن ها وجود دارد. در بعضی موارد نیاز به طراحی جدید نیست و شما می توانید از الگو و ابزار هایی که قبلا استفاده کردید برای ویژگی های دیگر نیز مجددا استفاده نمایید. الگو های طراحی مانند یک سیستم ما را راهنمایی می کنند. همیشه از خودتان این سوال را بپرسید: " این طرح چه سودی برای مشتریان دارد؟ "

درباره دستگاه فکر کنید

ابتدا درباره قابلیت های دستگاه مد نظر خود فکر کنید (قابلیت هایی مانند لمس کردن، صدا، فشردن، شتاب سنج، مکان یاب و غیره). طراحی شما حول دستگاه، سیستم عامل و تجربه کاربری خواهد بود. چگونه می توان از ویژگی های این دستگاه در محصولات خودمان استفاده کرد؟ دستگاه تلفن همراه چه مزیت هایی را فراتر از صفحه نمایش مقابل کاربران برای آن ها خواهد داشت؟

مقیاس پذیری را در ذهن داشته باشید

به خاطر داشته باشید که یک دستگاه تلفن همراه فقط یک گوشی نیست. مقیاس پذیری در بین دستگاه ها، مخصوصا موبایل ها و تبلت ها همیشه یک چالش مهم برای طراحان بوده است. برخی از سوالاتی که ممکن است ایجاد شوند را در این جا آورده ایم:

آیا طراحان وب و طراحان تبلت ها با هم برابر هستند؟ آیا می توان از الگو های طراحی موبایل در تبلت ها نیز استفاده نمود؟ 

برای پاسخ به این سوالات می توان گفت: تحقیقات نشان داده اند که با این که تبلت ها و تلفن های همراه شباهت های زیادی با هم دارند اما کاربران بسیار متفاوت از آن ها استفاده می کنند.

الگوها و دستورالعمل ها 

انتقال بین صفحات 

یکی از مهم ترین جنبه هایی که سبب هدایت محتوا در دستگاه های موبایل می شود، انتقال بین صفحات است. دو سوال این جا ایجاد می شود:

چه زمانی باید صفحه نمایش از سمت راست به چپ (push) حرکت کند؟ چه زمانی باید صفحه نمایش از پایین به بالا (modal) حرکت کند؟ 

ما استفاده از روش های زیر را توصیه می کنیم:

حرکت صفحه نمایش از سمت راست به چپ (push) معمولا برای نمایش صفحات جدیدی است که در بالای صفحه قبلی قرار دارد. معمولا یک دکمه برگشت وجود دارد که کاربر می تواند با استفاده از آن آخرین صفحه ای را که مشاهده کرده، ببیند. برای صفحاتی مانند جزئیات تراکنش ها، یا لیست ها از این روش استفاده می کنیم. 

حرکت صفحه نمایش از پایین به بالا (modal) معمولا برای انتخاب، ویرایش محتوا یا داده های ورودی مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی فرم های تراکنش ها از (modal) استفاده می کنند. این صفحات اغلب دارای عناوینی مانند لغو، انجام یا ذخیره هستند. بنابر این هنگامی که شما " ذخیره"  را لمس کنید، یک صفحه نمایش به صورت (push) نمایش داده می شود، زیرا شما محتوای ذخیره شده را مشاهده می کنید و در حال ویرایش آن نیستید. 

تماس با اکشن ها

تماس با اکشن 

در این جا سوال مهمی وجود دارد: برای تماس با اکشن ها از دکمه ها استفاده کنیم یا لینک متنی؟ 

در هر دو دستورالعمل طراحی iOS و اندروید، استفاده از متن به جای دکمه ها توصیه شده است. در هر صورت من فکر می کنم هنگامی که ما از متنی استفاده می کنیم که دارای یک فونت خاصی است و یک بک گراند روشن یا تیره دارد، ما از یک فرصت بزرگ برای ترکیب عناصر برند مانند رنگ سبز اکوسیستم یا خطوط هنری استفاده می کنیم.

صفحات خالی

صفحه نمایش خالی اولین چیزی است که کاربرانی که تازه برنامه ما را نصب کرده اند با آن مواجه خواهند شد. این صفحه معمولا شامل یک تصویر، یک توضیح مختصر و لینک تماس با اکشن ها است. یک روش رایج، استفاده از متن خاکستری در یک پس زمینه روشن است. قبل از استفاده، با استفاده از تجزیه و تحلیل رنگ های پیش زمینه و پس زمینه مطمئن شوید که متن در دسترس و قابل خواندن است. 

اکشن شیت ها

طبق قائده کلی طراحی صفحات موبایل: هر وقت که اکشن های متعددی در دست اقدام بود، می توان از اکشن شیت ها استفاده نمود.

کارت ها یا Tiles

یک کارت ابزاری است که به صورت یک محتوا مستطیلی برای نمایش مقادیر مشخصی از اطلاعات عمل می کند. بر اساس ظاهر و استفاده دو نوع کارت وجود دارد: اشکن کارت و اینفو کارت.

دیالوگ ها

ما از پنجره های دیالوگ برای هشدار های بحرانی، هشدارهای مربوط به مجوزها، هشدارهای مسدود کننده سیستم، و غیره استفاده می کنیم. کلمه کلیدی "هشدار" است. توجه داشته باشید که برای اقداماتی که به این موارد مربوط نیست، ما سعی می کنیم از اکشن شیت ها استفاده کنیم.

فونت ها

قانون کلی برای دیزاین های تلفن های همراه استفاده از فونت های سیستمی است. اما گاهی ما نیاز داریم که برند و نام تجاری خود را استفاده نماییم. ما برای هدر ها از فونت های خودمان استفاده می کنیم اما برای متن های معمولی و متن های درون دکمه ها از فونت های سیستمی استفاده می نماییم. 

توگل ها

توگل سوئیچ ها برای هدایت عملیات های باینری (به عنوان مثال چرخش چیزی در حالت خاموش و روشن) مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از آن ها کاربر می تواند یک پروسه را فعال یا غیر فعال کند.

 

در پایان باید گفت که این موارد فقط چند نکته برای شروع کار و سرعت بخشیدن به روند طراحی اپلیکیشن های موبایل بود. شما می توانید با استفاده از غرایز خود طرح های زیبایی را پیاده سازی کنید، اما به خاطر داشته باشید که به سیستم ها احترام بگذارید، به منافع مشتریان خود فکر کنید و اول به دستگاه و مقیاس پذیری آن فکر کنید.

منبع: طراحی سایت نوپرداز



:: برچسب‌ها: بررسی اصول طراحی اپلیکیشن موبایل,اصول طراحی اپلیکیشن موبایل,طراحی اپلیکیشن موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

وقتی که راجع به طراحی فروشگاه های اینترنتی صحبت می کنیم بایستی این نکته را یاد آور شویم که بحث سئو در آن ها مقداری متفاوت می باشد. فروشگاه های اینترنتی با چالش های زیادی رو به رو اند که در رتبه بندی آن ها توسط موتور های جستجو تاثیر مستقیمی دارد. اکثر فروشگاه های اینترنتی شامل هزاران صفحه می باشند که همه آن ها نیاز به بهینه سازی دارند. چالش هایی که فروشگاه های اینترنتی با آن ها دست به گریبان هستند عبارت هستند از : 

پیوند داخلی: هزاران صفحه در فروشگاه های اینترنتی هستند که تصمیم گیری درباره انتخاب صفحه ای به عنوان صفحه اصلی را دشوار نموده اند.

ناوبری مناسب: با توجه به حجم زیاد مطالب در فروشگاه های اینترنتی، ایجاد یک ساختار ناوبری که استفاده از آن برای مشریان راحت باشد و بتواند موتور های جستجو را به راحتی هدایت کند.

محتوا تکراری: امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی از توضیحات محصول ارائه شده توسط ابزار های تولید کننده محصولات استفاده می کنند. این یک چالش می باشد زیرا بسیاری از فروشگاه ها و وب سایت های مشابه نیز از این گونه ابزار های استفاده می کنند.

ساختار URL ضعیف: بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به صورت اتوماتیک URL های ناخوانا و نامشخص تولید می کنند. این باعث می شود موتور های جستجو نتوانند به درستی به موضوع سایت پی ببرند.

ناتوانی در به دست آوردن لینک های با کیفیت بالا: در اکثر فروشگاه های اینترنتی محتوای زیادی برای لینک دادن وجود ندارد، پس بسیاری از وب سایت ها هیچ لینکی به این سایت ها نخواهند داشت.

سئو 

6 استراتژی برای بهبود سئو فروشگاه های اینترنتی 

در حالی که ممکن است سئو و بهینه سازی وب سایت های فروشگاه اینترنتی غیر ممکن به نظر بیاید، اما بسیاری از استراتژی های سئو هستند که می تواند در بهبود رتبه این وب سایت ها تاثیر به سزایی داشته باشند. اگر شما یک وب سایت فروشگاه اینترنتی دارید یا برنامه ای برای سرمایه گذاری در آن دارید به تکنیک های زیر توجه داشته باشید. 

ناوبری فیلتر شده: این فرآیند به مشتری امکان می دهد که از طریق فیلتر کردن محصولات مورد نظر خود در فروشگاه شما هدایت شود و به بر اساس تنظیمات مد نظر خود به نتایج دست پیدا کند.

پیوند عمیق (Deep Linking): فرایند پیوند دادن کلمات کلیدی به صفحات مهم در وب سایت شما می باشد. با ارائه دسترسی فوری به صفحات عمیق تر، شما شانس بیشتری برای افزایش بازدید های وب سایت خود دارید.

ایجاد نقشه سایت (Sitemap): نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می کند صفحات را در وب سایت خود شناسایی کند و شانس خود را برای نشان دادن آنها افزایش دهد. یک نقشه سایت کمک می کند تا مشتری به سرعت محصولات و صفحات مورد نظر خود را پیدا کند.

نام آدرس اینترنتی سایت شما (URL): این موضوع به موتور های جستجو کمک می کند تا بتواند صفحات وب سایت شما را بهتر جستجو نمایند.

استراتژی ساخت بک لینک: به دست آوردن لینک های با کیفیت بالا برای سایت های فروشگاه اینترنتی دشوار است. این به خاطر این است که محتوای وب سایت آن ها کم بوده و همچنین به روز رسانی نیز نمی شود. بنابراین برای ساخت بک لینک در این زمینه باید بسیار خلاق باشید. برخی از استراتژی های دریافت بک لینک از فروشگاه های اینترنتی عبارتند از : شبکه های اجتماعی، نظرات وبلاگ، بررسی محصولات، نشریات سئو و غیره.

توسعه محتوا: این امکان برای فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که بتوانند از طریق ایجاد محتوای جدید نیز به رتبه خوبی دست پیدا کنند اما این مورد به صفحات زیر محدود می شود:

  • صفحه محصولات: از آن جا که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی شامل قسمتی برای توضیحات محصولات هستند، شما می توانید با نوشتن محتوا مناسب و با کیفیت در این قسمت به بهبود رتبه سایت خود کمک کنید. 
  • صفحات دسته بندی (Category): شما می توانید با نوشتن توضیحات مناسب برای دسته بندی ها به بهبود سئو سایت خود کمک نمایید. این موضوع هم به موتور های جستجو کمک می کند تا سایت شما را پیدا و ایندکس کنند و هم به مشتریان کمک می نماید به آسانی به محصول مورد نظرشان دست پیدا کنند. 
  • نظرات: مشتریان خود را تشویق نمایید تا در وب سایت شما نظر بگذارند. این موضوع ترافیک وب سایت شما را افزایش داده و به مشتریان نیز کمک می کند تا آگاهانه درباره خرید محصولات از فروشگاه شما تصمیم بگیرند.
  • ارائه اطلاعات مفید: اغلب مشتریان وقتی به فروشگاه اینترنتی شما می آیند، قصد دارند تا آن جا که امکان دارد درباره محصول مورد نظرشان اطلاعات کسب کنند. شما می توانید با ارائه اطلاعات مفید در قسمت راهنما خریداران، یا ارائه دادن فیلم های آموزشی یا هر اطلاعاتی که به خرید بهتر آن ها کمک می کند محتوا مناسبی را فروشگاه خود قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی 

سئو و بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی چالش های زیادی را به همراه دارد، با این حال اگر شما از این استراتژی های پیشرفته استفاده نمایید، به خوبی خواهید توانست فروشگاه اینترنتی خود را توسط موتور های جستجو بهینه سازی کرده و همچنین مشتریان بیشتری را به دست آورید.



:: برچسب‌ها: روش های آپدیت فروشگاه های اینترنتی,آپدیت فروشگاه های اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اهمیت طراحی فروشگاه های اینترنتی از آن جا نشات می گیرد که می تواند کسب و کار شما را در مقابل رقبایتان متمایز کرده و گستره فعالیت و فروش محصولات شما را به فضایی نامحدود برساند. شما می توانید با استفاده از یک فروشگاه اینترنتی آنلاین بسیاری از محصولات و خدمات شرکت و کمپانی خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار دهید. استفاده از درگاه های پرداخت امن در این مدل فروشگاه ها بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند تاثیر زیادی در جلب اعتماد مشتریان و بازدید کنندگان به وب سایت فروشگاهی شما داشته باشد. امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی در سراسر کشور مشغول فعالیت می باشند که از معروف ترین آن ها می توان به دیجی کالا و بامیلو اشاره کرد، البته شما برای شروع حتما نباید یک فروشگاه اینترنتی بزرگ راه اندازی کنید و ایجاد یک فروشگاه متوسط با امکاناتی خوب می تواند گامی موثر در موفقیت شغلی شما محسوب گردد. فروشگاه های اینترنتی آمازون، علی بابا، ebay ،asos و walmart از جمله معروف ترین فروشگاه های اینترنتی دنیا می باشند که هر یک دارای مشخصات منحصر به فردی می باشند. برای طراحی فروشگاه های اینترنتی باید به یک سری قوانین و اصول توجه داشت که در ادامه این مطلب ذکر شده اند.

طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب و کاربر پسند در کنار رعایت اصول سئو و موتورهای جستجو و همچنین طراحی قالب رسپانسیو یا واکنش گرا و استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله html5 - php - angular - ajax و عدم وابستگی به سیستم های آماده با امنیت بالا و دریافت گزارش از تمام حملات از طرف ربات ها و هکر ها با حجم بسیار کم کد نویسی را در نرم افزار فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز تجربه نمایید. مبحث ریسپانسیو بودن صفحات سایت شما از این جهت که وب سایت شما در تمامی دستگاه های تلفن همراه به صورتی مناسب به نمایش در آید، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. استفاده از به روز ترین تکنولوژی روز جهان و استفاده از طرح گرافیکی و رابط های کاربری مناسب از جمله خدمات شرکت طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی نوپرداز می باشد. توجه داشته باشید که توجه به ظاهر و دیزاین فروشگاه اینترنتی شما عامل مهمی است که می تواند بسیاری از بازدید کنندگان را به کاربران فروشگاه اینترنتی شما تبدیل نماید یا برعکس بسیاری از کاربران را نیز از وب سایت شما گریزان نماید. دریافت مشاوره از شرکت های متخصص در زمینه طراحی فروشگاه های اینترنتی از جمله مهم ترین عواملی است که شما بایستی به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

مزیت های طراحی فروشگاه اینترنتی

  • توسعه کسب و کار شما به فضای نامحدود اینترنت
  • دسترسی 24 ساعته مشتریان به محصولات فروشگاه اینترنتی
  • کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به تبلیغات و بازاریابی
  • دسترسی به بازار جهانی
  • ارتباط مستقیم و آنلاین با مشتریان
  • افزایش بازدید کنندگان از محصولات موجود در فروشگاه
  • پیشی گرفتن از رقبای خورده فروش و برندیگ فروشگاه شما
  • افزایش قدرت خرید مشتریان و امکان مشاهده و مقایسه محصولات فروشگاه با یکدیگر

ویژگی برنامه فروشگاه اینترنتی

  • برقراری ارتباط تجاری با مشتریان و افزایش فروش و جلب رضایت آنان
  • ارائه اطلاعات دقیق از وضعیت فروش محصولات و میزان سودآوری
  • متناسب سازی فروش و اعطای تخفیف برای مشتریان
  • استفاده از بهترین روش های فرستادن کالا
  • انبار داری و مدیریت انبارها، محاسبه هزینه ها و موجودی کالا
  • پشتیبانی شبانه روزی شرکت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اینترنتی
  • آگاه نمودن مشتریان از کالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحی قسمت نظرات و پیشنهادات مشتریان
  • ایجاد امکانات تخصصی سئو و بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی 
  • دسته بندی محصولات و ایجاد منو ناوبری مناسب 
  • طراحی سبد خرید با امکانات کامل
  • رعایت مهم ترین و پیشرفته ترین اصول سئو و بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی
  • طراحی قالب ویژه برای کسب و کار ها مختلف

سئو وب سایت های فروشگاه اینترنتی 

تا به امروز بسیاری از صاحبان کسب و کار ها فکر می کردند به دلیل این که بسیاری از صفحات وب سایت های فروشگاه های اینترنتی دارای محتوای ثابتی بوده و نمی توان در زمینه سئو آن ها فعالیتی داشت، این گونه وب سایت ها در زمینه سئو نمی توانند پیشرفتی داشته باشند اما حقیقت چیز دیگری را ثابت کرده است. فروشگاه های اینترنتی نیاز به یک استراتژی خاص در زمینه سئو هستند، زیرا سئو این گونه وب سایت ها به مراتب می تواند سخت تر باشد. استفاده از متخصصین سئو یکی از رمز های موفقیت در این زمینه هست. آن ها می توانند با خلاقیت و تجربه خود فروشگاه شما در بین سایر رقبای اینترنتی شما در جایگاه بالاتری قرار دهند. آپدیت کردن توضیحات و مشخصات محصولات، ایجاد وبلاگ و همچنین طراحی صفحه پیشنهادات و پرسش و پاسخ های مشتریان از جمله راه کار های مهم سئو در فروشگاه های اینترنتی می باشد. در نتیجه با استفاده از سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی خود می توانید بهترین راه تبلیغات محصولات خود را ایجاد نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

امروزه افراد زیادی هستند که جهت پیدا کردن مطالب پزشکی تازه و به روز دنیا به دنبال آن ها در سایت های پزشکی جستجو می کنند. طراحی سایت پزشکی با قابلیت های مختلف می تواند به پزشکان برای انتشار مطالب پزشکی و آگاه نمودن جامعه از بیماری های مختلف کمک نماید. با گسترش وب سایت های پزشکی در سراسر کشوره ها به نظر می رسد فضای اینترنت یک بستر مناسبی برای پزشکان می باشد تا از طریق آن به نشر اطلاعات پزشکی تخصصی خود بپردازند. از جمله دیگر امکانات سایت های پزشکی امکان ویزیت و تعیین زمان ملاقات بیماران می باشد که بیماران می توانند از این طریق نسبت به تعیین زمان ملاقات خود اقدام نمایند. همچنین امکان ارائه نمودن مشاوره های اینترنتی رایگان نیز از دیگر خدماتی می باشد که در سایت های پزشکی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

مزایای استفاده از سیستم های پزشکی چیست؟

  • ارائه دقیق، به روز و کامل اطلاعات در مورد بیماران
  • معرفی پزشکان و خدمات ارائه شده توسط مراکز پزشکی
  • دسترسی سریع به سوابق بیمار برای مراقبت کارآمدتر
  • اشتراک گذاری اطلاعات الکترونیکی با بیماران و سایر پزشکان به صورتی مطمئن
  • بهبود تعامل و ارتباطات بیمار و ارائه دهندگان خدمات درمانی و همچنین راحتی خدمات درمانی
  • تجویز ها قابل اطمینان تر و ایمن تر انجام می شود
  • افزایش امنیت اطلاعات و حریم خصوصی بیمار
  • ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را قادر می سازد تا کارایی و اهداف کسب و کار خود را بهبود بخشند
  • کاهش هزینه های پزشکی و درمانی

ضرورت طراحی سایت پزشکی

امروزه در تمامی کشور های پیشرفته دنیا توجه به مباحث پزشکی از راه دور از طریق اینترنت اهمیت زیادی پیدا کرده است. در اغلب کشور های بزرگ دنیا مانند آمریکا سرمایه داران زیادی هستند که در این زمینه هزینه های بسیاری را صرف کرده اند. طبیعی است که انجام بسیاری از خدمات پزشکی مانند تعیین وقت و مشاوره از طریق اینترنت و از راه دور بسیار کار را برای بیماران و پزشکان راحت تر خواهد کرد. در کشور ما نیز به مرور شاهد ایجاد ابزار های مختلفی خواهیم بود که از طریق اینترنت بسیاری از خدمات پزشکی را برای مشتریان ارائه خواهند داد. یکی دیگر از ضرورت های طراحی سایت های پزشکی این است که مردم می توانند با تخصص های پزشکان مختلف و سوابق کاری آن ها آشنایی پیدا کنند.

ابزار های تخصصی پنل های سایت پزشکی 

استفاده از محیط سی پنل در وب سایت های پزشکی می تواند این امکان را در اختیار پزشکان قرار بدهد تا بتوانند به راحتی پست های خود را اضافه تغییر یا حذف کنند. یک محیط سی پنل حرفه ای با محیط کاربری مناسب از ضروری ترین امکاناتی است که در وب سایت های پزشکی استفاده از آن ها لازم است. شاید روش های مختلف تبلیغاتی برای بیشتر شدن مشتریان شما یا بازدید کنندگان از وب سایت شما تاثیرات خوبی به همراه داشته باشد اما این نکته را یاد آوری می نمایم که سرمایه گذاری در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت پزشکی شما توسط موتور های جستجو عاملی است که می تواند یک تبلیغ دائمی و شگفت آور را برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به قیمت های بسیار بالای تبلیغات، قطعا هزینه کردن روی مبحث سئو و بهینه سازی سایت یک سرمایه گذاری با ارزش برای کسب و کار شما خواهد بود.

ویژگی صفحات سایت پزشکی

  • طراحی صفحه تعیین زمان ویزیت و ملاقات پزشک با بیمار
  • طراحی صفحه مشاوره رایگان پزشکی
  • طراحی صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی آنلاین
  • طراحی صفحه اخبار و مقالات پزشکی
  • طراحی صفحه ثبت نام کاربران جدید در وب سایت
  • طراحی صفحه جدید ترین اخبار پزشکی روز دنیا
  • طراحی صفحه خبرنامه و ارتباط با مشتریان

منبع: طراحی سایت نوپرداز



:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1396 | نظرات ()