نوشته شده توسط : امامی
بحث ux یا تجربه کاربری یک اصل خیلی مهمی می باشد که کاربرد بسیار زیادی در طراحی وب سایت ها دارد.
تعریفی که در مورد تجربه کاربری می توان به صورت کلی بیان کرد این چنین می باشد:رعایت اصول در بخش های مختلف طراحی باعث می شود که کاربران به راحتی از این بخش استفاده کنند.
وقتی کاربران بخواهند از سایت ها بازدید کنند طبیعتا در یک نگاه اول ظاهر سایت که به نظرشان جالب باشد یازدید می کنند که به محتویات توجه می کنند پس در این مرحله تجربه کاربری هست که به موفقیت کمک زیادی می کند.
وقتی محتویات سایت را با رعایت قوانین رابط کاربری ایجاد کنیم باعث می شود که محصولات و مطالب در سایت خیلی زیبا نمایش داده شود و کاربران را جلب سایت کند.
راه اندازی کسب و کار موفق طراحی وب سایت

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

تجربه کاربری:وقتی یک طرح را میخواهیم شروع کنیم باید به موضوع دقت کنیم و بر اساس موضوع شروع به کار کنیم در این مورد گرافیست ها با وجود ترفند های زیادی طراحی را شروع می کنند به صورتی که طرحی که ارائه می شود مورد توجه کاربران قرار می گیرد یا نه؟

رابط کاربری

در این زمینه با استفاده از کدنویسی صورت می گیرد که باید طرحی را داشته باشیم تا بتوانیم کدنویسی را آغاز کنیم و بر روی وب سایت ها بتوانیم پیاده سازی کنیم،برنامه نویسی هایی که در این زمینه صورت میگیرد ابتدایی ترین آن ها که خیلی مهم هست اچ تی ام ال و سی اس اس می باشد البته اگر بخواهیم یک قالب خوب و حرفه ای طراحی کنیم باید از کدنویسی های پیشرفته که جاوااسکریپت و کتابخانه های جاوااسکریپت می باشد استفاده کنیم.
بعد از طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری یک اصل مهمی که باید توجه زیادی کرد ریسپانسیو بودن هست که باید توجه کرد برای ریسپانسیو کردن قالب ها در گذشته با اچ تی ام ال و سی اس اس این کار را انجام می دادند ولی بوت استرپ کار را در این مورد خیلی راحت کرده هست در ضمن در کد نوبسی یوت استرپ هم باید اچ تی ام ال و سی اس اس را بلد باشیم تا بتوانیم با کمک این سه مورد یک سایت ریسپانسیو خوبی ارائه بدهیم.
یا رعایت کردن رابط کاربری و تجربه کاربری و بوت استرپ می توان یک قالب بسیار زیبایی را ایجاد کرد.
برگرفته از طراحی سایت نوپرداز


:: برچسب‌ها: تجربه کاربری در طراحی سایت چیست؟ , تجربه کاربری در طراحی سایت , تجربه کاربری , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

رشد یک کسب و کار موفق در زمینه طراحی وب سایت کار آسانی نیست. یکی از بخش های مورد علاقه من ارائه مشاوره به دیگر صاحبان کسب و کار صراحی سایت است. اما گاهی اوقات نا امید می شوم وقتی می بینم که مردم یک اشتباه بسیار بد را بار های مرتکب می شوند. (اشتباهاتی که من آرزو دارم زودتر پایان یابند). هیچ کسی به ما آموزش نمی دهد که چگونه یک کسب و کار طراحی وب سایت را راه اندازی کنیم و اکثر افراد از طریق تجربه و خطا به این مهم دست یافته اند.

در این مقاله قصد دارم با ارائه نکات مهمی در این زمینه، شما را از انجام برخی از این اشتباهات مهلک دور کنم. 

صاحبان موفق کسب و کار طراحی سایت می دانند که چه چیزی می خواهند

اجازه دهید بحث را با یک سوال بنیادی مرتبط با کسب و کار طراحی وب سایت، شرع کنیم. چرا کسب و کار خود را راه اندازی می کنید؟ از راه های دیگری استفاده کنید. چرا برای کسی کار نمی کنید؟ 

همه ما دلایل مختلفی برای شروع یک کسب و کار طراحی سایت داریم. برخی از افراد می خواهند زمان بیشتری را با خانواده خود داشته باشند، برخی دیگر فکر و ایده اقتصادی بهتری دارند. پاسخ صحیح یا نادرستی وجود ندارد. اما باید انگیزه اصلی خود از این کار را مشخص نمایید. وقتی که شما درگیر کار های روزمره خود می شوید، از بین بردن این انگیزه می تواند به آسانی رخ دهد، و قبل از اینکه بفهمید بخت خود را از دست خواهید داد. به عنوان مثال شما به سختی در حال کار روی پروژه های کاری خود هستید در حالی که تصمیم داشتید وقت بیشتری را با خانواده خود صرف کنید.

توجه داشته باشید که بایستی با خودتان درباره انگیزه خود صداقت داشته باشید. اگر نیستید، یک مسیر اشتباه را برای کسب و کار خود به پایان خواهید رساند. 

طراحی سایت 

سرمایه کسب و کار خود را تحت کنترل داشته باشید

اگر شما قصد دارید که کسب و کار طراحی وب سایت را به درستی راه اندازی کنید، باید درک درستی از سرمایه خود در تمام زمان ها داشته باشید. فقط استخدام یک نیروی حسابدار برای انجام این امور کافی نیست. شما حداقل باید بدانید که چه هزینه هایی را باید بکنید. FreeAgent یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری است که می توانید از آن برای کسب و کار تان استفاده نمایید.

هنگام راه اندازی کسب و کار طراحی وب سایت، روی افراد سرمایه گذاری کنید

در قسمت بعدی مشاوره ای که می توانم به شما بدهم، پیشنهاد می کنم که روی کارکنان خود سرمایه گذاری کنید (این شامل خود شما هم می شود). مهم ترین دارایی هر کسب و کار طراحی وب سایت افراد آن هستند. پس سعی کنید به اندازه کافی از آن ها حمایت کنید. وقت و هزینه خود را صرف کنید تا آن ها به مهارت کافی در زمینه مورد نظر خود برسند. به آن ها یک بودجه آموزشی اختصاص داده و زمان زیادی را برای یادگیری آن ها در نظر بگیرید. 

همچنین نگران سلامت جسمی و روحی آن ها نیز باشید. به کارکنان خود (حتی خودتان) نباید فشار های خیلی سنگینی را بیاورید. هنگامی که شما یک کسب و کار طراحی وب سایت را راه اندازی می کنید، طبیعی است که در سایت های غیر کاری و تعطیلات نیز کار کنید. شما باید سعی کنید تا پایه های قدرتمندی برای شرکت ایجاد نمایید. اما شما نمی توانید این کار را برای همیشه انجام دهید و این فشار های برای شروع کار است تا وقتی که به روند طبیعی نزدیک شود.

همچنین درباره مرخصی دادن نیز باید دقت داشته باشید. سعی کنید الگویی بد برای کارکنان خود نباشید. اگر شما دیر به شرکت وارد می شوید، تیم شما نیز در همین حد نسبت به شرکت احساس مسئولیت خواهد داشت. که این موضوع باعث کاهش کیفیت و بهره وری خواهد شد. شما باید سعی کنید از یک فرهنگ پایدار در محیط کاری خود استفاده کنید. 

ارائه راه حل های مناسب به مشتریان

طراحی وب سایت برای مشتریان 

موفقیت کسب و کار طراحی سایت شما به نحوه بازاریابی شما وابسته خواهد بود. یکی از اشتباهات رایجی که وجود دارد این است که صاحبان کسب و کار ها از مهارت های لازم در شرکت خود استفاده نمی کنند. آن ها فکر می کنند چون می توانند یک وب سایت با کیفیت تولید کنند پس همه چیز تمام است. اما در حقیقت بسیاری از مهارت های مورد نیاز دیگر، از جمله توانایی فروش و بازاریابی وجود دارند. 

البته منظور من استفاده از روش های قدیمی بازاریابی نیست. من هیچ نتیجه خوبی را از تبلیغات کلیکی دریافت نکردم. اما شما می توانید یک وبلاگ خوب برای دست یافتن به خواسته های خود استفاده کنید. هیچ فرمول جادویی برای بازاریابی وجود ندارد، زیرا کسب و کار ها با یک دیگر متفاوت هستند. 

مشکل اینجاست که اغلب صاحبان کسب و کار انتظار دارند نتایج بازاریابی محصولات خود را به سرعت دریافت کنند. در صورتی که بازاریابی معمولا مدتی طول می کشد تا تاثیرات خود را نشان دهد و اغلب این زمان بسیار اندک است.

آیا شما موفق به کسب درآمد دوره ای شده اید؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار های طراحی سایت فقط چند هفته فرصت تا پایان کار خود و حذف شدن دارند. این به آن دلیل است که آن ها امور مالی کنترل شده ای ندارند و فاقد پشتیبانی مالی هستند. این به این دلیل است که شرکت دارای درآمد مجدد نخواهد بود و نمی تواند آن را پیش بینی کند. البته گفتن این که شما باید درآمد دوره ای داشته باشید، آسان است اما انجام آن سخت است.

یکی از مواردی که می تواند به موفقیت شما کمک کند این است که مدیریت و بهینه سازی وب سایت های مشتریان خود را قبول کنید. اغلب مشتریان بعد از مدتی می فهمند که نمی توان یک وب سایت را ایجاد و رها کرد. اکثر آن ها نمی توانند یک فرد را به صورت تمام وقت برای این کار استخدام کنند. پس منتظر نباشید تا مشتریان برای بهبود وب سایت خود به شما رجوع کنند. 

تکرار چرخه کسب و کار با ارائه خدمات منحصر به فرد

مزیت قابل توجهی که درآمد دوره ای دارد این است که نیاز به هزینه های زیادی ندارد (هزینه بازاریابی و غیره). تکرار چرخه کسب و کار با استفاده از مشتریان موجود نیروی حیاتی کسب و کار شما خواهد بود. بسیاری از صاحبان کسب و کار طراحی وب سایت فکر می کنند که تشویق به تکرار چرخه کسب و کار کیفیت کار را کاهش خواهد داد، اما همه داستان این نیست. 

درست است که کیفیت کار شما یک بخش مهم است، اما تجربه در طولانی مدت مهم تر خواهد بود. مشتریان فقط یک وب سایت را از شما خریداری نمی کنند، بلکه آن ها یک سرویس را می خرند. این بدان معنی است که ما باید در ارتباط با اغلب مشتریان بهتر باشیم. ما باید مهارت های نرم افزاری خود را ارتقاء دهیم و به مشتریان در پروژه ها کمک کنیم. ما باید سعی کنیم مشتریان را بفهمیم و آن ها را دوست داشته باشیم.

رقابت بر سر قیمت طراحی وب سایت

قطعا اگر بودجه شرکت کم باشد، ایجاد یک تجربه عالی برای مشتریان شرکت کار آسانی نیست. شرکت های طراحی وب سایت زیادی بوده اند که بودجه خود را کاهش داده اند در حالی که مشتریان انتظارات زیادی از آن ها داشته اند.

آن ها به طور مرتب قیمت های خود را برای باقی ماندن در میدان رقابت کاهش می دهند، اما این یک اشتباه است. با پیشرفت تکنولوژی دیگر مردم کمتر به خاطر مهارت فنی شما به سراغتان می آیند و به دنبال کسی هستند که کار را ارزان تر برایشان انجام دهد. تعداد زیادی از این ابزار ها مانند wix نیز هستند که کار طراحی وب سایت را برای آن ها انجام می دهند. 

ابزار هایی مانند wix به این معنا هستند که آینده ما به عنوان شرکت های طراحی سایت در ارزان سازی سایت ها نخواهد بود. آینده ما برای کسب و کار های طراحی سایت در دانش و تخصص ما است که بتوانیم این وب سایت ها را به موفقیت برسانیم. 

در نتیجه اگر شما در پایین بازار کار می کنید، زمان شروع حرکت به سمت بالا فرا رسیده است. برای شروع سعی کنید مشتریان با ارزش بیشتری را هدف قرار دهید که نیاز به یک تخصص خاصی دارند که آن را از منابع رایگان به دست نخواهند آورد. برای انجام این کار نیاز به تخصص داریم.

اشباهات متداول شرکت های طراحی وب سایت 

یک مشکل دیگری که من زیاد با آن برخورد کرده ام شرکت هایی حاشیه دار هستند. به نظر نمی رسد در پروژه هایی که آن ها اجرا می کنند پولی وجود داشته باشد. بخشی از مشکل این است که آنها برای خدمات خود کم هزینه هستند. اما این تمام داستان نیست. آنها به شدت ناکارآمد هستند.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شرکت ها در این زمینه انجام می دهند این است که آن ها همیشه به دنبال چیزهای جدید هستند. هر پروژه مانند یک چرخه نوآوری است، زیرا آنها می خواهند یک فریم ورک، سیستم مدیریت محتوا یا تکنیک جدیدی را امتحان کنند. ابزار های بسیار جدیدی وجود دارند که به ما کمک می کنند تا وب سایت خود را به صورت موثر تر بسازیم و از هدر رفتن وقت ما جلوگیری می کنند. راه کار های زیادی وجود دارند که به بهبود کار ما کمک خواهند کرد. 

در آخر من از شما می خواهم که یک نیروی حمایتی پیدا کنید. به ثمر رساندن یک حرفه مثل طراحی سایت موفق، کار آسانی نیست. سعی کنید ایده هایی را با افراد خارج از شرکت نیز داشته باشید. بدون این ها امکان شکست خوردن کار شما بسیار بالا است.



:: برچسب‌ها: راه اندازی کسب و کار موفق طراحی وب سایت , کسب و کار طراحی سایت , راه اندازی کسب و کار موفق ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اگر شما می خواهید برای شروع  کسب و کار آنلاین خود آماده شوید، بایستی به دنبال اطلاعات زیادی در زمینه طراحی وب سایت بوده باشید. شما می خواهید طراحی وب سایت شما طوری باشد که بیشترین توجه مشتریان را به خود جلب نماید. این در حالی است که افراد زیادی هستند که در این زمینه دانش کافی را ندارند و مجموعه خود را شرکت طراحی سایت می دانند. شما باید قبل از انتخاب یک شرکت طراحی سایت به نکات مهمی توجه داشته باشید و اطلاعات زیادی را گرد آوری کنید.

اول از همه باید بدانید که از وب سایت خود چه می خواهید؟ هدف شما فقط طراحی یک لوگو است یا قصد دارید کل وب سایتتان را طراحی کنید. ممکن است از یک شرکتطراحی سایت بخواهید که وب سایت شما را به طور منظم به روز رسانی کند یا طراحی آن را تغییر دهد. 

قبل از مذاکره کردن با یک شرکت طراحی وب سایت شما باید بودجه برنامه ریزی شده ای را مشخص کنید. شما ممکن است یک طراح سایتی را پیدا کنید که پول کمتری می گیرد اما ممکن است نتیجه کار برای شما مطلوب نباشد. همیشه نمونه کار های خود را بررسی کنید، از مشتریان نظرات را دریافت کنید و برخی از طرح های خود را بازبینی کنید. شما باید یک طراح وب سایتی را پیدا کنید که بتواند متناسب با بودجه در نظر گرفته شده توسط شما وب سایت مورد نظرتان را طراحی کند.

طراحی سایت کسب و کار 

آیا شما از یک جدول زمانی مشخصی استفاده می کنید یا نه؟ برخی از شرکت های طراحی وب سایت پروژه های خود را از ماه ها قبل رزرو می کنند و اگر به دنبال آن هستید باید عجله کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که جدول زمانی آن ها با جدول شما سازگاری دارد. توجه داشته باشید که برای پیاده سازی یک وب سایت درجه یک با در نظر گرفتن عواملی چون سبک، گرافیک و سایر جنبه ها، ممکن است زمان طراحی سایتطولانی تر از آن چیزی شود که شما فکر می کنید. 

سعی کنید پیاده سازی بخش های مختلف وب سایت خود را زمان بندی کنید و این برنامه زمانی را در اختیار طراح وب سایت خود قرار دهید. هر شرکت طراحی سایت در تمام زمینه ها حرفه ای نیست. بعضی از آن ها ممکن است در طراحی سایت با فلش تخصص ویژه ای داشته باشند و برخی دیگر ممکن است در سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جستجو که شما باید به این عوامل نیز توجه کنید.

توجه به کارآیی سایت در طراحی وب سایت چقدر مهم است؟

هنگامی که سخن از طراحی وب سایت می شود، عناصر زیادی هستند که درگیر این موضوع اند. وقتی کارآیی سایت شما بیشتر باشد، بازدیدکنندگان زیادی به سایت شما خواهند آمد که می توانند در کسب و کار شما نیز سرمایه گذاری کنند. این یک عنصر ساده در بین سایر عناصر طراحی سایت است اما همه تفاوت ها به آن بستگی دارند. شما بایستی برای کاربرپسند بودن وب سایتتان مواردی مانند ناوبری، لایه بندی صفحات، محتوا، طراحی کلی و... را در نظر داشته باشید. 

اگر می خواهید وب سایت شما در دنیای اینترنت موفق باشد، باید اطمینان پیدا کنید که سایت شما یک وب سایت تعاملی و جذاب است و به طور مناسبی در موتور های جستجو رتبه بندی می گردد. مطمئن شوید که وب سایت شما کاربرپسند است و استفاده از آن راحت است. در این صورت مردم در وب سایت شما همان چیزی را که می خواهند پیدا می کنند و این امکان وجود دارد که باز هم به وب سایت شما باز گردند.

هدف از طراحی وب سایت چیست؟

هدف از طراحی وب سایت ایجاد یک فضای منحصر به فردی است که بازدیدکننده را برای مدت زیادی در وب سایت شما نگه دارد. غالبا سایت هایی که به خوبی نمی توانند نام تجاری خود را مطرح کنند و محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند، بازدیدکنندگان کمتری نسبت به وب سایت هایی دارند که این قوائد را رعایت کرده اند.

هدف طراحی وب سایت 

قبل از این که طراحی سایت خود را شروع کنید باید یک برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. از خود سئوال کنید که آن چیزی که می فروشید چیست؟ تمرکز کسب و کار شما روی چه چیزی است؟ مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند و غیره.

محتوا کلید موفقیت وب سایت است

در اغلب موارد پرسش های مشتریان در موتور های جستجو آن را به وب سایت شما می رساند. محتوا وب سایت شما باید به گونه ای باشد که در بالاترین رتبه های موتور های جستجو قرار گیرد. شما می توانید مطالب مرتبط به کسب و کارتان را خودتان بنویسید یا از دیگران خریداری کنید تا به نحو احسن در موتور های جستجو بهینه سازی شوند. سپس یک سایت مپ ساده ایجاد کنید تا به خوبی بازدیدکنندگان وب سایت شما هدایت شوند و موتور های جستجو نیز راحت تر بتوانند محتوا وب سایت را فهرست بندی کنند.

اگر فکر می کنید نکته ای را فراموش کرده ایم یا پیشنهادی برای ما دارید بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما هستم.



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت,افزایش مشتریان کسب و کار ها,طراحی وب سایت افزایش مشتریان ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی وب سایت می تواند برای شما یک حرفه عالی در نظر گرفته شود. وقتی شما کسب و کار خود را شروع می کنید در واقع فقط در چند مورد محدود حق انتخاب خواهید داشت:

  • شما می توانید ساعات کاری خود را انتخاب کنید.
  • شما می توانید مشتریانتان را خودتان انتخاب کنید.
  • ابزار های مورد نیاز در طراحی وب سایت را خودتان مشخص می کنید.
  • حتی شما میزان کاری که در یک هفته انجام می دهید را هم خودتان تعیین می کنید.

اما علاوه بر این موارد برخی محدودیت ها نیز وجود دارند. اغلب مدیران کسب و کار های مربوط به طراحی سایت خیلی انعطاف پذیری ندارند. شما فقط یک ساعت محدود در روز برای کار کردن دارید و مهم نیست که چقد تلاش کرده اید و در بعضی مواقع اصلا از سقف کاری خود نیز بیشتر کار کرده اید. بنابراین اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، اما نمی خواهید خود را به مرگ بکشید، اساسا دو راه حل دارید:

  • افزایش قیمت و نرخ خدمات اصلی سرویس طراحی وب سایت
  • پیشنهاد خدمات و سرویس های اضافی به مشتریان

افزایش قیمت و نرخ خدمات اصلی سرویس طراحی وب سایت

به عنوان طراحان سایت، ما اغلب در کنارمان افرادی وجود دارند که کار را با قیمت های پایین تری می خواهند و به طور کلی درک عمیقی از حرفه طراحی سایت در میان بیشتر مردم وجود ندارد (مثلا یک مشتری می گوید:“دوست من این پروژه را با نصف قیمت شما ارائه می دهد، پس چرا من باید هزینه بیشتری را به شما پرداخت کنم؟!”). 

همه این ها و تعداد انگشت شماری از موارد دیگر ما را متقاعد می کنند که در قیمت های خود دقت بیشتری داشته باشیم. این مورد می تواند اولین گام برای شکست شما باشد. اگر شما قیمت و نرخ پروژه های خود را افزایش ندهید، به آرامی شکست می خورید. افزایش قیمت مزایای زیادی برای شما دارد. اما مهمتر از همه این است که شما را در یک فضای رقابتی جدید قرار خواهد داد. اگر بتوانید از حق بیمه استفاده کنید، دیگر نیاز نیست تعداد زیادی مشتری برای ادامه زندگی خود داشته باشید.

راه های متعددی برای افزایش نرخ های طراحی وب سایت وجود دارند، بنابراین بحث روی آن ها را بگذارید برای زمان دیگری و در حال حاضر، اجازه دهید در مورد طرف دیگر سکه بحث کنیم:

طراحی وب سایت 

پیشنهاد خدمات و سرویس های اضافی به مشتریان

چیزی که ارزش اشاره دارد این است که طراحی وب سایت یک نوع بسیار پیچیده از یک سرویس است. در واقع، “پیچیده” کلمه درستی نیست. منظور من این است که همیشه چیزهای اضافی وجود دارد که باید با طراحی و یا در کنار آن مراقبت شود. مثلا هنگامی که شما سفارش غذایی را می دهید، از شما پرسیده می شود که آیا سالاد و نوشیدنی هم در کنار آن می خواهید. آن ها سعی می کنند یک پکیج کامل را به شما ارائه دهند. 

مثال بالا تا حدودی به طراحی سایت شباهت زیادی دارد. در بیشتر مواقع طراحی بیشترین چیزی است که مشتری شما می خواهد. اما در عین حال آن می توانند از سرویس های دیگری که شما ارائه می دهید نیز استفاده کنند. به همین جهت سعی کنید این خدمات را تحت عنوان بسته های پیشنهادی یا چیزی شبیه به آن به مشتریان معرفی کنید.

برخی از این امکانات عبارتند از:

پیشنهاد سرویس میزبانی به مشتریان

این اولین گزینه در لیست من است، زیرا میزبانی یک تجارت بزرگ به حساب می آید. اگر به عنوان چشم اندازی در طراحی وب سایت به آن نگاه کنید. در این جا دو گزینه برای شما ایجاد می شود:

  • پیشنهاد بسته های میزبانی به عنوان نماینده فروش
  • ارائه بسته های میزبانی به عنوان یک واسطه و وابسته

تجربه کافی به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را تا حدودی تنظیم کنید و همچنین یک برنامه میزبانی را پیشنهاد کنید که برای نیازهای مشتریان شما مناسب باشد. به این ترتیب، شما در آینده از هر مشکلی که ممکن است ناشی از راه اندازی میزبانی بد برای وب سایت مشتریان باشد، خودتان را نجات می دهید (حتی اگر این خطا شما نباشد، مشتریان ممکن است شما را سرزنش کنند).

همکاری به صوت واسطه ای فرصت های شما را کم تر می کند اما شما می توانید بدون انجام کار اضافی پول بیشتری را کسب کنید. همچنین شما می توانید مشتریان را تحت تاثیر قرار داده و آن ها را از کار با شرکت های بی کیفیت منصرف کنید.

توسعه و پیکربندی وب سایت برای مشتری

درست مانند میزبانی وب سایت، مشتریان شما در روز های اول نیاز به کمک در راه اندازی سایت و تنظیم آن دارند. بسته به میزان تجربه شما در توسعه وب شما می توانید خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه نمایید، اما به خاطر داشته باشید که حداقل باید مشتری خود را در یک نقطه بدون استرس قرار دهید. 

در تمامی مراحل تست و توسعه سایت در صورتی که مشکلی بر خوردید می توانید بدون این که حتی مشتری متوجه آن بشود، مشکل را رفع کنید.

کپی رایت وب سایت

بسته به این که مشتری شما چطور آماده بهره برداری از فضای آنلاین وب سایت خود شده است، ممکن است بخشی از فعالیت های کپی رایت را در اختیار شما قرار دهد. 

اغلب مشتریان حرفه ای ایده خوبی دارند و از نحوه عملکرد وب سایت خود آگاهی کاملی دارند. اغلب آن ها نیروی تولید محتوا خواهند داشت. برای اکثر مشتریان جدید، این که آن ها وب سایت می خواهند می تواند تنها چیزی باشد که آن ها می دانند. این که آیا شما این کمک را به آن ها می کنید یا خیر به شما بستگی خواهد داشت. با ارائه یک سرویس کپی رایت با این مسئله کنار بیایید. دو گزینه:

  • اگر شما در مورد مهارت های کپی رایتینگ خود مطمئن هستید و می خواهید برای خود کپی رایتینگ کنید، عالی است.
  • اگر نه، این را به سمت یک نیرو حرفه ای بفرستید. شخصی با مهارت و به توافق با آنها پیدا کنید. تعیین قیمت و اضافه کردن X درصد در بالای آن برای خودتان را فراموش نکنید.

ارائه یک پکیج آماده از مقالات

این مورد شبیه به کپی رایت است، اما دقیقا همان نیست. چیزی که من از پکیج مقالات مد نظرم است، چیزی شبیه مجموعه ای از مقالات وبلاگ است که برخی از مشتریان ممکن است نیاز داشته باشند. 

استفاده از یک وبلاگ مناسب، برای کسب و کار های آنلاین ضروری است اما اغلب آن ها از مطالبی که باید منتشر شود اطلاعات کافی ندارند. این جایی است که می توانید سرویس مورد نظر را به عنوان یک پکیج آماده از مقالات ارائه دهید. با این حال اگر شما وقت این کار را ندارید می توانید از یک وبلاگ نویس یا شخص حرفه ای تری در این زمینه استفاده نمایید. 

پیشنهاد سئو و بهینه سازی وب سایت به مشریان

سئو وب سایت 

براساس منابع معتبر گوگل بیش از 90 درصد از ترافیک جستجوی آلی جهانی را تشکیل می دهد. سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو واقعا یکی از محبوب ترین عناصری است که هر صاحب وب سایت نیاز دارد. در حقیقت، اگر وب سایت آنها در گوگل قابل مشاهده نباشد، می تواند به این معنا باشد که وب سایت اصلا وجود ندارد. 

بنابراین چیزی که شما می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید، سئو داخلی وب سایت آن ها است. امروزه سئو داخلی به اندازه لینک سازی برای وب سایت اهمیت دارد. پس وقت آن است که یک قدم جلوتر بگذارید و این بسته را هم به مشتریان خود ارائه دهید.

طراحی و راه اندازی خبرنامه

شما می توانید یک بسته طراحی خبرنامه سفارشی را ارائه دهید. (با استفاده از انواع ایمیل ها و قالب های استاندارد) به عنوان مثال: یک ایمیل فروش، یک ایمیل به روزرسانی وبلاگ، یک ایمیل عمومی و هر چیز دیگری که مشتری می تواند از آن استفاده کند (با آنها مشورت کنید).

همچنین پیشنهاد می کنیم نرم افزار ایمیل خبرنامه را برای آن ها تنظیم کنید و آن را به عنوان یک محصول رایگان به آن ها ارائه دهید.

طراحی و تنظیم آگهی

همانند خبرنامه، مشتریان شما ممکن است نیاز به تبلیغات سفارشی شده داشته باشند. اگر بتوانید یک پیشنهاد خوب ارائه دهید این می تواند یک شغل جانبی دیگری برای شما باشد. انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که مشتری ممکن است نیاز داشته باشد، بنابراین این نوع سرویس می تواند بسیار گسترده باشد. شما با یک مدل قیمت گذاری خوب، می توانید این خدمات سودآور را ایجاد کنید.

همچنین به احتمال زیاد، مشتریان شما نیازی به تبلیغات فقط برای یک بار ندارند. در اغلب موارد، آن ها تبلیغاتی جاری می خواهند و به یک جریان ثابت از طرح های جدید نیاز دارند. هرچه بیشتر بر روی تبلیغات خاص مشتریان خود کار کنید، عناصر قابل استفاده مجدد بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت، به طوری که شما قادر خواهید بود تبلیغات جدیدتر را سریع تر انجام دهید.

پیشنهاد بسته تجزیه و تحلیل وب سایت

من فکر می کنم همه شما با این طرز فکر من موافق هستید که هر وب سایت موفقی نتیجه به اجرا درآمدن تجزیه و تحلیل های مناسب بوده است. اگر صاحبان وب سایت ها به ترافیک ورودی وب سایت خود توجهی نکنند و از نتایج حاصل شده از صفحات مختلف وب سایت اطلاعاتی نداسته باشند، چگونه می توانند به موارد مربوط به مخاطبان و مشتریان خود رسیدگی کنند؟!

چندین امکان وجود دارد که می توانید برای این مورد به مشتریان خود ارائه نمایید:

  • سایت خود را به یک سیستم تجزیه و تحلیل محبوب متصل کنید و مطمئن شوید که همه چیز درست کار می کند.
  • گزارشات ماهیانه خود را به طور منظم در مورد عملکرد سایت، صفحات محبوب، محتوا و سایر اطلاعاتی که برای آنها ارزشمند است، ارائه دهید.

به روز رسانی رایگان طراحی سایت بعد از چند ماه

این ممکن است کمی خطرناک باشد. بنابراین بایستی مراقب باشید. ایده کلی این است که طراحی مجدد وب سایت مشتری خود را پس از 10-12 ماه به صورت رایگان انجام دهید. اگر مشتری شما بعد از یک سال انتظار طرح کاملا جدیدی را داشته باشد، این راه کار می تواند مشکل ساز باشد. پس بهتر است در صورت قرارداد معنی و مفهوم به روزرسانی مورد نظر خود را دقیقا مشخص کنید. 

این موضوع ارزش واقعی را برای مشتری شما ایجاد می کند، زیرا بعد از یک سال فعالیت آن ها می دانند که چه مسیری را می خواهند ادامه بدهند و برنامه های اصلی خود را ارزیابی می کنند. سپس آن ها می دانند که به روز رسانی وب سایت آن ها باید چطور باشد. 

به روز رسانی نرم افزار وب سایت بعد از چند ماه

اگر وب سایت مشتری شما از یک سیستم سرویس دهنده خارجی یا از هر ابزار مشابهی استفاده می کند، بسته به تکنولوزی استفاده شده معمولا هر 6 ماه یکبار نیاز به به روز رسانی دارد. ابتدا شما باید مشتریان را از اهمیت به روز رسانی نرم افزار ها آگاه کنید و سپس پیشنهاد خود را مطرح نمایید. این نوع کار معمولا زمان زیادی از شما نمی گیرد و می تواند در عرض چند دقیقه انجام شود ولی می تواند درآمد خوبی را ایجاد نماید.

نظر شما چیست؟

به نظر شما چه راه های دیگری برای ارائه سرویس ها و خدمات مختلف طراحی وب سایت به مشتریان وجود دارد؟ منتظر دریافت نظرات شما در قسمت نظرات هستم.

ترجمه از سایت adobe



:: برچسب‌ها: معرفی سرویس های طراحی وب سایت,سرویس طراحی وب سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در طراحی سایت اختصاصی پروژه مورد نظر نسبت به خواسته های مشتریان به صورت کدنویسی شده طراحی می گردد. در این مدل پروژه ها ابتدا مشتری جزئیاتی از پروژه مورد نظر خود را به شرکت طراحی سایت ارائه می دهد تا برآورد زمانی طراحی سایت و هزینه های مربوط به آن تعیین گردد. در این پروژه ها شرح پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و می توان گفت هر چقدر شرح پروژه کامل تر باشد، نتیجه نهایی طراحی سایت اختصاصی رضایت بیشتری را برای مشتریان در پی خواهد داشت. در شرکت طراحی سایت نوپرداز روال کاری به این صورت می باشد که ابتدا مشتری طرح گرافیکی مورد نظر خود را تایید می کند و پس از آن تیم برنامه نویسی شرکت شروع به پیاده سازی سایت اقدام می نماید.

طراحی سایت 

طراحی سایت اختصاصی چگونه است؟

در طراحی سایت های اختصاصی همه چیز از اول برنامه نویسی می شود و روند کاری آن با طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا و قالب های آماده متفاوت است. این مدل سایت ها توسط یک تیم قابل پیاده سازی است و هر چقدر پروژه گسترده تر باشد، به نسبت آن نیرو های بیشتری برای طراحی سایت مورد نظر نیاز است. این مدل پروژه ها چون کاملا بر اساس نیاز مشتری پیاده سازی می شوند، در صورتی که تجزیه و تحلیل های ایده اولیه به خوبی صورت گرفته باشد و شرح پروژه کامل باشد، سود زیادی را برای مشتریان خواهد داشت. 

شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره گیری از تیمی حرفه ای و با تجربه پروژه های طراحی سایت اختصاصی را به صورت کاملا دقیق و مطابق با نیاز های مشتریان پیاده سازی می نماید. از جمله مهم ترین مواردی که مورد نظر شرکت است، کاربرپسند بودن وب سایت شما و امنیت آن می باشد که این مورد همواره جز اصلی ترین مواردی است که در شرکت طراحی سایت نوپرداز به آن ها پرداخته خواهد شد.

طراحی سایت با قالب های آماده

طراحی سایت با قالب های آماده، سایت هایی هستند که در گذشته طراحی شده اند و اکنون به صورت رایگان و یا با هزینه کمی فروخته می شوند. در طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده اغلب از قالب های آماده ای استفاده می شود که شباهت زیادی به سایت مورد نظر شما دارد. هزینه استفاده از این قالب ها نسبت به طراحی سایت اختصاصی کمتر بوده و در مواردی که مشتریان انتظارات ویژه ای از وب سایت خود ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. 

از مزایای مهم قالب های آماده بدون هزینه بودن یا کم هزینه بودن آن ها است و شما می توانید قبل از خرید قالب آن را به صورت کامل آنالیز کنید. اما معایب این وب سایت ها زیاد هستند که از جمله آن ها می توان به منعطف نبودن آن ها و عدم سازگاری این وب سایت ها با اصول سئو و بهینه سازی اشاره داشت. معمولا کار پنل های کاربری این سیستم ها آسان نبوده و نیاز به جلساتی برای آموزش آن به مشتریان می باشد.

زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی 

معروف ترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت به صورت اختصاصی php و asp هستند ولی از زبان های دیگری مانند جاوا و ruby نیز می توانیم برای طراحی وب سایت مورد نظر خود استفاده نماییم. زبان asp با استفاده از کتابخانه های دات نت و بستر ویندوز، برای انجام پروژه های وب  مورد استفاده قرار می گیرد. زبان برنامه نویسی php هم با بهره گیری از بستر قدرت مند لینوکس و یونیکس برای پیاده سازی پروژه های طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد. مدیریت پایگاه داده در این زبان با استفاده از mysql می باشد. زبان طراحی سایت php به دلیل متن باز بودن آن قابلیت توسعه و رشد زیادی دارد و به همین دلیل پروژه های طراحی شده با استفاده از این زبان از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.

در آخر این که اگر می خواهید مناسب ترین انتخاب را برای طراحی وب سایت مد نظر خود داشته باشید ابتدا به این موضوع فکر کنید که چقدر در کسب و کار خود جدی هستید. قالب های آماده اغلب وب سایت هایی هستند که مطالبق با نیاز شما طراحی نشده اند. شما می توانید برای شروع کار وب سایت خود از این قالب ها استفاده کنید اما پیاده سازی یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای اغلب با استفاده از طراحی سایت اختصاصیصورت می گیرد و باید لازم است که مراحل بعدی مورد توجه شما قرار گیرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اختصاصی چیست,طراحی سایت اختصاصی,طراحی سایت چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

یکی از اشتباهات رایج در مورد سئو ، اجرای آن بعد از طراحی وب سایت است .این کار را هم می توانید انجام دهید ولی کار خودتان سخت تر خواهد شد. انتخاب بهتر شما می‌تواند تمرکز روی سئو حتی قبل از شروع ساخت وبسایت باشد و اگر این امکان برایتان میسر نبود ، می توانید استراتژی های سئو را در طول طراحی وب سایتتان اجرا کنید. فقط کارهای بیشتری نسبت به ایجاد آن از ابتدا باید انجام دهید .

هدفتان را بشناسید

قبل از اینکه حتی به چگونه ساختن سایت تان فکر کنید ، باید بدانید رتبه بندی آن در کدام یک از مدل های موتور جستجوگر ، برایتان مهم است . موتورهای جستجوگر به چند مدل تقسیم می‌شوند . اولیه ، ثانویه و موتورهای جستجوی نهایی . موتورهای جستجو گر علاوه بر این یک تقسیم بندی دیگر نیز براساس نحوه ی وارد شدن به فهرستهایی که برای برگرداندن نتایج موتور جستجو استفاده می شود ، دارند .

  • موتورهای مبتنی بر خزنده : این موتور های جستجوگر مانند گوگل از یک عامل نرم افزاری خودکار که خزنده نامیده می شود ، برای دیدن ، خواندن و شاخص گذاری وب سایت ها استفاده می کنند . تمام اطلاعاتی که توسط خزنده ها جمع‌آوری می‌شوند ، به یک مخزن اطلاعات مرکزی بازگردانده می شوند . این عمل شاخص گذاری نامیده می شود و توسط همین عمل ، نتایج موتورهای جستجو گر جمع آوری می شود .
  • موتور های مبتنی بر افراد : این موتورها اطلاعاتی که فهرست شده و بعداً به عنوان نتایج جستجو بازگردانده می شود را توسط افراد ارائه می‌دهند. گاهی اوقات این موتورها فهرست راهنما نامیده می‌شوند. یاهو مثال خوبی است زیرا زمانی یک موتور جستجوی مبتنی بر اطلاعات افراد بود .یاهو به عنوان لیستی از علاقه‌مندی‌های دو نفر که دنبال راهی آسان برای اشتراک وب سایت‌های مورد علاقه‌شان بودند، آغاز به کار کرد
  • موتورهای جستجوی ترکیبی : یک موتور جستجوی ترکیبی ، نه کاملا به وسیله خزنده وب کار می کند و نه توسط علاقه‌مندی‌های افراد،  بلکه ترکیبی از هر دوی آنهاست. در این نوع موتور برای قرار گرفتن در نتایج جستجو ، هم افراد می‌توانند به صورت دستی وب سایتشان را ثبت کنند و هم یک خزنده وجود دارد که روی وب سایت ها نظارت می کند .

مهم است تفاوت های این موتورهای جستجو را بدانید ، زیرا بسته به نحوه ی شاخص گذاری سایت تان توسط یک موتور جستجو ، احتمال تفاوت هایی در زمان فهرست شدن آنها وجود دارد. برای مثال موتورهای جستجوگر خودکاری که از وب خزها استفاده می کنند ، ممکن است  هفته‌ها یا ماه ها قبل از موتور جستجوهای مبتنی بر افراد سایتتان را فهرست نمایند .

اجرای سئو قبل از ساخت سایت

اجرای سئو قبل از ساخت سایت

دلیل این کار ساده است . وب خز یک عامل خودکار است . ولی موتور جستجوگری که بر اساس فعالیت انسان ها کار می کند برای بررسی صحت و درستی اطلاعات ورودی قبل از قرار گرفتن یک سایت در نتایج جستجو ، تمام داده ها باید بازبینی شود .

المانهای صفحه

جنبه ای دیگر از سئو که قبل از طراحی وب سایت باید بررسی شود ، المانهای است که بر اساس آنها سایتتان فهرست می شود .هر المانی اهمیت متفاوتی برای هر موتور جستجوگر دارد. به عنوان نمونه هرچند گوگل به محبوبیت سایت ،تگ ها و لینک ها هم توجه دارد ولی در واقع موتور جستجویی بر پایه کلمه کلیدی است .

چگونه اجرا شدن سایتتان در یک موتور جستجوگر به نحوه برخورد المانهای صفحه با معیار موتور جستجو برمی‌گردد. عمده ترین معیارهایی که هر موتور جستجوگر به دنبالش هست ، متن سایت ( کلمات کلیدی ) ، تگ ها ، متا تگها ، لینک ها و محبوبیت سایت هستند .

متن سایت یکی از نکته های سئو

یکی از مهمترین عناصر هر وب سایتی است . کلمات کلیدی داخل متن صفحه ، جایی که این کلمات ظاهر می‌شوند و بازه های زمانی ظاهر شدن شان مهم هستند. به همین علت است که تجارت کلمات کلیدی در زمان نسبتا کوتاهی تبدیل به یک صنعت بزرگ شده است .

کلمات کلیدی باید با کلمات یا اصطلاحاتی که بازدیدکننده های بالقوه زمان جستجو استفاده می‌کنند ، هماهنگ باشد. برای اطمینان از تاثیرگذار بودن کلمات کلیدی تان ، باید زمانی را برای آموختن صرف کنید . بنابراین سعی کنید عملیات جستجوی کلمات کلیدی را انجام داده و آنها را تست کنید تا از کارایی شان مطمئن شوید .

نقش تگ ها در بهینه سازی موتور جستجو

در بهینه سازی موتور جستجو ، دو نوع از تگ ها مهم هستند . متا تگ ها و تگ های html. از لحاظ فنی متا تگ ها همان تگ های html هستند که فقط در جاهای بسیار خاص ظاهر می شوند. دو نمونه از مهم ترین متا تگ ها ، تگ کلمه کلیدی و تگ توصیف هستند .

اجرای سئو قبل از ساخت سایت

اجرای سئو قبل از ساخت سایت

لینک ها در رتبه بندی سایت موثر هستند

برای افزایش موقعیت رتبه بندی نتایج ، لینک های روی صفحات وب سایت باید به محتوای صفحه مرتبط بوده و همچنین منجر به اتصال لینک هایی فعال به سایتهای واقعی شوند.. لینک های منقطع ، می توانند رتبه سایتتان را پایین بیاورند. لینک ها همیشه فاکتور مهم در رتبه بندی سایت بوده اند . ولی امروزه سوء استفاده از آن ها زیاد دیده می شود و این کار از چندیدن سال قبل شروع شده است . درست زمانی که گوگل تبدیل به.یک نام بزرگ شد .

وقتی لینک ها ، معیاری برای ارزیابی رتبه‌بندی شدند ، اکثر هکرهای سئو ، شروع به تولید لینک در تعداد انبوه کردند . در واقع این سایت‌ها چیزی بیش از صفحاتپر لینک که برای به دست آوردن رتبه بالا طراحی شده بودند ، نبودند .

اما مدیران موتورهای جستجوگر ، پس از مدتی پی به این بهینه سازی جعلی بردند و معیارهای خود را عوض کردند . امروزه ، این انبوهی لینکی واقعاً بی‌تأثیر است ، ولی هنوز لینک هایی هستند که در وب‌سایت‌ ها ارزش دارند . لینک هایی که با اجتماع وب سایت‌های دیگر ، تعامل برقرار می کنند و به قانونی بودن سایتتان اشاره دارند. لینک ها ، تنها یا حتی بالاترین معیار رتبه‌بندی نیستند ولی اهمیت زیادی دارند.



:: برچسب‌ها: اجرای سئو قبل از طراحی وب سایت,اجرای سئو,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

ما در 7 مرحله و بدون استفاده از هیچگونه دانش و مهارت خاصی به شما آموزش می دهیم که بتوانید وب سایت فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را به آسانی طراحی کنید. گام های مشخص شده عبارتند از:

  • انتخاب یک دامنه مناسب برای وب سایت فروشگاه اینترنتی
  • انتخاب یک پلتفرم مناسب
  • طراحی فروشگاه اینترنتی
  • تنظیمات پرداخت ها
  • اضافه کردن محصولات
  • تست و بررسی سبد خرید
  • بررسی و تجزیه و تحلیل سئو

ما کار های ساده ای انجام داده ایم که بتوانیم علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی، آن را به یک ماشین فروش مناسب تبدیل کنیم. برای این امر باید از مراحل زیر پیروی نمایید:

انتخاب یک دامنه مناسب برای وب سایت فروشگاه اینترنتی

آیا وب سایت فروشگاه اینترنتی شما به یک نام دامنه اختصاصی احتیاج دارد؟ اگر شما قصد فروش محصولات متعدد و ساخت یک نام تجاری را دارید، لازم است که یک دامنه سفارشی تهیه کنید. در غیر این صورت می توانید از زیردامنه های وب سایت های ارائه دهنده خدمات فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید. یک دامنه سفارشی مزایای زیر را برای کسب و کار شما دارد:

  • نام تجاری قابل تشخیص که متعلق به شما است.
  • استفاده از یک آدرس ایمیل حرفه ای مرتبط با دامنه خود که مردم می توانند با شما تماس بگیرند.
  • مزایای سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه سایت 

انتخاب یک پلتفرم مناسب

قطعا شما به دنبال یک فروشگاه اینترنتی هستید که انعطاف پذیر باشد و بتوان به راحتی از آن استفاده نمود. اغلب کارفرمایان و صاحبان کسب و کار های اینترنتی نیاز به یک پلت فرم دارند که به آسانی با سایت آن ها ادغام شود. در پلیتفرم انتخابی، می توانید به راحتی دکمه های خرید، ویدجت ها یا فروشگاه ساده را به هر صفحه ای در سایت خود اضافه کنید. همچنین می توانید با استفاده از ابزار وردپرس برای وب سایت خود یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی

حال وقت آن رسیده است تا فروشگاه خود را طراحی کنید. یک پلتفرم فروشگاه ساز مناسب به شما این امکان را می دهد تا صفحات، محصولات، پست های وبلاگ، تصاویر، متن، فیلم ها و موارد دیگر را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید تا مشتریان شما احساس راحتی داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که موضوعی را که انتخاب می کنید، نشان تجاری شما را نشان می دهد و به شما امکان می دهد که محصولات خود را در بهترین شرایط ممکن نمایش دهید.

تنظیمات پرداخت ها

دو جنبه کلیدی پرداخت برای وب سایت فروشگاه اینترنتی شما وجود دارد: چگونه مشتریان به شما پرداخت می کنند و چگونه می خواهید این پرداخت ها را به حساب بانکی خود انتقال دهید. معمولا فروشگاه شما باید امکانات زیر را برای پرداخت ها داشته باشد:

  • پردازش پرداخت امن
  • استفاده از SSL
  • قبول پرداخت از همه جا
  • پرداخت از طریق PayPal یا به حساب بانکی خود
  • ادغام با فروشگاه اینترنتی وردپرس

اضافه کردن محصولات

در مرحله بعدی شما باید محصولات مورد نظر خود را به فروشگاه اینترنتی اضافه کنید. برای منظور ابتدا بایستی نوع محصول (فیزیکی، دیجیتال یا خدماتی) را انتخاب کنید. سپس نام محصول و توضیحات آنرا اضافه کنید. قیمت و مقادیر موجود برای فروش را تنظیم کنید. همچنین شما باید یک پیش نمایش از محصول خود ایجاد کنید.

تست و بررسی سبد خرید

استفاده نکردن از سبد خرید یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است باید هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی خود از آن اجتناب کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت فروشگاهی شما از جمله صفحه سبد خریدتان در انواع تلفن های همراه به خوبی نمایش داده می شود. به مردم اجازه دهید که بتوانند چندین آیتم را به صورت یکجا از فروشگاه اینترنتی شما خریداری کنند و اگر میتوانید خدمات ارسال کالا به صورت رایگان و یا با تخفیف ارائه دهید. امروزه یکی از گزینه های رایج پرداخت PayPal است که در بیشتر فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.

بررسی و تجزیه و تحلیل سئو

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه ویژه داشت، سئو و بهینه سازی است. شما باید عملکرد فروشگاه اینترنتی خود را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید درک بهتری از بازاریابی محصولات خود داشته باشید. این به شما کمک خواهد کرد صفحات سایت و محصولات را نظارت کنید تا بتوانید آنها را برای فروش، دسترسی و کارآیی بیشتر بهبود دهید.

سئو وب سایت 

کتاب آموزش طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی 

با توجه به اهمیت طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار های امروزی، در این قسمت یک راهنمای ساده برای طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی قرار داده ایم که می توانید آن را دانلود کرده و استفاده نمایید. این کتاب به زبان انگلیسی بوده و می تواند یک راهنمای مناسب برای شروع کسب و کار اینترنتی شما باشد.

دانلود کتاب: creating-ecommerce-website.pdf [2.57 MB]

طراحی فروشگاه اینترنتی

 



:: برچسب‌ها: 7 گام ساده در طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی,طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی,طراحی سایت فروشگاه اینترنتی,طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی وب سایت مناسب با راه کارهای سئو کار سختی است. زمانی که احساس می‌کنید کارتان دیگر کامل شده ، در واقع تمام نشده است . seo یک تکنولوژی نیست که پس از اجرا شدن به فراموشی سپرده شود  ، بلکه یک فرایند پویاست . برای مرور و بازبینی کارها ، ارزیابی نتایج و تایید آن ، به زمان نیاز هست . اگر از این پویایی و به روزرسانی صرف نظر کنید ، در واقع وقت تان را تلف کرده اید ، چون استفاده از طرح های قدیمی سئو  ، هیچ تاثیری روی بهبود سایت تان نخواهد داشت.

تشخیص محتوای دزدی

دنبال کردن استراتژی سئو ، می تواند حتی به پیدا کردن مشکلاتی که ممکن است به سئو نیز مربوط نباشند کمک کند . مثلا راه کارهای سئو، می‌توانند به تشخیص محتوای دزدی کمک کنند . یکی از این راهکارها تگ کردن وب‌سایت است . بعضی از افراد از جمله هکرهای سئو ، بخشی از محتوای سایت های دیگر را برداشته و در سایت خودشان قرار می‌دهند.

اگر سایت تان را درست کد کرده باشید ، می توانید با استفاده از بعض تگ های خاص ، محتوای ربوده شده را به سرعت پیدا کنید .

یک روش دیگر سئو برای تشخیص محتوای دزدی ، استفاده از ابزارهای تحلیل گر برای ردیابی است .

بروزرسانی سایت با راهکارهای سئو بعد از طراحی سایت

بروزرسانی سایت با راهکارهای سئو بعد از طراحی وب سایت

اگر در حال اجرای استراتژی های سئو هستید سایت تان را با یک برنامه تحلیلی مثل google analytics ، ارزیابی کنید . به عنوان مثال اگر لینک های ورودی تان را با این ابزار چک کنید ، ممکن است متوجه شوید افرادی که وارد سایت تان می شوند از مکانی کاملا غیر قایل انتظار می آیند . در اینصورت با دنبال کردن مسیر این لینک ، دلیل  آن را می‌فهمید.

استفاده از این روش برای پیدا کردن سایت هایی که محتوای دزدی دارند ، آسان است سرویس های زیادی برای دنبال کردن محتوای سایت وجود دارد.

به روز رسانی و تغییرات در سایت

یکی از مشکلاتی که ممکن است بعد از ایجاد طرح سئو با آن مواجه شوید ، به روز رسانی سایت است .

اغلب مردم فکر می‌کنند یک بار که برای طرح  سئو برنامه ریزی کردند ، از آن پس همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت ، در حالی که درست نیست.

زمانی که سایت تان تغییر می‌کند ، به ویژه وقتی تغییراتی در محتوا و ساختار سایت دارید ، امکان ناقص شدن لینک ها ، عوض شدن تگ ها  و تعدادی موارد جزئی دیگر وجود دارد. این موارد جزئی ممکن است نادیده گرفته شده و در نتیجه سایت دچار افت رتبه شود .

خزنده های سایت هر چیزی را ، از تگ ها گرفته تا لینک ها، بررسی می‌کنند و بر اساس آن رتبه تان می‌تواند روز به روز دچار نوسان شود .

اگر آنچه که خزنده می‌بیند ، نشان‌دهنده تغییر سایت در یک مسیر اشتباه باشد ، رتبه سایت تان پایین خواهد آمد .

بروزرسانی سایت با راهکارهای سئو بعد از طراحی سایت

بروزرسانی سایت با راهکارهای سئو بعد از طراحی سایت

خیلی چیزها روی رتبه بندی سایت تأثیر می گذارند . امیدواریم متوجه شده باشید که سئو فقط یک مسئولیت ساده نیست ، بلکه یک فرآیند زمان‌بر و پیچیده است و تمرکز نکردن روی تمامی جزئیات ، باعث هدر رفتن وقت تان خواهد شد .

برای طراحی و ساخت وب سایت ( وب سایت شرکتی ، فروشگاهی ، کسب و کار و… ) با کارشناسان شرکت طراحی وب افرا مشورت کنید . اگر سایتی دارید که نیاز بهبهینه سازی و بهبود سئو دارد ، شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن وب افرا در خدمت شماست .



:: برچسب‌ها: راه کار های سئو بعد از طراحی وب سایت , راه کار های سئو , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

پاتریک دلخویا می گوید: استارتاپ ها در ساخت سایت جدید نباید فوت و فن های سئو سایت را فراموش کنند.

در این جا چک لیستی را مورد بررسی قرار می­ دهیم. این چک لیست شما را در مسیر درست هدایت می­ کند.

به هرحال در این پروسه استارتاپتان عمومی است یا در حال بهینه سازی موتور جستجوی سایت خود پس از راه اندازی هستید. مهم این است همه چیز در جای خود باشد تا شما را مطمئن کند که چیزی فراموش نشده است.

با این هدف، ما 40 عامل را جمع آوری کردیم که توصیه می­کنیم در فرآیند راه اندازی و سئو سایت به آن ها توجه کنید.

سئو سایت

 

چک لیست زیر از عوامل مرتبط با سئو سایت شما به حساب می­ آید
  • راه اندازی سرور
  • شاخص گذاری
  • عوامل فنی محتوا
  • معماری سایت
  • عوامل مربوط به تلفن همراه

راه اندازی سرور

در طول روند توسعه یک وب سایت برای استارتاپ شما، باید اطمینان حاصل کنید که سرور و مسائل مربوط به میزبانی شما تحت پوشش هستند. در اینجا برخی از ملاحضات برای مراقبت از پیشبرد و راه اندازی سایت را می­بینید:

  • نظارت بر آپگرید سایت:

از ابزار نظارت بر آپدیت رایگان مانند Pingdom یا Uptimerobot استفاده کنید تا تایید کنید که آپ تایم سایت شما منطقی است. به دنبال تضمین های میزبانی وب سایت باشید. وقتی این ضمانت ها از بین بروند، آن ها را با استفاده از ابزارهای نظارت نگه دارید.

  • تغییر به Https:

در اسرع وقت در روند کارتان Https را راه اندازی کنید. اگر بعدا این کار را انجام دهید جا به جایی سخت تر خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که پروتکل انتقال پرونده Http همیشه به پروتکل انتقال پرونده های Https هدایت می­ شود. این کار نباید هرگز به صفحه 404 منجر شود. برای اطمینان از اینکه راه اندازی شما امن است؛ یک تست لایه های SSL اجرا کنید.

    • قالب URL:

    مطمئن شوید Http همیشه به Https هدایت می­ شود. از اینکه وب سایت (www) یا وب سایت یکپارچه (بدون www) از منبع یاب (URL) منحصرا استفاده می­ کند و اینکه جایگزین همیشه هدایت می ­شود مطمئن شوید. اطمینان حاصل کنید که این مورد برای Http و Https هر دو است و تمام لینک ها از فرمت URL مناسب استفاده می­ کنند و تغییر مسیر نمی­ دهند.

     

    • همسایگان IP خود را بررسی کنید:

    اگر همسایگان پروتکل اینترنت (IP) الگوهای وب را نشان می­ دهند، فیلترهای اسپم گوگل ممکن است حساسیت بیشتری نسبت به سایت شما داشته باشند. از یک ابزار محله IP (همچنین به عنوان یک ابزار همسایه شبکه شناخته شده) استفاده کنید تا نگاهی به نمونه ای از سایت ها در محدوده خود داشته باشید. هرگونه نشانه ای از اسپم را جستجو کنید. ما درباره ی اسپم واقعی صحبت می­ کنیم نه محتوا با کیفیت پایین. ایده خوبی است که این ابزار را در چند سایت مختلف اجرا کنید. با این کار تصویری از یک سایت که انتظار دارید قبل از هر نتیجه گیری به دست می ­آورید.

    • برای بدافزارها بررسی انجام دهید:

    از ابزار رایگان گوگل برای بررسی نرم افزارهای مخرب استفاده کنید. این کار امنیت وب سایت شما را بالا می ­برد. در سئو سایت نیز بسیار موثر است.

    • بررسی مشکلات DNS:

    از یک ابزار چک کردن DNS مانند ابزار ارائه شده توسط Pingdom یا Mxtoolbox برای شناسایی هرگونه مسائل DNS که ممکن است باعث مشکلات شود استفاده کنید. درباره ی هرگونه مسئله که پیدا می­کنید با وب هاست خود صحبت کنید.

    • بررسی خطاهای سرور:

    وب سایت خود را با یک ابزار مانند Screaming frog بررسی کنید. شما باید هر 301 یا 302 تغییر مسیر را پیدا کنید. اگر شما این کار را انجام ندهید به این معنی است که لینک به URL هایی که تغییر مسیر دارند داده اید. هر لینکی را که تغییر مسیر داده است به روز رسانی کنید. اولویت حذف لینک ها را به صفحات 404 یا 5xx دهید.

    • بررسی برای noindexing و nofollow:

    هنگامی که سایت شما عمومی است، از یک خزنده استفاده کنید تا تایید کنید که هیچ کدام از صفحات به طور ناخواسته هیچ تغییری ایجاد نمی­­کنند. همچنین هیچ یک از صفحات یا لینک ها به هیچ وجه مورد بررسی قرار نمی­ گیرند. برچسب noindex به موتورهای جستجو می­ گوید که صفحه را در فهرست جستجو قرار ندهید، که فقط برای محتوای تکراری و محتوایی که نمی ­خواهید در نتیایج جستجو نمایش داده شود، انجام شود. برچسب nofollow به موتورهای جستجو می­ گوید PageRank را از صفحه نمی­ گیرد.

    • حذف نرم افزار 404s:

    • یک URL موجود در یک خزنده مانند Screaming frog را آزمایش کنید؛ اگر صفحه به عنوان 404 نمایش داده نشود، این یک مشکل است. گوگل صفحات موجود را به عنوان 404 ارائه می­ دهد؛ فقظ شما نباید به صفحات موجود لینک داده باشید.

     

    ادامه دارد…

    ترجمه از سایت searchengineland



:: برچسب‌ها: سئو سایت برای استارتاپ,سئو برای استارتاپ ها,سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

معرفی شهر اراک

اراک از جمله بزرگ ترین شهر های مرکزی ایران به شمار می آید. اراک جزء شهر های صنعتی مهم ایران محسوب می شود و یکی از قطب های صنعتی کشور است. از نظر گردشگری نیز بناهای تاریخی بسیاری در این استان واقع شده است. بیشتر مردم اراک مسلمان و شیعه می باشند. در این شهر مراکز خرید زیادی وجود دارند و کسب و کار های اینترنتی نیز فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده اند. از این رو طراحی سایت در اراک یکی از شغل های پر رونق محسوب می شود.

طراحی سایت در استان مرکزی

امروزه المان های برندسازی وب سایت ها یکی از روش های مورد توجه شرکت ها و موسسات مجرب قرار گرفته است و استان های دیگر در تلاش هستند که در این حوزه به رقابت بپردازند. شرکت طراحی سایت نوپرداز در تلاش است که در استان اراک بتواند کار فوق العاده ای را برای کاربران عزیز ارائه بدهد. آیا تاکنون در رابطه با بازار فروش بزرگ و حرفه ای طراحی سایت فکری داشته اید؟ امروزه شما باید در تلاش باشید که بتوانید در عرصه مهم و تکنولوژی روز افزون عقب نمانید. ما می توانیم از فضای مجازی کمک بگریم که به دستاورد های مهم دست پیدا کنیم.

شرکت طراحی سایت نوپرداز در استان مرکزی توانسته است که با کمک همکاران مجرب و حرفه ای و از همه مهم تر جوان به شهروندان تکنولوژی روز دنیا را ارائه بدهند. طی سال های اخیر این شرکت توانسته افراد خوبی را به سوی حرفه طراحی سایت هدایت کند. یکی از روش های مورد قبول شرکت نوپرداز پشتیبانی از کارهای خود می باشد که از جمله آن ها پشتیبانی تلفنی، تیکت و ایمیل هست که قیمت اولیه مناسب را برای ایده های مورد نظر کاربران گرامی ارائه بدهد.

چگونه یک وب سایت عالی و یکتا ایجاد کنیم؟

برای شروع به این کار می توانیم از شرکت طراحی سایت نوپرداز بهره ببریم. برای اینکه از طراحی وبسایت خود به صورت حرفه ای اطمینان حاصل نمایید، ما می توانیم تضمین کنیم که به صورتی کار می کنیم  که برای سابقه تیم خود هر روز بهتر از قبل عمل کنیم. با اطمینان شما و کار حرفه ای، ما می توانیم در شهر اراک طراحی سایت را به بهترین شکل ممکن برای شما پیاده سازی نماییم.

با توجه به نکاتی که گفتیم تیم ما می توایم بهترین وب سایت های فروشگاهی یا اختصاصی و کلیه پشتیبانی مورد نیاز را ارائه دهیم. اما سوالاتی ممکن است که ذهن شما را درگیر کرده باشند از جمله:

قیمت سایت طراحی شده برای استفاده کنندگان به چه میزانی است؟

چه میزان امنیت سایت برای شما مهم به حساب می آید؟

استفاده از گرافیک در سایت خود را چه میزان قبول دارید؟

تکنولوژی های مهم نوپرداز جهت استفاده در طراحی سایت شهر اراک به چه میزان است؟

برای یافتن پاسخ همه این سوالات می توانید با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

فناوری های مهم در طراحی سایت

فناوری های مهم در طراحی سایت شرکت نوپرداز به صورت حرفه ای و با ترفندهای به روز ارائه شده است که از جمله، استفاده از زبان های برنامه نویسی محبوب مانند Html ,css ,js ,payton می باشد.

اما چگونه شرکت نوپرداز توانسته است که با ارائه کارهای خود با دیگران فرق داشته باشد؟

  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا.
  • استفاده راحت کاربران(می توانند با دستگاه های متفاوت سایت را مشاهده نمایند.)
  • طراحی قالب اختصاصی برای شرکت طراحی سایت نوپرداز یکی از مهمترین اهداف محسوب می شود.
  • خلاقیت کاری که این روش میتواند یکی از مواردی باشد که باعث یکتا بودن کار شرکت باشد.
  • سرعت بارگزاری سایت هم باعث می شود که کاربران زیادی از شرکت نوپرداز استفاده کنند و شرکت هم به این قسمت توجه ویژه ای کرده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت در شهر اراک با ما تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت اراک

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شهر اراک , طراحی سایت , طراحی سایت اراک ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397 | نظرات ()