نوشته شده توسط : امامی

بعد از طراحی سایت برای داشتن یک سایت بهینه و مورد پسند گوگل می باست یک طراحی سایت حرفه ای داشته باشیم.

شاد از خود بپرسید چگونه می توانید یک سایت حرفه ای داشته باشید ! برای حرفه ای شدن و قوی تر شدن سایت خود چه وردپرس و چه سایت کدنویسی شده یک سری اصول را برای سئو و بهینه سازی سایت باید انجام دهید، که اگر سایت شما وردپرس می باشدو خودتانید این موارد را انجام دهید و اگر سایت شما توسط شرکت طراحی سایت، کدنویسی شده است این اصول توسط تیم های متخصص طراحی سایت انجام خواهند شد.

همانطور که می‌دانید نقشه سایت یا همان سایت‌مپ پیشفرض که با استفاده از افزونه‌ها آن را ایجاد می‌کنید به گونه‌ای است که ظاهر مناسبی برای بازدیدکنندگان ندارد و صرفا برای موتورهای جستجو مناسب است تا سایت را مورد خزش قرار داده و ایندکس کنند.
در همیار وردپرس چندین نقشه سایت در وردپرس را معرفی کرده و آموزش داده ایم. امروز قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای بپردازم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا یک نقشه سایت مرتب و طبقه‌بندی شده را به دلخواه خود سفارشی سازی کرده و در قالب سایت خود مانند برگه‌ها و یا نوشته‌های سایت به نمایش بگذارید.

 نقشه سایت در وردپرس با WP Sitemap Page

افزونه ای برای ساخت نقشه سایت در وردپرس

افزونه‎ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان WP Sitemap Page در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است که با استفاده از آن می‌توانید یک صفحه در قالب و چیدمان ظاهر سایت خود را به نقشه سایت در وردپرس اختصاص دهید تا مطالب، دسته‌بندی‌ها،، برچسب‌ها، نویسندگان و… را با ظاهری کاربرمحورتر به نمایش بگذارید.
این افزونه تاکنون توانسته است تا بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴٫۸ را ازآن خود نماید.

نصب و راه اندازی افزونه

پس از نصب و فعال سازی این افزونه مشابه تصویر زیر منویی در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما با عنوان سایت مپ صفحات وردپرس افزوده خواهد شد.

منوی نقشه سایت در وردپرس

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در این بخش می‌توانید تنظیمات مربوط به نقشه سایت در وردپرس را ساخته و ایجاد کنید.

General settings

مشابه در بخش General Settings افزونه با فعال کردن تیک گزینه  Add a nofollow attribute to the links لینک‌های ایجاد شده در صفحه سایت‌مپ به صورت نوفالو خواهند بود.
از آنجایی که استفاده از لینک نافالو برای استفاده در لینک‌های داخلی توصیه نمی‌شود لذا سعی کنید تا از فعال سازی این گزینه دوری کنید.

Customize The Way To Display The Posts: در این بخش می‌توانید لیستی از تگ‌های افزونه که با استفاده از آن  می‌توانید ساختار لینک‌ها را به دلخواه خود تغییر دهید را مشاهده کنید.

به عنوان مثال اگر مایل هستید تا صرفا آدرس لینک (بر اساس پیوند یکتا) به همراه عنوان آن درج شود می‎توانید کد زیر را در کادر مورد نظر قرار دهید.

1
<a href="{permalink}">{title}</a>

قرار دادن لینک نقشه سایت در وردپرس

یکی دیگر از قابلیت‌های افزونه می‌توان به امکان مخفی کردن نوشته و برگه خاصی از نقشه سایت نیز اشاره کنید که برای اینکار کافی است تا در کادر مشخص شده آی‌دی برگه، نوشته و یا پست تایپ دلخواه خود را وارد کنید.


حال اگر مایل هستید تا برخی از صفحات و پست‌تایپ‌های دلخواه را از نقشه سایت مستثنی کنید، می‌توانید مانند نمونه در بخش Exclude Custom Post Type هر یک از لینک‌هایی که قصد دارید تا نمایش داده نشود را انتخاب کنید تا در صفحه نقشه سایت قابل مشاهده نباشد.

 

در نهایت اگر می‌خواهید تا نوشته‌های رمز دار نیز از این نقشه سایت جدا باشند می‎توانید تیک گزینه Password protected را فعال کنید تا در صفحه نقشه سایت نمایش داده نشوند.
 

نمایش نقشه سایت در وردپرس

حال برای اینکه نقشه سایت در وردپرس را در صفحه دلخواه خود نمایش دهید می‌توانید از شورت‌کدهای افزونه استفاده کنید. برای این کار یک برگه ایجاد کرده و با استفاده از شورت کدهای زیر نقشه سایت خود را نمایش دهید.

 

استفاده از شورت کد برای نقشه سایت در وردپرس

همانطور که در تصویر می‌بینید هر یک از پست‌تایپ‌های وردپرس در این افزونه دارای شورت کد خاصی هستند. اگر می‌خواهید تا کلیه لینک مطالب، برگه‌ها، دسته‌بندی‌ها، برچسب‌ها و… در نقشه سایت نمایش داده شوند می‌توانید از شورت کد زیر استفاده کنید.

 

1
[wp_sitemap_page]

اما اگر مایل هستید تا گزینه‌های دلخواه خود را در نقشه سایت نمایش دهید می‌توانید به ترتیب زیر عمل کنید.

  • [wp_sitemap_page only=”post”] : نمایش مطالب در نقشه سایت وردپرس
  • [wp_sitemap_page only=”page”] : نمایش برگه‌ها در نقشه سایت وردپرس
  • [wp_sitemap_page only=”category”] : نمایش دسته‌بندی مطالب در نقشه سایت وردپرس
  • [wp_sitemap_page only=”tag”] : نمایش برچسب مطالب در نقشه سایت وردپرس
  • [wp_sitemap_page only=”archive”] : نمایش آرشیو مطالب در نقشه سایت وردپرس
  • [wp_sitemap_page only=”author”] : نمایش نویسندگان و کاربران سایت در نقشه سایت وردپرس

پس از اینکه شورت‌کد دلخواه خود را در برگه یا نوشته خود قرار دادید، کلیه لینک‎های مربوطه به صورت طبقه‌بندی شده مانند نمونه زیر در سایت قابل مشاهده خواهند بود.

نتیجه ی نمایش نقشه سایت در وردپرس

منبع : همیار وب



:: برچسب‌ها: نقشه سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در گذشته برای طراحی سایت باید تیم های حرفه ای برنامه نویسی کار کدنویسی را انجام می دادند و طراحی سایت با زبان های سخت برنامه نویسی توسط طراحان سایت کدنویسی می شد.البته امروزه نیز کدنویسی با زبان های برنامه نویسی توسط شرکت های طراحی سایت انجام می شود چرا که بسیاری از مالکان سایت تمایل دارند یک سایت تخصصی مطابق با سلیقه فردی خودشان باشد که در آن صورت مالکان سایت خواسته های خود را مطرح می کنند و شرکت طراحی سایت حرفه ای در تهران و دیگر شهرها سلیقه مشتری و مالک سایت را با رعایت اصول و نکات فنی پیاده سازی می کند.

قابل ذکر است که اگر چه طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا (cms) دارای امنیت بالا هست ولی خب نمی شود تخصصی بودن و امنیت و قابلیت خصوصی سازیطراحی سایت با استفاده از کدنویسی را در نظر نگرفت چرا که سرعت سایت هایی که کدنویسی شده اند سرعت بارگزاری بالاتری نسبت به طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا (cms) دارند و همچنین از نظر موتورهای جستجو نظیر گوگل نیز دوست داشتنی ترند و اگر شما سایت وردپرسی دارید یا سایت شما با سیستم های مدیریت محتوا طراحی شده است و می خواهید همانند سایت های اختصاصی برای موتورهای جستجو دوست داشتنی باشید و رتبه بالاتری داشته باشید می بایست با سئو و بهینه سازی سایت وردپرس نیز آشنا باشید.

 

مزایای طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا (cms) وردپرس


طراحی سایت در تهران نسبت به دیگر شهرها از رونق بیشتری برخوردار است و بیشتر مالکان سایت امروزه بیشتر تمایل دارند که سایت وردپرسی طراحی کنند چرا که طراحی سایت شرکتی با وردپرس در تهران و همه شهرها دارای مزایای می باشد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • صرفه جویی در هزینه و زمان

مخصوصا در شهر های بزرگ مثل تهران برای پیدا کردن شرکت های طراحی سایت در تهران و تیم های متخصص طراحی سایت در تهران باید تحقیقات جامعی کرد تا شرکت مورد نظر یافت شود و همچنین هزینه ها درتهران بالاتر از شهر های دیگر است. استفاده از وردپرس برای طراحی سایت می تواند حتی بدون هیچ هزینه ای باشد.

  • پشتیبانی سایت های طراحی شده با سیستم های مدیریت محتوا (cms) وردپرس

در سایت های کدنویسی شده بعد از طراحی سایت می بایست جهت پشتیبانی سایت با شرکت طراحی سایت در ارتباط باشین ولی سایت هایی که با وردپرس و یا سیستم های مدیریت محتوا طراحی شده اند به می توانند خیلی راحت توسط خود شخص پشتیبانی شود.

 

  • ریسپانسیو و یا واکنش گرا بودن سایت های طراحی شده با وردپرس

سایت هایی که با قالب وردپرس طراحی می شوند، طراحی سایت واکنش گرا و یا ریسپانسیو یکی از مزایای قالب وردپرس می باشد و در تهران و سراسر جهان به منظور طراحی سایت به کار گرفته می شود.این خصوصیت یعنی واکنش گرا بودن سایت های وردپرس از نظر سئو نیز بسیار تاثیر گزار است و باعث بهینه سازی سایت می شود.

  • طراحی سایت رایگان با وردپرس

بسیاری از سایت های جهان امروزه با وردپرس طراحی شده اند و جزو سایت های حرفه ای نیز می باشند. طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه و ارزان است و طراحی سایت ارزان با نوپرداز یکی از خدمات نوپرداز است که می تواند شما را صاحب سایت حرفه ای ارزان کند. ادامه موضوع



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اهمیت سئو سایت و بهینه سازی سایت موجب می شود که بسیاری از افراد در زمان طراحی سایت به پیاده سازی اصول آن توجه خاص نمایند. چگونه می توان ساخت سایت خود را براساس اصول سئو همراه نمود! پاسخ این سوال می تواند برای افرادی که می خواهند طراحی سایت خود را آغاز نمایند جالب باشد.

 

 

اصول سئو on-page

 

 

اصول سئو on-page به لیستی از متریک ها اشاره می نماید که موارد زیر را می توان اشاره نمود.

تگ عنوان title

متا تگ توضیحات

لینک های داخلی

بهینه سازی تصاویر

دسترس پذیر بودن ساعت

سرعت سایت

انتخاب کلمات کلبدی

تولید محتوا

تگ h

پیاده سازی موارد یاد شده در بالا به عنوان المان های سئو on-page  بیان می شود که در زمان طراحی سایت می بایست در نظر گرفته شود. حال پس از تکمیل پروسه طراحی وب سایت اقدامات در جهت بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت صورت می پذیرد. تولید محتوای با کیفیت می تواند زنده بودن و فعال بودن سایت را به گوگل بفهماند و این اثرگذاری در سئو سایت خواهد داشت.

 

 

اصول off-page سئو

 

پس از آن انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی و دیگر محیط ها می تواند ترافیک کاربران را هدایت نماید. لینک سازی خارجی که موجب اعتبار بخشی به سایت شما می شود نیز از دیگر اقدمات در جهت پروسه سئو سایت شما می باشد. این موارد به عنوان اصول بیرونی سایت یا همان اصول off-page سئو بیان می گردد. اصول بیرونی سایت آیتم های اعتباردهنده به طراحی سایت شما می باشند. در واقع موتورهای جستجو برای نمایش سایت شما در رنکینگ بالا اعتبار را ملاک قرار می دهند. حال لینک سازی خارجی یا همان بک لینک ها در دیگر سایت ها می تواند اعتبار را به طراحی وب سایت شما بخشد. در واقع المان های سئو برخی در زمان طراحی سایت می بایست پیاده سازی گردند و برخی دیگر پس از پایان پروسه طراحی سایت اعمال می گردند.

 



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در حال حاضر طبق داده های بدست آمده موتور جستجوی گوگل از این مورد صرف نظر می کند ولی دیگر موتورهای جستجو از این Tag استفاده می کنند.
نکات مورد توجه:

  •  حالت مفرد و جمع کلمات کلیدی را بنویسید.
  •  کلمات کلیدی را بیش از سه بار تکرار نکنید و موارد مهم را در ابتدای آن قرار دهید.
  •  حالت های رایج غلط املایی کلمات کلیدی خود را در اینجا قرار دهید.
  •  کلمات کلیدی را می توانید با کاما از هم جدا کنید و یا جدا نکنید.
  •  کلمات کلیدی اگر هم‌راستا با دستورات سئو نباشند، بهتر است نباشند! پس صفحات مختلف را چک کنید و کلمات کلیدی متا در آن‌هایی که بی‌ربط به سئو هستند را حذف کنید.


2 – متا تگ عنوان (  Meta-titles)
عنوان صفحه یکی از بخش های بسیار مهم در سئو سایت میباشد. هر صفحه ای که شما میخواهی بهینه سازی کنید باید دارای کلمات کلیدی مناسب باشد.
همچنین باید به اندازه عناوین متا هم دقت زیادی داشته باشید.موتورهای جستجو بیشترین مقداری که از عناوین صفحات شما نشان میدهند، چیزی کمتر از 55 کاراکتر میباشد.

 
3 – متا تگ توضیحات ( Meta-descriptions)
در این بخش باید توضیحاتی از همان صفحه نوشته شود. ممکن است خیلی از صفحات دارای توضیحات متا نباشند. بهینه ترین مقدار توضیحات برای بخش Meta-descriptions چیزی حدود 150 الی 160 کاراکتر میباشد.
اگر از این مقدار کمتر باشد، احتمالا نمیتوانید اطلاعات مفیدی را در توضیحات ارائه دهید. اگر هم بیشتر از این مقدار باشد تا 160 کلمه نشان داده میشود و مابقی نمایش داده نخواهند شد.
مهمترین نکته در توضیحات متا، دقت به کلمه کلیدی میباشد.شما باید در این 160 کاراکتر حداقل یکبار از کلمه کلیدی خود استفاده نمایید.

 


​4 -  استفاده از نقشه‌های سایت XML و HTML برای موتورهای جستجو
یک نقشه سایت HTML صفحه ای که کاربران سایت آن را بازدید می کنند و معمولاً در قسمت پاورقی (Footer) صفحات سایت لینکی برای آن وجود دارد  و به کاربران این امکان را می‌دهد تا خیلی راحت‌تر یک وب‌سایت را بازدید کنند.
نقشه‌ سایت XML ، صفحه ای که موتورهای جستجو آن را می بینند (که از نظر بهینه سازی موتورهای جستجو نیز بسیار مهم است) و حاوی کدهای XML می باشد. این فایل توسط برنامه های کامپیوتری و موتورهای جستجو قابل پردازش است. 
سایت شما باید حتماً دارای یک نقشه سایت HTML یا XML باشد و باید در Google Webmaster Tools هم ثبت‌شده باشد.
در بیشتر موارد داشتن هر دو نوع نقشه سایت برای موفقیت یک وب سایت اهمیت دارد.
فقط باید توجه داشت که همیشه نقشه سایت خود را به روز نگه دارید زیرا یک نقشه سایت قدیمی که به اطلاعات نادرست و یا اشتباه ارجاع داده میشوند؛ برای کاربران بسیار ناخوشایند است.
بنابراین نقشه سایت حاوی اطلاعاتی کلی راجع به محتوای سایت و مکان قرارگیری آنها می باشد که استفاده از آن هم از لحاظ بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) اهمیت دارد و هم به کاربران در جهت یافتن سریعتر اطلاعات مورد نظرشان در سایت کمک می کند.

 


5 - صفحات ارور ۴۰۴
بهتر است که یک صفحه سفارشی و طراحی‌شده برای صفحه ارور ۴۰۴ بسازید. ارور ۴۰۴ یا ارور Not Found یک پیغام خطا در کدهای استاندارد HTTP می‌باشد. این کد نشان می‌دهد که کلاینت‌ها توانستند با اطلاعاتی که سرور در اختیارشان قرار می‌دهد ارتباط برقرار کنند، اما سرور نتوانسته است چیزی که آن‌ها به دنبالش هستند (درخواست داده‌اند) را پیدا کند.
 
تمام سرویس‌های میزبانی سایت‌ها یک صفحه ۴۰۴ Not Found عادی زمانی که کاربر تلاش می‌کند تا وارد یک لینک به‌اصطلاح شکسته یا ناقص می‌شود ایجاد می‌کنند. با این تفاسیر، ارور ۴۰۴ یکی از بیشترین ارورهایی است که کاربران با آن روبه‌رو می‌شوند. این فکر خوبی خواهد بود که یک صفحه ارور ۴۰۴ شخصی طراحی شود و در آن به‌طور خلاصه از نقشه سایت و قابلیت جستجو استفاده شود تا کاربران با دیدن آن صفحه، اقدام به جستجوی دوباره در سریع‌ترین حالت ممکن کنند.

6 - نویسنده گوگل(Google Author)
بعد از آخرین به‌روزرسانی‌های گوگل و اضافه شدن Google Authorship ، این قابلیت در حال به دست آوردن اهمیت زیادی در فرآیندهایسئومی‌شود. برای کسب رتبه‌های بهتر در موتورهای جستجو شما می‌بایست مقالات وب‌سایت خودتان را در صفحه پروفایل گوگل پلاس خود منتشر کنید یا به‌اصطلاح آن‌ها را به هم متصل کنید. برای این کار باید از Authorship Markup و تگ rel=author استفاده کنید.


7 – استفاده از URL های استاندارد (Canonical URL)
آدرس های استاندارد با کمک تگ rel="canonical"  ترافیک آدرس های مختلف را به آدرس مورد نظر شما انتقال می دهند. دقت داشته باشید که از rel=”canonical” فقط وقتی استفاده کنید که صفحات دارای مطالب یکسان باشند. شما فرض کنید دو صفحه با محتوای یکسان دارید. مثلاً دو صفحه دارید که در هر دو صفحه محصولات یک شرکت رو نمایش میدید ولی هر صفحه چیدمان متفاوتی دارد. اولی بر اساس نام و دومی بر اساس تاریخ انتشار. اگر گوگلاین دو صفحه رو ببیند ، پی به مشابه بودن اون می برد و اون صفحه ای رو از بین اون دوتا انتخاب می کند که بیشتر به خواسته کاربر (جستجو کننده) نزدیک است . ولی شاید اون صفحه ای که انتخاب میکند صفحه اصلی و استاندارد نباشه یعنی همان صفحه دقیق و بهتر و مورد نظر شما.
برای صفحات مشابه ، canonical را برای صفحه ای که از نظر شما بهتر است استفاده کنید.
بهترین راه برای استفاده از canonical در بخش  یک تگ مثل زیر اضافه کنید.

 

 

8 - گزینه بدون ایندکس (Noindex option)
اگر شما از مقاله‌ها و اطلاعات موجود در سایت‌های دیگر استفاده کرده‌اید، پس باید مطمئن شوید که گزینه noindex در صفحه سورس کد شما وجود نداشته باشد. در این صورتگوگل این صفحات را ایندکس نخواهد کرد و درنتیجه، آن‌ها رتبه‌بندی نمی‌شوند. این یعنی شما به رقبایتان کمک نمی‌کنید!


9 – Redirect (تغییر مسیر سایت)
حالت های مختلف تغییر مسیر:
تغییر مسیر 301 ، تغییر مسیر 302 ، تغییر مسیر اچ تی ام ال (mefarefresh) ، تغییر مسیر با کد های iframe
- ریدایرکت چیست؟
از لحاظ علمی ریدایرکت راهی است برای انتقال مهم کاربران هم موتورهای جست و جو از آدرس اصلی که در خواست داده اند به یک آدرس دیگر.
انواع ریدایرکت های معروف :
- تغییر مسیر 301 (انتقال دائمی)
برای مثال شما صاحب 2 دامنه example.com و example.ir  هستید بهترین نوع تغییر مسیر و انتقال 301 است زیرا در این نوع انتقال (که بهترین سئو را دارد) 90 الی 99 درصد ربات ها منتقل می شوند و 90 الی 95 درصد قدرت دامنه و عصاره قدرت و اعتبار دامنه در این روند به دامنه دوم انتقال می یابد.
پس اگر دنبال بهترین تغییر مسیر از دیدگاه سئو هستید ، انتقال 301 سئو دوستانه ترین نوع انتقال است.
- تغییر مسیر 302(یا انتقال موقت)
این تغییر مسیر تفاوتش با قبلی در این است که 0 درصد اعتبار قدرت و عصاره قدرت را انتقال می دهد به همین خاطر به آن انتقال موقت می گویند.این انتقال دو نسخه جدید تر استانداردهای پروتکل http (version 1/1) از انتقال موقت به پیدا شده تغیییر نام داده است.
Meta refresh - 
متا رفرش ها نوعی از انتقال هستند که در سطح صفحه پردازش میشوند و نه در سطح سرور.به همین خاطر آنها معمولاً کند تر هستند و برای تکنیک های سئو پیشنهاد نمی شوند زمان استاندارد این نوع تغییر مسیر ها 5 ثانیه است که در بسیاری از وب سایت ها مشاهده کردید که این نوع انتقال به همراه متن : "اگر تا 5 ثانیه دیگر منتقل نشوید لینک زیر را کلیک کنید" 
در این نوع تغییر مسیر میزان متوسطی از عصاره قدرت و اعتبار دامنه انتقال می یابد اما برسئو خیلی پیشنهاد نمی شود.

10 – آدرس های واضح (Clean URLs)
 شما باید از ساختار آدرس لینک هایتان مطمئن شوید. آدرس ها (URLs) می بایست همراه کلمات کلیدی باشند که برای سئو بسیار حائز اهمیت است.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

وب سایت شما می تواند بزرگترین ابزار تبلیغاتی، عرضه خدمات و محصولات و معرفی شما به مشتریانتان باشد. ایجاد وب سایت متناسب با فعالیتهای شما می تواند مزایای زیادی برای شما در پی داشته باشد :

 

  • مشخصات کالا و خدمات شما به سهولت قابل دسترسی، مشاهده و جستجو خواهد بود و امکان ارزیابی و مقایسه نظرات مشتریان را در اختیار سایر کاربران سایت خود قرار داده اید. مطمئنا" نظرات سایر مشتریان برای آنان حائز اهمیت خواهد بود و آنها را برای خرید جنس خاصی از فروشگاه شما تشویق می کند.
  • هزینه راه اندازی یک وب سایت به مراتب پایین تر از ایجاد یک فروشگاه فیزیکی است. هزینه خرید یک فروشگاه واقعی حداقل ۱۰۰ میلیون تومان است در صورتیکه قیمت وب سایت از یک صدم مبلغ فوق هم کمتر می باشد.
  • نمایشگاه محصولات شما بر خلاف یک فروشگاه واقعی به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترسی است، هزینه زمانی و مالی بسیار کمتری برای شما دارد، شما مالیات پرداخت نمی کنید و قبض آب و برق برای شما فرستاده نمی شود!
  • موتورهای جستجو در اینترنت به طور رایگان، اشخاصی که کالا یا خدمات مشابه خدمات شما را جستجو می کنند را به سایت شما راهنمایی می کنند.
  • بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.
  • مشتری برای دفعات بعدی بیشتر به فروشگاه آنلاین شما مراجعه می کند، چون فاصله مشتری تا آنجا فقط چند کلیک است و بر اساس طبقه بندی فروشگاه شما می تواند به راحتی جنس مناسب خود را انتخاب کند.
  • هزینه تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را اعلام و مدام آنرا یادآوری نمایید.
  • بسیاری از افراد بر این عقیده اند که محصولات و خدمات ما مشتریان خاص خود را دارد و یا نیازی به معرفی آن به تمام جهان نداریم. بسیار خب، شما کمی در مورد گسترش هر روزه اینترنت پرس و جو کنید و به بررسی تجارتهای نمونه و رقبای خود در اینترنت بپردازید. مطمئنا" تغییر عقیده خواهید داد! شرکتهایی در امر تجارت خود موفق هستند که در تلاش برای گسترش رقابت باشند. در گذشته تمام اهرمها در اختیار فروشنده بود حال آنکه امروزه اهرمهای کنترلی در دست مشتریان است، برای توسعه تجارت خود ناگزیر به توسعه روشهای سنتی مبتنی بر روشهای روز هستید.
  • اگر محصولی تولید می کنید که طیف وسیعی از نسل جوان از آن استفاده می کنند مثلا یک کتاب، کم کم وبلاگ ها و سایت هایی درباره محصول شما مطلب می نویسند و باعث معروف تر شدن آن می شوند بدون اینکه حتی روح شما هم خبر داشته باشد!
  • اظهار نظر در محیط شبکه برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. پس خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.
  • تجارت الکترونیک در جهان یک موضوع کاملا جاافتاده است. اما در ایران بعلتهای گوناگون ( از جمله نبودن کارت های اعتباری ) این مورد هنوز برای مردم امری نا آشناست. ولی حداکثر تا دو سال آینده اوضاع در ایران، به نحو چشمگیری تغییر خواهد کرد. اما اگر بخواهید نقطه شروعتان آن روز باشد، دیگر به سختی به پای کسانی که امروز در حال فعالیت اند خواهید رسید. پس همین امروز برای برپایی سایت خود اقدام کنید.
  • به این نکته توجه کنید که شرکتهای رقیب نیز بیکار ننشسته اند و برخی در این راه از شما پیشی گرفته اند، پس با مطالعه و مشاوره در صدد ایجاد استراتژی خاصی برای بازاریابی و جذب مشتریان خود باشید، باید بتوانیم فعالیتهای خود را به گونه ای سامان دهیم که جلوتر از رقبای خود باشیم و بتوانیم سهم بیشتری از بازار را بدست آوریم.
  • هزینه راه اندازی یک وب سایت به مراتب پایین تر از ایجاد یک فروشگاه فیزیکی است. هزینه خرید یک فروشگاه واقعی حداقل ۱۰۰ میلیون تومان است در صورتیکه قیمت وب سایت از یک صدم مبلغ فوق هم کمتر می باشد.
  • نمایشگاه محصولات شما بر خلاف یک فروشگاه واقعی به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترسی است، هزینه زمانی و مالی بسیار کمتری برای شما دارد، شما مالیات پرداخت نمی کنید و قبض آب و برق برای شما فرستاده نمی شود!
  • موتورهای جستجو در اینترنت به طور رایگان، اشخاصی که کالا یا خدمات مشابه خدمات شما را جستجو می کنند را به سایت شما راهنمایی می کنند.
  • بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.
  • مشتری برای دفعات بعدی بیشتر به فروشگاه آنلاین شما مراجعه می کند، چون فاصله مشتری تا آنجا فقط چند کلیک است و بر اساس طبقه بندی فروشگاه شما می تواند به راحتی جنس مناسب خود را انتخاب کند.
  • هزینه تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را اعلام و مدام آنرا یادآوری نمایید.
  • بسیاری از افراد بر این عقیده اند که محصولات و خدمات ما مشتریان خاص خود را دارد و یا نیازی به معرفی آن به تمام جهان نداریم. بسیار خب، شما کمی در مورد گسترش هر روزه اینترنت پرس و جو کنید و به بررسی تجارتهای نمونه و رقبای خود در اینترنت بپردازید. مطمئنا" تغییر عقیده خواهید داد! شرکتهایی در امر تجارت خود موفق هستند که در تلاش برای گسترش رقابت باشند. در گذشته تمام اهرمها در اختیار فروشنده بود حال آنکه امروزه اهرمهای کنترلی در دست مشتریان است، برای توسعه تجارت خود ناگزیر به توسعه روشهای سنتی مبتنی بر روشهای روز هستید.
  • اگر محصولی تولید می کنید که طیف وسیعی از نسل جوان از آن استفاده می کنند مثلا یک کتاب، کم کم وبلاگ ها و سایت هایی درباره محصول شما مطلب می نویسند و باعث معروف تر شدن آن می شوند بدون اینکه حتی روح شما هم خبر داشته باشد!
  • اظهار نظر در محیط شبکه برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. پس خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.
  • تجارت الکترونیک در جهان یک موضوع کاملا جاافتاده است. اما در ایران بعلتهای گوناگون ( از جمله نبودن کارت های اعتباری ) این مورد هنوز برای مردم امری نا آشناست. ولی حداکثر تا دو سال آینده اوضاع در ایران، به نحو چشمگیری تغییر خواهد کرد. اما اگر بخواهید نقطه شروعتان آن روز باشد، دیگر به سختی به پای کسانی که امروز در حال فعالیت اند خواهید رسید. پس همین امروز برای برپایی سایت خود اقدام کنید.
  • به این نکته توجه کنید که شرکتهای رقیب نیز بیکار ننشسته اند و برخی در این راه از شما پیشی گرفته اند، پس با مطالعه و مشاوره در صدد ایجاد استراتژی خاصی برای بازاریابی و جذب مشتریان خود باشید، باید بتوانیم فعالیتهای خود را به گونه ای سامان دهیم که جلوتر از رقبای خود باشیم و بتوانیم سهم بیشتری از بازار را بدست آوریم.
  • هزینه راه اندازی یک وب سایت به مراتب پایین تر از ایجاد یک فروشگاه فیزیکی است. هزینه خرید یک فروشگاه واقعی حداقل ۱۰۰ میلیون تومان است در صورتیکه قیمت وب سایت از یک صدم مبلغ فوق هم کمتر می باشد.
  • نمایشگاه محصولات شما بر خلاف یک فروشگاه واقعی به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترسی است، هزینه زمانی و مالی بسیار کمتری برای شما دارد، شما مالیات پرداخت نمی کنید و قبض آب و برق برای شما فرستاده نمی شود!
  • موتورهای جستجو در اینترنت به طور رایگان، اشخاصی که کالا یا خدمات مشابه خدمات شما را جستجو می کنند را به سایت شما راهنمایی می کنند.
  • بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.
  • مشتری برای دفعات بعدی بیشتر به فروشگاه آنلاین شما مراجعه می کند، چون فاصله مشتری تا آنجا فقط چند کلیک است و بر اساس طبقه بندی فروشگاه شما می تواند به راحتی جنس مناسب خود را انتخاب کند.
  • هزینه تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را اعلام و مدام آنرا یادآوری نمایید.
  • بسیاری از افراد بر این عقیده اند که محصولات و خدمات ما مشتریان خاص خود را دارد و یا نیازی به معرفی آن به تمام جهان نداریم. بسیار خب، شما کمی در مورد گسترش هر روزه اینترنت پرس و جو کنید و به بررسی تجارتهای نمونه و رقبای خود در اینترنت بپردازید. مطمئنا" تغییر عقیده خواهید داد! شرکتهایی در امر تجارت خود موفق هستند که در تلاش برای گسترش رقابت باشند. در گذشته تمام اهرمها در اختیار فروشنده بود حال آنکه امروزه اهرمهای کنترلی در دست مشتریان است، برای توسعه تجارت خود ناگزیر به توسعه روشهای سنتی مبتنی بر روشهای روز هستید.
  • اگر محصولی تولید می کنید که طیف وسیعی از نسل جوان از آن استفاده می کنند مثلا یک کتاب، کم کم وبلاگ ها و سایت هایی درباره محصول شما مطلب می نویسند و باعث معروف تر شدن آن می شوند بدون اینکه حتی روح شما هم خبر داشته باشد!
  • اظهار نظر در محیط شبکه برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. پس خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.
  • تجارت الکترونیک در جهان یک موضوع کاملا جاافتاده است. اما در ایران بعلتهای گوناگون ( از جمله نبودن کارت های اعتباری ) این مورد هنوز برای مردم امری نا آشناست. ولی حداکثر تا دو سال آینده اوضاع در ایران، به نحو چشمگیری تغییر خواهد کرد. اما اگر بخواهید نقطه شروعتان آن روز باشد، دیگر به سختی به پای کسانی که امروز در حال فعالیت اند خواهید رسید. پس همین امروز برای برپایی سایت خود اقدام کنید.
  • به این نکته توجه کنید که شرکتهای رقیب نیز بیکار ننشسته اند و برخی در این راه از شما پیشی گرفته اند، پس با مطالعه و مشاوره در صدد ایجاد استراتژی خاصی برای بازاریابی و جذب مشتریان خود باشید، باید بتوانیم فعالیتهای خود را به گونه ای سامان دهیم که جلوتر از رقبای خود باشیم و بتوانیم سهم بیشتری از بازار را بدست آوریم.
  • هزینه راه اندازی یک وب سایت به مراتب پایین تر از ایجاد یک فروشگاه فیزیکی است. هزینه خرید یک فروشگاه واقعی حداقل ۱۰۰ میلیون تومان است در صورتیکه قیمت وب سایت از یک صدم مبلغ فوق هم کمتر می باشد.
  • نمایشگاه محصولات شما بر خلاف یک فروشگاه واقعی به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترسی است، هزینه زمانی و مالی بسیار کمتری برای شما دارد، شما مالیات پرداخت نمی کنید و قبض آب و برق برای شما فرستاده نمی شود!
  • موتورهای جستجو در اینترنت به طور رایگان، اشخاصی که کالا یا خدمات مشابه خدمات شما را جستجو می کنند را به سایت شما راهنمایی می کنند.
  • بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.
  • مشتری برای دفعات بعدی بیشتر به فروشگاه آنلاین شما مراجعه می کند، چون فاصله مشتری تا آنجا فقط چند کلیک است و بر اساس طبقه بندی فروشگاه شما می تواند به راحتی جنس مناسب خود را انتخاب کند.
  • هزینه تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را اعلام و مدام آنرا یادآوری نمایید.
  • بسیاری از افراد بر این عقیده اند که محصولات و خدمات ما مشتریان خاص خود را دارد و یا نیازی به معرفی آن به تمام جهان نداریم. بسیار خب، شما کمی در مورد گسترش هر روزه اینترنت پرس و جو کنید و به بررسی تجارتهای نمونه و رقبای خود در اینترنت بپردازید. مطمئنا" تغییر عقیده خواهید داد! شرکتهایی در امر تجارت خود موفق هستند که در تلاش برای گسترش رقابت باشند. در گذشته تمام اهرمها در اختیار فروشنده بود حال آنکه امروزه اهرمهای کنترلی در دست مشتریان است، برای توسعه تجارت خود ناگزیر به توسعه روشهای سنتی مبتنی بر روشهای روز هستید.
  • اگر محصولی تولید می کنید که طیف وسیعی از نسل جوان از آن استفاده می کنند مثلا یک کتاب، کم کم وبلاگ ها و سایت هایی درباره محصول شما مطلب می نویسند و باعث معروف تر شدن آن می شوند بدون اینکه حتی روح شما هم خبر داشته باشد!
  • اظهار نظر در محیط شبکه برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. پس خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.
  • تجارت الکترونیک در جهان یک موضوع کاملا جاافتاده است. اما در ایران بعلتهای گوناگون ( از جمله نبودن کارت های اعتباری ) این مورد هنوز برای مردم امری نا آشناست. ولی حداکثر تا دو سال آینده اوضاع در ایران، به نحو چشمگیری تغییر خواهد کرد. اما اگر بخواهید نقطه شروعتان آن روز باشد، دیگر به سختی به پای کسانی که امروز در حال فعالیت اند خواهید رسید. پس همین امروز برای برپایی سایت خود اقدام کنید.
  • به این نکته توجه کنید که شرکتهای رقیب نیز بیکار ننشسته اند و برخی در این راه از شما پیشی گرفته اند، پس با مطالعه و مشاوره در صدد ایجاد استراتژی خاصی برای بازاریابی و جذب مشتریان خود باشید، باید بتوانیم فعالیتهای خود را به گونه ای سامان دهیم که جلوتر از رقبای خود باشیم و بتوانیم سهم بیشتری از بازار را بدست آوریم.
  • هزینه راه اندازی یک وب سایت به مراتب پایین تر از ایجاد یک فروشگاه فیزیکی است. هزینه خرید یک فروشگاه واقعی حداقل ۱۰۰ میلیون تومان است در صورتیکه قیمت وب سایت از یک صدم مبلغ فوق هم کمتر می باشد.
  • نمایشگاه محصولات شما بر خلاف یک فروشگاه واقعی به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترسی است، هزینه زمانی و مالی بسیار کمتری برای شما دارد، شما مالیات پرداخت نمی کنید و قبض آب و برق برای شما فرستاده نمی شود!
  • موتورهای جستجو در اینترنت به طور رایگان، اشخاصی که کالا یا خدمات مشابه خدمات شما را جستجو می کنند را به سایت شما راهنمایی می کنند.
  • بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.
  • مشتری برای دفعات بعدی بیشتر به فروشگاه آنلاین شما مراجعه می کند، چون فاصله مشتری تا آنجا فقط چند کلیک است و بر اساس طبقه بندی فروشگاه شما می تواند به راحتی جنس مناسب خود را انتخاب کند.
  • هزینه تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را اعلام و مدام آنرا یادآوری نمایید.
  • بسیاری از افراد بر این عقیده اند که محصولات و خدمات ما مشتریان خاص خود را دارد و یا نیازی به معرفی آن به تمام جهان نداریم. بسیار خب، شما کمی در مورد گسترش هر روزه اینترنت پرس و جو کنید و به بررسی تجارتهای نمونه و رقبای خود در اینترنت بپردازید. مطمئنا" تغییر عقیده خواهید داد! شرکتهایی در امر تجارت خود موفق هستند که در تلاش برای گسترش رقابت باشند. در گذشته تمام اهرمها در اختیار فروشنده بود حال آنکه امروزه اهرمهای کنترلی در دست مشتریان است، برای توسعه تجارت خود ناگزیر به توسعه روشهای سنتی مبتنی بر روشهای روز هستید.
  • اگر محصولی تولید می کنید که طیف وسیعی از نسل جوان از آن استفاده می کنند مثلا یک کتاب، کم کم وبلاگ ها و سایت هایی درباره محصول شما مطلب می نویسند و باعث معروف تر شدن آن می شوند بدون اینکه حتی روح شما هم خبر داشته باشد!
  • اظهار نظر در محیط شبکه برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. پس خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.
  • تجارت الکترونیک در جهان یک موضوع کاملا جاافتاده است. اما در ایران بعلتهای گوناگون ( از جمله نبودن کارت های اعتباری ) این مورد هنوز برای مردم امری نا آشناست. ولی حداکثر تا دو سال آینده اوضاع در ایران، به نحو چشمگیری تغییر خواهد کرد. اما اگر بخواهید نقطه شروعتان آن روز باشد، دیگر به سختی به پای کسانی که امروز در حال فعالیت اند خواهید رسید. پس همین امروز برای برپایی سایت خود اقدام کنید.

به این نکته توجه کنید که شرکتهای رقیب نیز بیکار ننشسته اند و برخی در این راه از شما پیشی گرفته اند، پس با مطالعه و مشاوره در صدد ایجاد استراتژی خاصی برای بازاریابی و جذب مشتریان خود باشید، باید بتوانیم فعالیتهای خود را به گونه ای سامان دهیم که جلوتر از رقبای خود باشیم و بتوانیم سهم بیشتری از بازار را بدست آوریم

 



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

امروزه دستگاه های هوشمند مثل گوشی های هوشمند و تبلت ها و . . . در بین مردم فراگیر شده اند و اکثر مردم دارای یکی از این دستگاه های هوشمند هستند که اکثر کارهای اینترنتی خود را با این دستگاه های هوشمند و موبایل ها انجام می دهند. طراحی یک اپلیکیشن موبایل، یکی از نکات مهم برای بهره بردن از این فرصت طلایی است. با طراحی یک اپلیکیشن موبایل می توان همیشه و در تمام طول شبانه روز، به همراه تک تک مشتریان بود. به نوعی می توان گفت، این یک نکته ی بسیار مهم در تجارت نوین است. افراد بسیار زیادی هستند که علاوه بر این که تجربه ی حضور در بازار های اینترنتی را داشته اند، برای این که بتوانند بازدید کننده ی بیشتری را جذب کنند، به دنبال حضور در بازار های نوین هستند.

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر اصفهان

اصفهان سومین شهر بزرگ کشور است که در آن مدیران شرکت های زیادی به طراحی اپلیکیشن های موبایل، برای توسعه روند کسب وکار خود و ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان خود، روی آورده اند. لذا روزانه طراحی اپلیکیشن های زیادی در این شهر با موضوعات مختلف صورت می گیرد که دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است.

محبوبیت طراحی اپلیکیشن

همانطور که گفتیم، امروزه بسیاری از مردم کار های اینترنتی خود را با استفاده از موبایل ها و تبلت ها انجام می دهند و حتی از لبتاب و کامپیوتر هم استفاده ی این دستگاه ها بالاتر است. این اپلیکیشن های موبایل، در انجام کارهای روزمره ی مردم، کمک بسیاری می کنند و در نتیجه از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردارند. شرکت های مختلف باید از این فرصت طلایی، نهایت استفاده را ببرند و با طراحی یک اپلیکیشن موبایل برای ارائه سرویس ها و خدمات خود به مشتریان، از این فرصت استفاده کنند.

طراحی سایت یا اپلیکیشن

تحقیقات متعددی نشان می دهد که امروزه بیش از ۸۰ درصد مردم، اکثر افعال اینترنتی خود را با استفاده از نرم افزار ها انجام می دهند. در نتیجه، در حال حاضر دیگر تنها داشتن یک سایت، برای شرکت های مختلف کافی نیست و باید یک اپلیکیشن، برای ارائه بهتر خدمات خود به مشتریان داشته باشند. از سوی دیگر، پیدا کردن سایت، در بین هزاران صفحات مختلف در اینترنت، بسیار دشوار تر از پیدا کردن اپلیکیشن است. علاوه بر همه ی این موارد، کیفیت اپلیکیشن های موبایل بسیار بالاتر از سایت هاست زیرا این اپلیکیشن ها به صورت اختصاصی طراحی می شوند و تجربه ی کاربری در آن ها بسیار بهتر است.

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر اصفهان

طراحی اپلیکیشن موبایل در گیلان

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر گیلان، با قابلیت خاص و منحصر به فردی انجام می گیرد. توسعه ی اپلیکیشن های موبایل، متخصصان طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر گیلان را مجاب کرده است که تخصص خود را در این زمینه بالا ببرند و به طراحی اپلیکیشن موبایل، با قابلیت های اختصاصی بپردازند. شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل وب افرا در شهر گیلان، اپلیکیشن های موبایل را با قابلیت های منحصر به فرد و هم چنین با قیمت بسیار مناسب، طراحی می کند.

اصطلاح اپلیکیشن موبایل

اصطلاح ” اپلیکیشن موبایل ”  یا همان ” اپ “، اصطلاحی است که امروزه به اکثر بازی ها و برنامه های تلفن های همراه گفته می شوند. به عنوان مثال، اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی ( که یکی از بزرگ ترین و مهم ترین سازمان ها در حوزه ی طراحی اپلیکیشن هم همین شبکه های اجتماعی هستند )

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل، مزایای زیادی را به همراه دارد که عبارتند از :

طراحی اپلیکیشن موبایل موجب ارتباط دو سویه و قوی با مشتری، بهتر دیده شدن از رقبا و پیشی گرفتن از آن ها، ارائه خدمات از راه های جدید و آسان به مشتری و حضور همیشگی در فضای خصوصی مشتریان می شود. علاوه بر این، کیفیت کاربری اپلیکیشن ها نسبت به موبایل سایت ها بی همتاست و هم چنین راه های ارتباطی با مشتریان با استفاده از اپلیکیشن های موبایل ارتقا می یابد.

طراحی اپلیکیشن موبایل در کرج

امروزه در زمینه ی طراحی اپلیکیشن موبایل، متخصصان زیادی در شهر کرج، مشغول به خدمت رسانی به آن دسته از افرادی هستند که به دنبال طراحی اپلیکیشن موبایل هستند. شرکت های طراحی اپلیکشن های موبایل در شهر کرج، اپلیکیشن های منحصر به فردی را با امکانات و قابلیت های اختصاصی، طراحی می کنند که می تواند در دنیای اینترنت با دیگر رقبا به رقابت بپردازد. اپلیکیشن های موبایل امروزه با توجه به کاربرد فراوان تلفن های هوشمند، بسیار پر کاربرد و محبوب هستند. شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل وب افرا در شهر کرج، اپلیکیشن های کاربردی فراوانی را تا به امروز طراحی کرده اند که بنا به سفارشات مختلف از سوی مشتریان، دارای امکانات مختلفی بوده است.

انواع اپلیکیشن های موبایل

طراحی اپلیکیشن های موبایل به گونه ایست که شبیه به برنامه های کامپیوتر ایجاد شده اند اما در طراحی این نوع اپلیکیشن ها، از زبان برنامه نویسی و فریم ورک های مختلفی استفاده می شود.

سه نوع کلی از اپلیکیشن های موبایل وجود دارند که به صورت زیر هستند :

۱ – اپلیکیشن های محلی. ۲ – اپلیکیشن های HTML5 . 3 – اپلیکیشن های ترکیبی ( که ترکیبی از دو نوع قبلی هستند ).

– هم چنین طراحی اپلیکیشن های موبایل را به دسته های مختلفی هم چون : طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش، طراحی اپلیکیشن برای معرفی شرکت ها، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن بازی، طراحی اپلیکیشن بانک اطلاعاتی، طراحی اپلیکیشن بنا بر سفارش مشتری و . . . تقسیم بندی می کنند.

طراحی اپلیکیشن موبایل در شهر اصفهان

چه نوع اپلیکیشنی برای شما مناسب تر است ؟

اما سوالی که برای شما مشتریان عزیز پیش می آید، این است که چه نوع اپلیکیشنی برای شما مناسب تر است ؟ که در این بخش قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم . . .

قبل از پاسخ به این سوال، ابتدا باید شما هدف کلی خود را از طراحی اپلیکیشن، مشخص کنید؛ آیا به دنبال طراحی بازی هستید یا برنامه ی آموزشی و یا به دنبال طراحی یک ابزار ؟ بعد از این که هدف خود را از طراحی اپلیکیشن مشخص کردید، به راحتی می توانید دست به انتخاب نوع اپلیکیشن بزنید.

اما برخی از سوالات هستند که پاسخ دادن به آن ها قبل از طراحی اپلیکیشن، الزامی است. این سوالات عبارتند از :

۱ – سوال اول : تعریف شما از موفقیت در طراحی اپلیکیشن چیست ؟ آیا شما به دنبال حداکثر تعداد کاربران هستید و این تعریف شما از موفقیت است یا این که میزان پول پرداختی، موفقیت شما را مشخص می کند ؟ پاسخ این سوال، تعریف واقع گرایانه از هدف شما است.

۲ – سوال دوم : چه مقدار پول قصد دارید هزینه ی طراحی اپلیکیشن کنید ؟ به عبارت دیگر، بودجه ی شما چقدر است ؟ طراحی اپلیکیشن ها، بسته به نوع و کارایی آن ها، هزینه های مختلفی دارند. لذا باید قبل از طراحی، یک بررسی دقیق از بودجه ای که قصد دارید صرف ساخت اپلیکیشن موبایل کنید، داشته باشید.

۳ – سوال سوم : بازار هدف شما چگونه است ؟ پاسخ به این سوال هنگامی موثر است که شما بخواهید پلت فرمی که اپلیکیشن قرار است در آن طراحی شود را تعیین کنید. انتخاب پلت فرم مناسب، فرصت و موقعیت های بیشتری را برای شما فراهم می کند.

۴ – سوال چهارم : اپلیکیشن شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟ در پاسخ به این سوال، باید خلاقیت خود را به کار بسته و ویژگی های خاص و منحصر به فردی را برای اپلیکیشن خود مشخص کنید. طراحی خلاقانه و منحصر به فرد اپلیکیشن، موجب تشویق کاربران به استفاده ی بیشتر از آن می شود. هم چنین اپلیکیشن موبایل باید دارای واسط کاربری خوبی باشد.

۵ – سوال پنجم : بعد از انتشار اپلیکیشن موبایل، چه کاری انجام می دهید ؟ به عبارت دیگر، سوال اخری که باید به آن پاسخ دهید، این است که برنامه ی شما برای بازاریابی و تبلیغات اپلیکیشن موبایلتان چیست ؟ که در این زمینه باید حتما برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم را برای بازار یابی و تبلیغات، داشته باشید.

 


:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن موبایل اصفهان,طراحی اپلیکیشن شهر اصفهان,طراحی اپلیکیشن در شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

دلیل طراحی سایت شرکت ساختمانی چیست؟ طراحی این مدل سایت ها چه کمکی به کسب و کار های ساختمانی خواهد کرد و چه خدماتی را به آن ها ارائه می نماید؟ در پاسخ باید گفت که امروزه بزرگ ترین شرکت ها از یک وب سایت اختصاصی و حرفه ای بهره مند هستند و شاید می توان یکی از دلایل تمایز آن ها نسبت به سایر رقبا را همین مورد عنوان کرد.

به همین جهت اغلب مدیران به دنبال یافتن شرکت طراحی سایت حرفه ای هستند تا خدماتی با کیفیت و در خور شان و مقام شرکت آن ها را ارائه دهد. از آن جایی که وب سایت شرکت ساختمانی شما نشان دهنده هویت اینترنتی شرکت شما خواهد بود پس قطعا نگرانی ها درباره طراحی هر چه بهتر سایت بالاتر می رود.

طراحی وب سایت 

تمام تلاش ما در نوپرداز بر این است که رضایت مشتریان به صورت کامل حصول گردد و بهترین نتیجه برای شما ایجاد گردد. در ادامه به معرفی امکانات و ویژگی های وب سایت های ساختمانی خواهیم پرداخت.

امکانات طراحی وب سایت ساختمانی

  • ایجاد صفحه معرفی و سابقه کاری شرکت
  • امکان ایجاد بخش خدمات و محصولات شرکت
  • ایجاد صفحه تماس با ما و پنل مشتریان
  • امکان ثبت سفارش آنلاین
  • امکان راه اندازی بخش وبلاگ و خبرنامه
  • ایجاد گالری تصاویر شرکت
  • نمایش حرفه ای نمونه کار های شرکت
  • ایجاد باشگاه مشتریان 
  • ایجاد سیستم ارتباط با مشتریان

طراحی سایت ساختمانی ریسپانسیو

امروزه یکی از مهم ترین نگرانی های شرکت ها امکان نمایش وب سایت آن ها به صورت ریسپانسیو در تمامی دستگاه های مختلف از جمله تلفن های همراه و تبلت ها می باشد. این خواسته و نگرانی به حق است زیرا روز به روز به شمار افرادی که از تلفن های همراه خود برای بررسی وب سایت ها استفاده می کنند افزوده می شود.

از این رو قالب های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز به صورت کاملا اختصاصی و ریسپانسیو می باشد. طرح گرافیکی پس از تایید مشتری پیاده سازی خواهد شد تا تمام موارد مطابق خواست مشتری اجرا گردد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره یا سفارش طراحی با ما تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکت ساختمانی حرفه ای,طراحی سایت شرکت ساختمانی,طراحی سایت شرکت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

امروزه اکثر افراد از گوشی های هوشمند و یا تبلت ها و در مجموع از ابزار های هوشمند استفاده می کنند. این می تواند یک فرصت برای افراد جویای کسب و کار باشد. کسانی که قصد جذب مشتری بیشتری دارند و یا افرادی که به دنبال بازدید کننده بیشتر از محتوای تولید شده خود هستند باید در این زمینه یک خلاقیت به خرج دهند.

در واقع اغلب افراد مشغله فراوانی دارند و فرصت چک کردن روزنامه ها و مجله ها را برای دنبال کردن اخبار ندارند و در عوض با ابزار هوشمندی که به همراه خود دارند همیشه در ارتباط می باشند. این می تواند یک فرصت برای طراحی اپلیکیشن خبری باشد که روزانه افراد زیادی از اخبار و آگهی های روزمره آگاهی پیدا کنند و از سایت و روزنامه و مجله خبری شما بازدید کنند و ضمن اینکه برای شما بازدید کننده بیشتر و مشتری بیشتر به ارمغان می آورد.

چرا سایت ها و مجله های خبری به طراحی اپلیکیشن نیاز دارند؟

طراحی اپلیکیشن همانطور گفته شد موجب می شود افرادی که گوشی هوشمند دارند که تعداد آن ها بسیار زیاد است، در هر زمان و هر مکان به محتویات خبری سایت و یا مجله شما دسترسی داشته باشند. روزنامه های بزرگ جهانی امروز همگی برای سایت خود، اپلیکیشن خبری طراحی کرده اند که از جمله آن ها می توان روزنامه نیویورک تایمز  و یا روزنامه ایالات متحده آمریکا را نام برد. با این کار آن ها مشتریان خود را با تجربه خواندن خبرها توسط اپلیکیشن خبری موبایل آشنا ساخته اند.

مزایای طراحی اپلیکیشن خبری

اپلیکیشن های اندورید و ios خبری دارای یک سری ویژگی هایی هستند که می توان آن ها را از مزایای این اپلیکیشن ها  نام برد. از جمله آن ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اولین ویژگی اپلیکیشن های خبری اینست که محتوای وب سایت با اپلیکیشن خبری  متصل می گردد.
  • این اپلیکیشن ها به صورت خلاقانه و مطابق با تجربه‌ های کاربری ایجاد می‌شود.
  • در آن ها گروه‌ های خبری به نمایش درمی‌آیند.
  • قابلیت جستجوی اخبار در هنگام طراحی اپلیکیشن موبایل وجود دارد.
  • می توان اخبار را  به ترتیب جدیدترین، پربازدید ترین و یا جنجالی ترین تفکیک کرد.
  • در این اپلیکیشن ها اخبار به همراه تصاویر نشان داده می شود.
  • لیست علاقه مندی هم در این اپلیکیشن ها وجود دارد که می توان اخبار را به آن اضافه کرد.
  • در این اپلیکیشن های خبری، امکان شخصی سازی نمایش برای کاربران فراهم شده است که می توان نحوه نمایش را با تنظیمات تغییر داد.
  • در این اپلیکیشن ها شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک و توییتر را می توان در اپلیکیشن ادغام کرد.
  • یک ویژگی بسیار خوب در این اپلیکیشن ها وجود دارد که در آن قابلیت اشتراک گذاری اخبار با دوستان فراهم است.
  • در اپلیکیشن های خبری می توان با استفاده از تبلیغات، کسب درامد کرد.
  • در این اپلیکیشن ها همه بخش ها به خوراک RSS پیوند داده می شود.
  • امکان نظر سنجی درباره داغ ترین اخبار در این اپلیکیشن ها وجود دارد.
  • محتوای چند رسانه ای را نیز می توان در این اپلیکیشن ها اضافه کرد.
  • منو های این اپلیکیشن ها برای تلفن های هوشمند همراه بسیار جالب هستند.

این ها بخشی از بهترین ویژگی های اپلیکیشن های خبری هستند.

ساخت اپلیکیشن خبری

این اپلیکیشن ها در شرکت های طراحی سایت مختلفی طراحی می شوند. در این اپلیکیشن ها، امکان ثبت و ذخیره سازی اخبار و اطلاعات وجود دارد. خبر های متنوع را می توان بر اساس تازه ترین ها و یا جذاب ترین ها دسته بندی کنید و در هر لحظه آن را در اپلیکیشن به اشتراک بگذارید. برای رونق به کسب و کار می توان طراحی اپلیکیشن های خبری را سفارشی کرد تا با یک طراحی خلاق، مشتری بیشتری را جذب کنید.

طراحی اپلیکیشن موبایل خبری 

آخرین اخبار توسط اپلیکیشن های خبری در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار می گیرد و افراد بسیاری را در سراسر جهان از خبر های مختلف از سرتاسر دنیا آگاه می سازد. انتشار سریع و راحت  پادکست های خبری، اخبار مختلف متنی و تصویری و نمایش تبلیغات از جمله کارهایی است که با استفاده از اپلیکیشن های اندروید خبری می توان انجام داد.

با سفارش یک اپلیکیشن خبری می توان آخرین خبرها را هم زمان با اضافه شدن به وب سایت، در یک اپلیکیشن خبری موبایل هم ارائه داد. مدیران وب سایت های خبری باید به دنبال طراحی یک اپلیکیشن خبری برای وب سایت خود باشند چرا که این کار موجب شهرت بیشتر، بازدید بیشتر و مشتری بیشتر برای کسب و کار شان می شود. در ارائه اخبار و محتویات در داخل اپلیکیشن ها باید این نکته را مد نظر قرار داد که محتوا باید دارای اعتبار باشد و منبع آن ها حتی الامکان  ذکر شود. اگر به دنبال بازدید کننده ی بیشتر از اپلیکیشن و حتی سایت خبری خود هستید این نکته را باید همیشه آویزه ی گوشتان کنید.

نتیجه گیری

امروزه سایت های خبری تحت تأثیر مخاطبان خود هستند. بیشتر اخبار امروزی توسط اپلیکیشن ها و سایت های خبری دیده می شوند هرچند که تعداد کمی از افراد هنوز که هنوز است از روزنامه ها و مجله ها استفاده می کنند و روزنامه ها را مطالعه می کنند ولی اکثر ما برای اطلاع از اخبار روزانه به اپلیکیشن ها و سایت های خبری یا شبکه های اجتماعی روی آورده ایم. برخی از افراد به مورد اعتماد بودن اپلیکیشن ها اهمیت زیادی می دهند و به همین دلیل است که برخی هنوز از روزنامه ها استفاده می کنند. لذا همانطور که گفته شد باید همیشه حواستان به اعتبار اپلیکیشن و سایت باشد.

طراحی اپلیکیشن های خبری برای موبایل مزایای بسیاری دارد که بیان شد. اما یکی از بهترین ویژگی ها و مزایای استفاده از اپلیکیشن های خبری برای موبایل، کمک به حفظ محیط زیست است. چرا که با استفاده از این اپلیکیشن های خبری می توان از هدر رفتن حجم بسیار زیادی کاغذ برای چاپ اخبار بر روی آن ها جلوگیری کرد.

 



:: برچسب‌ها: طراحی و ساخت اپلیکیشن خبری,ساخت اپلیکیشن خبری,طراحی اپلیکیشن خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

برای موفقیت در هر کاری باید از جدیدترین علوم و فناوری مربوط به آن رشته و کار آگاهی داشت. به همین ترتیب برای طراحی وب سایت موفق باید با جدیدترین روش ها و علوم آشنا باشید و به روز باشید. امروزه از روش ها و متدهای بسیاری در طراحی سایت استفاده می شود اما برای یک طراحی حرفه ای باید جدید ترین متدها را به کار برد. در این صورت است که سایت طراحی شده، به یک سایت کارامد تبدیل خواهد شد و نتیجه ی بهتری به دنبال خواهد داشت.

متد های جدید طراحی وب سایت چیست؟

در این مقاله قصد داریم جدیدترین متدها در طراحی سایت را بیان کنیم، امکانات و ویژگی هایی که این روش ها در اختیار صاحبانشان قرار می دهند را بگوییم و تفاوت طراحی سایت با روش های نوین را با سایر سایت ها، بررسی کنیم. در آخر هم چند سبک جدید از طراحی سایت را شرح می دهیم. اگر به دنبال این هستید که به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید، خواندن این مطالب را از دست ندهید.

ویژگی طراحی سایت با روش های نوین

در این قسمت، برخی از ویژگی ها و نکاتی که باید در طراحی سایت با روش های نوین رعایت شوند را بررسی می کنیم.

۱ – طراحی سایت ریسپانسیو

در چند سال اخیر، به دلیل فراگیر شدن گوشی های هوشمند، تقریبا اکثر افراد گوشی هوشمند دارند و با استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت ها از صفحات مختلف سایت ها بازدید می کنند. این به این معنی است که طراحی سایت باید پاسخگوی این نیاز مردم باشد و با تمام صفحات نمایش در ابعاد و اندازه های مختلف، سازگاری داشته باشد. برای این کار از طراحی سایت ریسپانسیو ( طراحی سایت واکنش گرا )، استفاده می شود. طراحی سایت ریسپانسیو امروزه به یکی از ضروری ترین نکات در طراحی سایت تبدیل شده است.

۲ – طراحی سایت بر اساس اصول سئو

طراحی سایت بر اساس اصول سئو، علاوه بر تأثیر در جذب بازدید کننده بیشتر، در موتور های جستجو نیز تأثیر گذار است. به زبان ساده طراحی سایت بر اساس اصول سئو موجب می شود، رتبه شما در موتور های جستجو بالا رود و به راحتی بازدید کنندگان بیشتری به سمت سایت شما هدایت شود. اما این اصول، ثابت نمی باشد و پیوسته در حال تغییر است. طراح حرفه ای باید با ذره بین این تغییرات را دنبال کند و خود را به روز نگه دارد.

۳ – استفاده از کد به جای آیکون تصاویر

استفاده از تصاویر در طراحی سایت باعث جذابیت آن می شود ولی یک مشکل دارد. تصاویر موجب پایین آمدن سرعت لود صفحه سایت می شود. با پایین آمدن سرعت لود، بازدیدکننده کمتری به سراغ سایت خواهند آمد و به طور کلی برای سئوی سایت مناسب نیست. راه حل این مشکل، استفاده از کد به جای تصاویر و آیکون ها می باشد. این موجب می شود سرعت سایت بالا رفته و جذابیت آن هم حفظ شود. برای کدبندی تصاویر، باید از تصاویر استاندارد با سایز های مشخصی استفاده کنید. از هر عکسی نمی شود برای کد سازی استفاده کرد.

۴ – استفاده از قالب ها و CMS های اختصاصی در طراحی سایت با روش های نوین

استفاده از قالب ها و CMS های اختصاصی، نیاز به دانش کدنویسی گسترده دارد و ساختن این نوع وب سایت ها نسبت به سایت های معمولی هزینه بیشتری دارد. ولی مزایای این نوع سایت ها خیلی بیشتر از سایت های معمولی است. در این نوع سایت ها مدیریت سایت آسان است، ویرایش محتوا راحت تر است،‌ این سایت ها روان و سبک هستند، امکان سفارشی سازی سایت در آن ها بیشتر است.

متد های جدید طراحی وب سایت

امکانات طراحی سایت با متد های نوین

سایت های مختلف با توجه به اهداف مختلف، امکانات مختلفی را می توانند در اختیار صاحبان سایت قرار دهند. این امکانات با روش ها و متدهای جدید، کاملا می توانند سفارشی و شخصی سازی شوند. به عبارت دیگر، این امکانات در سایت های مختلف، قابل تغییر است. برخی از رایج ترین امکانات سایت های طراحی شده با متدهای جدید، به قرار زیر است :

۱ – در سایت های طراحی شده با متدهای جدید، امکان ایجاد اسلاید نمایشی و گالری تصاویر وجود دارد. ۲ – صفحات و زیر منوهای زیادی را در این سایت ها می توان ایجاد کرد. ۳ – در این نوع سایت ها می توان فروشگاه اینترنتی در سایت راه اندازی کرد و محصولات و خدمات را به خوبی معرفی کرد. ۴ – رزومه شرکت و هر آنچه که افراد باید در رابطه با شما بدانند، در این نوع سایت ها وجود دارد. ۵ – بخش نظر سنجی در سایت وجود دارد و می توان در مورد موضوع خاصی بحث کرد. ۶ – از نقشه گوگل در سایت استفاده می شود. ۷ – آمار دقیق سایت، توسط سیستم گرفته می شود. ۸ – پنل رایگان ارسال اس ام اس و لود شدن سریع صفحات، از دیگر امکانات این سایت ها است. ۹ – تالار گفتگو در سایت وجود داشته و می توان به افراد، شعبه و نمایندگی اعطا کرد. ۱۰ – سیستم خبر خوان و همچنین سیستم پیشرفته مدیریت فروش و ارتباط با مشتری CRM ، در این سایت ها وجود دارد.

سبک های جدید طراحی قالب وب سایت

سبک های جدید طراحی سایت امروزی، در نتیجه ارتباط با کاربران و رفع نقاط ضعف شکل گرفته اند. در این قسمت به بررسی این سبک ها می پردازیم و تعاریف مختصری از هر کدام بیان می کنیم.

۱ – Bottom of Form طراحی دو بعدی  Flat Design

این نوع طراحی به گونه ای است که از گرافیک های سه بعدی در آن استفاده نمی شود و این موجب می شود که کاربران، اطلاعات وب سایت را به راحتی درک کنند. از گرافیک های تصویری در این مدل کمتر استفاده شده است و این باعث شده است که با انواع صفحات نمایش با سایز ها و اندازه های مختلف، سازگار باشد. اولویت این سایت ها ارائه اطلاعات به کاربر است نه گرافیک سایت.

۲ – طراحی تک صفحه  One Page Design

در این سایت ها تمام مطالب در یک صفحه وجود دارد و با کلیک بر روی هر لینک یا منویی، به یک قسمت دیگر از همان صفحه می روید نه به صفحه دیگر. این موجب شده است که بارگذاری این سایت ها با سرعت بالایی باشد. این سایت ها به دلیل این که کاربران مدت زمان بیشتری را در صفحه هستند، دارای رتبه سئوی بیشتری هستند.

۳ – طراحی ریسپانسیو  Responsive Design

در این رابطه توضیح مختصری داده شد و نتیجه گرفتیم که این طراحی موجب می شود با صفحات نمایش مختلف، سازگاری داشته باشد.

۴ – طراحی انیمیشنی  Animated Design

استفاده از انیمیشن در سایت، در پویایی سازی و ایجاد جذابیت سایت بسیار موثر است. روش های جدید در طراحی انیمیشن باعث شده است که فایل ها سبک شده و سرعت لود آن ها بالاتر باشد. از جمله این روش های نوین در طراحی انیمیشن، استفاده از HTML و CSS و کتابخانه های جاوا اسکریپت نظیر JQUERY و MOOTOOLS و …  است. در گذشته از فلش برای متحرک سازی استفاده می شد که المان ها را بسیار سنگین و سرعت سایت را کم می کرد. علاوه بر این در برخی از مرورگرها پشتیبانی نمی شد. روش های جدید متحرک سازی این مشکلات را برطرف کرده اند.

۵ – طراحی سه بعدی

آخرین مدل طراحی که در این مقاله بیان می کنیم، طراحی سه بعدی است که کمتر از آن استفاده می شود. هدف این طراحی، ایجاد حس سه بعدی در کاربر است. این سبک طراحی در برخی از صفحات وب سایت استفاده می شود و تداخلی با طراحی دو بعدی ندارد.

 


:: برچسب‌ها: متد های جدید طراحی وب سایت , متد طراحی وب سایت , متد طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

وب سایت های تبلیغاتی امروزه یکی از رایج ترین انواع وب سایت ها در جهان و هم چنین در بین سایت های فارسی زبان هستند. یکی از سایت های فارسی به نام ایستگاه، اولین سایت تبلیغاتی فارسی بود که امروزه جز پربیننده ترین وب سایت های تبلیغاتی فارسی است. البته وب سایت های زیادی شبیه سایت ایستگاه وجود دارند که اکثر آن ها از روی سایت ایستگاه کپی برداری شده اند و به همین خاطر از نظر ظاهری شبیه به هم هستند و هیچکدام از آن ها که تعدادشان هم بالای 2000 وب سایت است، به اندازه ی سایت ایستگاه رونق ندارند.

لذا اگر خواسته باشیم که یک سایت تبلیغاتی پر رونق داشته باشیم، باید از روش ها و ابزار های نوین در طراحی سایت تبلیغاتی خودمان استفاده کنیم تا وب سایتمان هم برای آگهی دهنده جذاب به نظر آید و هم برای بیننده. نمونه های دیگر از سایت های تبلیغاتی پر رونق، سایت های دیوار و شیپور  می باشند که در سال های اخیر، به دلیل سهولت در استفاده و گرافیک ساده در سایتشان، در وب سایت های تبلیغاتی تحولات زیادی ایجاد کرده اند.

سایت های تبلیغاتی موفق

برای این که شما یک سایت تبلیغاتی موفق داشته باشید، باید بیننده ی زیادی داشته باشید. هر چه سایت شما بیننده بیشتری داشته باشد، مطمئنا سفارشات آگهی بیشتری نصیب شما خواهد شد چرا که کسانی که آگهی دهنده هستند، همیشه به دنبال سایت هایی هستند که بازدید کننده آن ها زیاد باشد. در برخی از سایت های تبلیغاتی آنقدر تعداد بیننده پایین است که حتی بعضی از افراد آگهی رایگان هم در سایت آن ها قرار نمی دهند. زیرا می دانند که گذاشتن در سایت بدون بیننده، نتیجه ای به همراه نخواهد داشت. اما در نقطه مقابل آن ها سایت های پر بازدید هستند که افراد حتی با پرداخت هزینه، متقاضی ثبت آگهی بر روی آن سایت ها هستند. سایت دیوار نمونه یک سایت موفق است که با گذاشتن آگهی، بیننده های بسیار زیادی از آگهی بازدید خواهند کرد.

نکته دیگر در سایت تبلیغاتی موفق، رتبه سایت در گوگل است. هر گاه سایت شما دارای رتبه خوبی باشد، مسلما بینندگانی که در گوگل آگهی را سرچ می کنند، اول به سراغ سایت شما می آیند. این نکته هم چنین برای آگهی دهندگان مهم است. چرا که وقتی آگهی دهندگان رتبه شما را در گوگل می بینند، ترغیب می شوند که به وب سایت شما آگهی بدهند.

یک نکته در طراحی وب سایت تبلیغاتی

تا این جا به این نتیجه رسیدیم که هر چه وب سایت شما بیننده بیشتری داشته باشد مسلما آگهی های بیشتری هم نصیب شما خواهد شد. نکته ای که باید در این جا رعایت کنید این است که وب سایت شما باید برای موتور های جستجو بهینه سازی شده باشد و اصول سئو در آن رعایت شده باشد تا رتبه شما در گوگل بالا رود و بیننده بیشتری به سمت سایت شما هدایت شود.  

موفقیت در طراحی وب سایت تبلیغاتی

در صورتی در طراحی وب سایت تبلیغاتی موفق خواهید شد که از ابزار های جدید و مناسب استفاده کنید. این را به خاطر داشته باشید که اگر وب سایت تبلیغاتی یا نیازمندی شما محتوای جدیدی نداشته باشد و حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشد، در کسب و کارتان روند رو به رشدی نخواهید داشت و نباید انتظار درآمد زایی کافی و بازدهی مناسب را داشته باشید.

داشتن دانش بازاریابی اینترنتی، سوی دیگر ماجرا است. داشتن تنها ابزار خوب در سایت های تبلیغاتی برای موفقیت در یک بازار اینترنتی کافی نمی باشد و شما باید همانند هر کسب و کار دیگری، تلاش کنید و پشتکار داشته باشید و هر لحظه خود را با علم و دانش مرتبط با بازاریابی اینترنتی، آشنا سازید.

این ها راه هایی هستند که شما را در طراحی وب سایت تبلیغاتی و ادامه کارتان، موفق خواهد کرد.

طراحی سایت تبلیغاتی 

ویژگی های سایت تبلیغاتی خوب

برخی از ویژگی های یک سایت تبلیغاتی خوب، عبارتند از:

  • سایت های تبلیغاتی باید امنیت بالایی داشته باشند.
  • سرعت لود شدن صفحات و تصاویر باید مناسب و قابل قبول باشد.
  • گرافیک و ظاهر سایت از اهمیت بالایی برخوردار است که باید خلاقانه و منحصر به فرد باشد.
  • آگهی ها باید در نتایج بالای گوگل قرار بگیرد.

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که بحث سئو در سایت های آگهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ضامن موفقیت وب سایت تبلیغاتی می باشد. آگهی دهنده در صورتی از سفارش آگهی خود رضایت خواهد داشت که مشتری برای خرید به دیدن آگهی او آمده باشد و این هدف میسر نخواهد شد مگر این که مشتریان واقعی از طریق موتورهای جستجو به سمت سایت شما و آگهی ها هدایت شوند. که این هم بستگی به بحث سئو و رتبه شما در گوگل خواهد داشت.

امکانات سایت های تبلیغاتی

در این جا برخی از امکاناتی را که سایت های تبلیغاتی باید داشته باشند را بیان می کنیم.

  • در سایت های تبلیغاتی، نیازمندی ها و اگهی ها در گروه های مختلف باید تعریف شده باشد.
  • در این گروه ها نیز باید دسته های فرعی هم وجود داشته باشد.
  • اعضای سایت باید در سایت های تبلیغاتی قابل مشاهده باشند تا امکان ارسال آگهی وجود داشته باشد.
  • در این سایت ها باید نتایج آگهی های رسیده، تأیید شده یا رد شده توسط ایمیل به آگهی دهنده ارسال شود.
  • در سایت های تبلیغاتی باید قابلیت افزودن کلمات کلیدی و ایجاد ارتباط بین دسته های نیازمندی و آگهی ها وجود داشته باشد.
  • روش های پرداخت باید در سایت تعریف شده باشد.
  • امکان افزایش موجودی، مشاهده تراکنش های پرداختی و امکان تأیید یا رد پرداخت در سایت برای مشتریان وجود داشته باشد.
  • برای مشتریان خاص در سایت، باید امکان افزودن یا کاهش اعتبار مشتری وجود داشته باشد.
  • قابلیت اضافه کردن اطلاع رسانی ها و ورود به قسمت اخبار سایت برای مشتریان وجود داشته باشد.
  • امکان ایجاد پکیج تعرفه تبلیغات برای تبلیغات مختلف باید بدون محدودیت وجود داشته باشد.
  • سایت های تبلیغاتی باید امکان بروز رسانی خودکار را داشته باشند.
  • قابلیت مدیریت منوهای سایت و ترتیب گذاری اطلاعات و صفحات در سایت های تبلیغاتی باید وجود داشته باشد.
  • سیستم مدیریت تبلیغات بنر هم نیز آخرین قابلیت سایت های تبلیغاتی است که باید داشته باشند.

طراحی وب سایت

 



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت تبلیغاتی , طراحی سایت تبلیغاتی , طراحی وب سایت تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1397 | نظرات ()